Daten, relaties alles mislukt

31-01-2015 18:38 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eens zien of er mensen zijn die het zelfde tegenkomen als ik en hoop dat we elkaar kunnen steunen, tips geven en wat dan ook.



Ik ben inmiddels 26 en tot heden kan niet zeggen dat ik het geluk van een langdurige relatie heb mogen ervaren.



Telkens loopt het na 2 maanden stuk. Heb vaker geprobeerd er over te praten om te achterhalen waarom het toch niet gelukt is maar verder als een antwoord: Ligt niet aan jou ben nooit gekomen.



Betreffend daten wel beetje het zelfde gebeuren al een aantal keren alleen de rotte appels gehad in de zin van meerder walletjes eten of alleen uit zijn op dat ene.



Iedereen in mijn vrienden groep woont samen, getrouwd of kids.



en steeds weer die opmerking waar blijft jou vent. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Heb heel lang gedacht dat voor elk potje wel een deksel is maar begin met de dag meer te twijfelen.



Onlangs nog een leuke man ontmoet en hebben ook 4 dates gehad en de lieve schat gaf aan zeer geïnteresseerd te zijn en me steeds leuker te vinden en dat was van mijn kant ook zo. Ben zelf wel beetje terug houden wil niet me zo ergens in storen en dat vond hij prima hij ervaarde het zelfde.



Alleen in de aanloop na onze laatste date hoorde ik steeds minder en minder tot helemaal niks. Heb iemand die hem kende geraad pleegt van of er wat was ofzo maar deze persoon had geen idee en vond ook vreemd.

Dus voor nu af wachten
Ik kan me voorstellen dat het niet werkt als je seks 'dat ene' noemt.
Misschien liet hij minder weten omdat je terughoudend bent?

Vervelend allemaal to! Hoop echt dat dit wel wat wordt voor je.

Succes
Alle reacties Link kopieren
Tja, sommige potjes hebben nou eenmaal een wat aparter dekseltje nodig voor het past. Maar word vooral niet te krampachtig. Als de ware op jouw pad komt, gebeurt het waarschijnlijk op een moment dat je het het minste verwacht. En OK, dan hebben je vriendinnen allemaal al huisje-boompje-beestje, so what? Voor hetzelfde geld zijn ze over 10 jaar weer alleen omdat die vent toch niet de ware bleek en heb jij inmiddels een leuke knul leren kennen die wél relatiemateriaal is. Dus leef lekker je leven, ga niet krampachtig op zoek en laat de dingen gewoon op je pad komen zoals het komt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Vind het vrij apart dat je iemand die hij kent gaat vragen of er iets is..

Dat vraag je toch aan hem?

Als je zo omgaat met je dates is dat erg benauwend. Zit je er te erg bovenop misschien?

Te enthousiast?



Buiten hem om, na vier dates al, bij iemand uit zijn omgeving peilen of er wat is... Ik zou hard weg rennen. Misschien dat je meer van deze benauwende acties hebt, zonder dat je je daar bewust van bent. Zou dat kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Eva, De reden dat het aan iemand anders vroeg was omdat nadat ik hem dit zelf gevraagd heb 3 dagen later reeds niks gehoord had.



En hoorde op nieuws onlangs dat bij bedrijf in die dagen waar hij werk een ongeluk gebeurt was dus ja dan ga bij andere peilen voor zelfde geld ligt die in ziekenhuis.



Verdere benauwende actie niet ik dat weet. Heb altijd zoiets van ik hoor wel als iemand tijd heeft om wat te laten weten is het niet dan niet.



@pommaniaan Dat zou kunnen maar wil er ook niet te enthousiast opvliegen bedoel ken de beste kerel net.
Ja dat snap ik haha.

Kun je hem niet een appje sturen of bellen?

Misschien is hij gewoon heel druk geweest, wie weet.
Alle reacties Link kopieren
Appje heb ik al geprobeerd. Bellen is me nog niet gelukt omdat zelf in buitenland zit momentueel.
'Hoi, ik vond het leuk met je, maar ik hoor zo weinig van je. Wil je nog een keer afspreken of is het voor jou wel goed zo?'



Heel moeilijk is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn allergisch voor wanhopige vrouwen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
en steeds weer die opmerking waar blijft jou vent.



Wat een irritante vraag van je vrienden, vooral als ze deze vraag vaker stellen. Ik zou zeggen dat ze het vanzelf wel merken als er op dat gebied wat te melden valt en dat de vraag dus erg overbodig is. Jij vraagt hun toch ook niet waar het (eerste, tweede, derde) kind blijft.
Alle reacties Link kopieren
Als een man niet reageert dan is de boodschap duidelijk. NEXT.



Uit alles blijkt dat je te graag wilt. Waarom eigenlijk? Denk je nou echt dat je zo-veel gelukkiger bent om de rest van je leven nog 50 jaar lang naast dezelfde wakker wordt.



Ontspan! Als je op je 40ste pas iemand ontmoet is het toch ook prima? (Heb ik het even niet over kinderen) Dan kan je nog 30 jaar ELKE dag naast dezelfde wakker worden.
Alle reacties Link kopieren
Een man die zo gauw opgeeft houdt niet echt van je.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 31 januari 2015 @ 19:25:

en steeds weer die opmerking waar blijft jou vent.



Wat een irritante vraag van je vrienden, vooral als ze deze vraag vaker stellen. Ik zou zeggen dat ze het vanzelf wel merken als er op dat gebied wat te melden valt en dat de vraag dus erg overbodig is. Jij vraagt hun toch ook niet waar het (eerste, tweede, derde) kind blijft.



Op zo'n vraag antwoord ik altijd dat ik niet kan kiezen ;P



Ik zie om me heen ook iedereen samenwonen, trouwen, kinderen krijgen. Ik vond dat eerst heel erg, maar tegenwoordig vergelijk ik mezelf daar niet meer mee. Idd wat iemand hier eerder al zegt, misschien zijn zij over 10 jaar gescheiden en kom jij dan je ware tegen. Het loopt zoals het loopt, als jij er wat relaxter in wordt straal je dat ook uit. Ik merk ook dat ik best wel aandacht krijg en ik heb daarom ook volop vertrouwen dat ik vanzelf wel iemand tegenkom waarmee het wél werkt. Je maakt het voor jezelf zo moeilijk en dat zien mannen ook aan je (= niet aantrekkelijk).



Het beste advies wat ik je kan geven is denk: 'ik ben de allerleukste en daarbij hoort natuurlijk niet de eerste de beste. Kost tijd, maar dan heb je ook wat.' Relax, geniet nog even van je vrijheid zolang je dat nog hebt ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 31 januari 2015 @ 19:42:

Een man die zo gauw opgeeft houdt niet echt van je.Oh en dit is zo waar. Onthoud ook dat je beter alleen kunt zijn dan samen met een sukkel/eikel/klootzak/vul maar in.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kritische vriendinnen om feedback vragen: wat zijn je meest irritante eigenschappen? En dan staan op een eerlijk antwoord.

Aangezien je ex-dates niet genoeg om je geven om je antwoord te geven op je vragen.

Het kan ook simpel toeval zijn dat je nog niet tegen de ware bent aangelopen. Succes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dankje retrostar.



Dit heb dus idd ook al vaker gedaan bij vrienden en vriendinnen en ik weet inmiddels de dingen waar me val kuilen zitten,



De frustratie waar ik op zo'n moment tegen aanloop is dat niet weet waarom of wat er gebeurt is dat de situatie anders is, En dat geen van hun de ballen heeft om beestje bij de naam te noemen. Dan weet ik ook waar eventueel aan kan werken of rekening mee kan houden.



Bedoel dat ik vrijgezel ben vind niet erg bedoel kan doen wat wil geen gezeur. Als dan iemand tegen kom waar eventueel mee klikt dat is leuk en daar sta voor open. Gebeurt het niet dat niet.



Moeder zei geen hand maar een land vol.

Dus mijn tijd komt wel daar niet van ben vol van overtuigd. Is niet deze week dan volgende weke en anders over jaar of 2
quote:Dreamsky schreef op 31 januari 2015 @ 19:53:

Dankje retrostar.



Dit heb dus idd ook al vaker gedaan bij vrienden en vriendinnen en ik weet inmiddels de dingen waar me val kuilen zitten,



De frustratie waar ik op zo'n moment tegen aanloop is dat niet weet waarom of wat er gebeurt is dat de situatie anders is, En dat geen van hun de ballen heeft om beestje bij de naam te noemen. Dan weet ik ook waar eventueel aan kan werken of rekening mee kan houden.



Bedoel dat ik vrijgezel ben vind niet erg bedoel kan doen wat wil geen gezeur. Als dan iemand tegen kom waar eventueel mee klikt dat is leuk en daar sta voor open. Gebeurt het niet dat niet.



Moeder zei geen hand maar een land vol.

Dus mijn tijd komt wel daar niet van ben vol van overtuigd. Is niet deze week dan volgende weke en anders over jaar of 2Met dank aan google translate?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 29 en heb dat "geluk" ook nog niet gehad. Tussen aanhalingstekens, want ik vraag me af of dat me echt gelukkiger maakt. Dat weet ik pas als ik het ervaren heb. En dat is tot op heden niet het geval. Het is makkelijk om te zeggen dat je niet moet vergelijken met anderen. Maar dat overkomt je wanneer je met iemand praat.

Gisteren zat ik te chatten met een vroeger buurmeisje. Zij is 2 jaar geleden getrouwd met de ware en is nu zwanger. Dat had ik wel van haar verwacht, want ze wilde altijd al kinderen. Maar dan ga ik toch ineens anders naar die mensen kijken. Zo van: "Zo jong nog". Ze is mijn leeftijd en dat is natuurlijk een gangbare leeftijd. Maar dan vind ik de tijd zo snel gaan. Ik heb geen kinderwens en hoef ook niet kost wat kost een partner. Ben een einzelgänger heb mezelf nooit met een kind gezien. Al voel ik me soms wel afwijkend, want haast iedereen waar ik mee in de klas zat heeft wel een partner. Verder dan een scharrel ben ik nooit gekomen. Ik wilde de verplichtingen van een relatie niet en hij ook niet. Maar toch maakte het me niet gelukkig. Ik miste iets. Iemand met wie je samen 1 gedachte bent en met wie ik mijn interesses kan delen. Met de flutverkeringen en die scharrel, was dat er nooit. Dat ging me elke keer opbreken.

Maar het wordt altijd zo opgehemeld. Op mijn werk hadden ze het pas over trouwen. Een collega vroeg of ik ook een liefje had. Waarop ik zei dat ik niet echt op zoek ben, maar het spontaan wil tegenkomen. Ze vond dat ik dan maar eens meer uit moest gaan. Want op de bank kom je ze niet tegen. Oke, da's waar. Maar ik ben helemaal geen uitgaanstype. Als je ze moet ontmoeten op een plek waar je niet graag komt, zie ik weinig slagingskans. En haastige spoed is zelden goed. Ik geniet van mijn single-leven. Maar vraag me ook wel af of die ware er voor mij wel is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je je niet zomaar erin storten? Wanneer wel? Waar ben je bang voor, teleurstelling?
Alle reacties Link kopieren
Weet maar dat jouw Mr Right heus ergens rondloopt.

Je bent nog zo heerlijk jong, dat komt vast goed.

Niet te krampachtig mee bezig zijn, het komt vanzelf.

Heus
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jouw dates zelfs de groepsdruk kunnen aanvoelen die jij hebt. Je wilt het denk ik onbewust toch even snel doen als je vriendengroep. Dat is nooit een goede reden geweest.



Ik denk wel dat er ruimte is om jezelf te verbeteren, maar laat het niet allemaal te zwaar wegen. Je hebt een gemiddelde en uitschieters naar boven of naar onder (hoe lang het duurt voor je de ware vindt). Niet iedereen loopt in die gemiddelde pas en dat hoeft ook niet.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven