Zit je een wijntje te drinken.........

31-01-2015 19:06 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Medeforummers, vanmiddag even naar mijn vriendin, zij woont ook in de binnenstad.

Even een wijntje drinken voor het raam,

Krijg je dit inenen voor je snufferT





In wat voor wereld leven wij ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Ma_Griffe schreef op 31 januari 2015 @ 21:10:

Goh, kunnen ze wel, 6 tegen 1 ..beetje over de top hè? ...en dat van onze belastingcenten 6 tegen 5.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:kopjekoffie70 schreef op 31 januari 2015 @ 21:51:

Goh, het viva-forum is nog sneller dan de telegraaf.



http://www.telegraaf.nl/b ... t_getrokken_wapens__.html





Op een andere nieuwssite las ik dat de hulp van de politie was ingeroepen door een vrouw die was lastig gevallen door de vijf arrestanten, ze hadden dingen tegen haar deur gegooid en ze zag een vuurwapen.

Ik vind het heel vreemd dat op een vage melding als deze een compleet arrestatieteam uitrukt.
Alle reacties Link kopieren
Grr, tien jaar lang ben ik daar dagelijks langsgelopen.

Nooit gebeurde er wat... En nu opeens is Groningen big news
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 31 januari 2015 @ 22:51:

[...]





Ik vind het heel vreemd dat op een vage melding als deze een compleet arrestatieteam uitrukt.



Zo te zien is dit geen AT maar normale politie.







Dit is een AT
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 januari 2015 @ 20:59:

Maar verder was het een fijne tijd hoor.

die dreiging van atoomwapens maakte dat iedereen leefde alsof het de laatste dag kon zijnhttps://www.youtube.com/watch?v=RXWdQGtl6qs
Nou, wat trekt de politie in Groningen deze week vaak z'n wapens. Eerst die verwarde man bij het station, toen die arrestatie ook op het station en nu dit. Misschien is de spreiding van arrestaties met getrokken pistolen gewoon een beetje gek gelopen dit jaar en zijn we nu klaar voor heel 2015, haha.
Haha volgens mij zag ik jouw foto vanochtend op AD.nl.
Volgens een woordvoerder van de politie ligt de oorzaak van het incident mogelijk in relatiesfeer. Op zaterdag was een van de mannen, een 34-jarige Groninger, ook al betrokken bij een incident op hetzelfde adres.



De man is een bekende van de politie en staat te boek als vuurwapengevaarlijk. Daarom nam de politie het zekere voor het onzekere toen de mannen werden aangehouden.

Alle reacties Link kopieren
quote:momo1980 schreef op 01 februari 2015 @ 08:17:

Haha volgens mij zag ik jouw foto vanochtend op AD.nl.



Ja volgens mij ook.



http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -wapens-vijftal-aan.dhtml
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:merano schreef op 01 februari 2015 @ 00:45:

Grr, tien jaar lang ben ik daar dagelijks langsgelopen.

Nooit gebeurde er wat... En nu opeens is Groningen big newsToen ik in Groningen woonde werden er ledematen gevonden en verdwenen er prostituées
Alle reacties Link kopieren
Die ledematen zaten in een sporttas uit een kerstpakket.

Alle 4000 medewerkers van dat bedrijf moesten bij de politie hun sporttas laten zien, of aannemelijk maken waarom ze hem niet konden laten zien.





http://mickvanwely.nl/de- ... op-bont-het-hele-dossier/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Jezus Eindje wat doe je dan ook in de Ebinngestraat joh
Alle reacties Link kopieren
Voor Eindeloos en Snoesje,nog even wat smartfoon beelden (ws mosterd) vanuit m'n favo winkel

http://www.rtvnoord.nl/mo ... v=33056&actie=videodetail
Vraag blijft,why is the rum gone?
ach ja, vorige week is een achterbuurman doodgestoken en de dader is voor 99.99% zeker mijn naaste buurman. dit allemaal onder invloed van drank en drugs. wat ik er zo ver van weet is het een ruzie geweest wat uiteindelijk is geëscaleerd.



komt hier nooit voor, ja ruzies wel, maar moord nada
Alle reacties Link kopieren
Eindeloos, ik kan je geen pb sturen maar je staat als bron bij de foto op tenminste een site vermeld.... (Ik weet niet in hoeverre je anoniem wil blijven hier, maar anders de mods even inseinen.)
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 31 januari 2015 @ 19:23:

En jij weet wat die man heeft misdaan aanmaaklimonade?Nee, maar nu achteraf blijkt dat de man bekend is bij de politie en vuurwapengevaarlijk is heeft mijn onderbuik toch gelijk gekregen. Je verwacht het niet he?
Ben je nou helemaal gek?
quote:Snoesje666 schreef op 31 januari 2015 @ 21:54:

[...]





6 tegen 5.Mijn excuus Ik zie toch echt 6 pistolen gericht op 1 persoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ma_Griffe schreef op 01 februari 2015 @ 13:30:

[...]





Mijn excuus Ik zie toch echt 6 pistolen gericht op 1 persoon.Ik zie er lekker zeven!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 01 februari 2015 @ 13:32:

[...]



Ik zie er lekker zeven!Oh...ikke niet
Alle reacties Link kopieren
Onder de o van onderdelenhuis staat geen toevallige passant die van de politie best in de weg mag lopen met zijn armen vooruit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dank je, dat leek mij een omstander die met zijn mobieltje een foto maakte
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 01 februari 2015 @ 10:47:

Eindeloos, ik kan je geen pb sturen maar je staat als bron bij de foto op tenminste een site vermeld.... (Ik weet niet in hoeverre je anoniem wil blijven hier, maar anders de mods even inseinen.)Ahh ik ga even kijken, Dànkjewel !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Nighttripper schreef op 01 februari 2015 @ 10:28:

Voor Eindeloos en Snoesje,nog even wat smartfoon beelden (ws mosterd) vanuit m'n favo winkel

http://www.rtvnoord.nl/mo ... v=33056&actie=videodetail



Wat attent van jou, dànkjewel.

Er gaat Niets boven Groningen hè?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 01 februari 2015 @ 10:22:

Jezus Eindje wat doe je dan ook in de Ebinngestraat joh



Wijn drinken



Lekker wiefke
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 01 februari 2015 @ 10:47:

Eindeloos, ik kan je geen pb sturen maar je staat als bron bij de foto op tenminste een site vermeld.... (Ik weet niet in hoeverre je anoniem wil blijven hier, maar anders de mods even inseinen.)



Ik heb het gevonden, super attent van je !

Nu maar even een foto van 112

Nogmaals dank.!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven