Lijf & Lijn alle pijlers

Goede afvalvoornemens vóór die cliché '1 januari'

23-11-2014 14:10 932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ook zin een 'goed voornemen' alvast vóór 1 januari 2015 uit te voeren?? Dan hebben we bijna zes weken die volgens mij nodig zijn om een gedragsverandering 'normaal' te maken. Lijkt me veel fijner om op 1 januari al resultaat geboekt te hebben, dan dan te moeten beginnen!



Ik weeg zelf nu 82 kg (1.80 m) en wil graag afvallen tot 73 kg (BMI 22). In de afgelopen vier jaar ben ik deze 9 kg aangekomen, en ik wil er weer van af. Uiteraard ga ik dat niet redden voor 1 januari, maar het lijkt me wel heerlijk om dan al 78 kg te wegen, en dan bijv. nog maar 5 kg te hoeven in januari.



Zelf wil ik het gaan doen met calorieën bijhouden op de My Fat Secret app en per dag ongeveer 1500 kcal te eten. Voor de moeilijke momentjes heb ik mezelf een aflevering van een serie op Netflix beloofd (The Good Wife). Daarnaast wil ik per week ongeveer 1000 kcal verbrangen door te sporten of intensief te bewegen. Het is niet zo dat ik van niets kom, ik doe al een tijdje aan thuissporten, maar niet met een goed patroon.



Mij lijkt het fijn om op dit topic dit samen te doen met anderen. Mij zou het in ieder geval motiveren wekelijk de progressie (of regressie ) te kunnen delen & te horen hoe het bij anderen gaat!



NaamLeeftijdLengteStartStartdatumStreefDeze weekHuidigeAfgevallenElmiran271.63m65kg8 dec55kg-0.0kg61.7kg-2.1kgDepster241.78m82.3kg17 nov68kg-0.1kg75.8kg-6.5kgSpijk-er321.66m72.0kgokt57.0kg?63.8kg-8.2kgYas301.80m86.2kg 10 nov73kg-0.5kg76.5kg-9.7kgPolly211.67m69.4kg15 dec60kg-0.8kg65.2kg-3.2kgWoezel291.64m65.1kg15 dec56kg-0.0kg59.3kg-5.8kgLasVegas301.75m83.0kg8 dec68.5kg-0.0kg78.0kg-5.0kgLesbianWoman20-30jr1.74m76.6kg29 dec68kg??73.7kg-2.9kgMonkey221.80m92.3kg22 dec70kg-0.0kg90.9kg-1.4kgRunRunRun261.64m74.0kg1 nov60kg?64.0kg-10.0kgLunaSter311.70m78.3kg15 jan68kg?73.9kg-4.7kgKaatje321.59m75kg1 jan - ?73.3kg-1.7kg
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah oh yeah! Ik ben afgevallen in kilo's!!! Eindelijk! 67 nu 😁

Ik ga zo havermout eten, ik maak het met een geraspte appel en kaneel erdoor dan vind ik het wel te doen. Daarna gelijk de sportschool in! 💪
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
En Yas, hoe is de havermout-update van dandaag? Wel te doen?



Elmiran. Ik heb even gemist wat er op je werk aan de hand is. Veel gedoe?



Eerst woog ik altijd op vrijdag ipv maandag dus dat zit er nog een beetje in en ik ging vandaag op de weegschaal staan; weer n halve kilo kwijt sinds maandag Er komt wel een weekend met veel uitstapjes aan dus ik hoop dat ik dit vol kan houden. Wel heel fijn om te zien dat dat getal toch weer daalt, echt wel een tikje frustrerend hoor, zo'n plateau. Helemaal als die eerste kilo's zo gemakkelijk gingen!



Runrun ook weer afgevallen, fijn!
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor je dansjes yas!!

Ja idd spijker, vanaf begin/half dec stil gestaan.
Alle reacties Link kopieren
WoW wat super runrun dat je eindelijk door je plateau heen bent! Echt super knap volgehouden! Ik weet niet of ik motivatie zou houden als ik steeds gelijk bleef hoor!



Elmiran, wat vervelend van je werk zeg. Wat ik er van heb gelezen vind ik wel dat je het heel goed aanpakt. Gelijk er over gepraat en er niet voor weggelopen, heel knap mee omgegaan. Hopelijk verbetert de situatie snel!



yas, tijdje terug vroeg je of we kledingstuk hebben waar we graag weer in willen passen. Ik heb ook meerdere kledingstukken die ik weer zo graag aan zou willen! Af en toe pas ik ze ook even hahaha. Mijn buik is behoorlijk aan het afnemen, maar heb nog steeds een aardig buikje. Mijn streefgewicht staat hier ook op 59 maar ik verwacht dat met dat gewicht mijn buikje nog aardig aanwezig is ( het is echt alleen mijn buik, best bizar, voor de rest helemaal strak, waardoor het ook nog eens extra opvalt...) dus denk toch dag ik naar 56 ga streven,.. Maar gaat mij dus niet echt om gewicht maar vooral om het minderen van buik



Met sporten loop ik nog erg te kwakkelen ( zware zwangerschap en bevalling gehad, en ik blijf maar klachten daarvan houden) maar probeer wel regelmatig rustig te zwemmen.



Het eten gaat tot nu toe erg goed. Maar vanaf volgende week krijg ik het weer erg druk met werk, dus ben erg benieuwd of ik het dan ook zo goed ga volhouden.



Iedereen alvast heel fijn weekend! Nog veel etentjes op de planning?
Alle reacties Link kopieren
voor Run en Spijker!!!



Nou voorlopig mag ik geen etentjes meer. Dus. Dan weten jullie genoeg. Probeer nu balans dag te houden maar heb door gisteren juist meer trek dan anders.
Alle reacties Link kopieren
Zoek me rot naar dansje yas. Denk Oh leuk work out.

Maar zie t nu
Yaay run en spijker! Super

Ik ben een beetje afwezig geweest afgelopen week, nogal druk gehad. Sorry dames! Mijn weegdag gaat ook veranderen naar dinsdag voortaan. Morgen zal ik nog mijn weging van deze week doorgeven, maar dat is dan de laatste zondag. Dit omdat ik thuis weeg, maar vaak bij mijn vriend slaap..dus dan geen weegschaal heb



Ik ben erg benieuwd, ik hoop natuurlijk in de 76, aangezien ik dinsdag de 77.2 aantikte.. maar mijn gevoel zegt dat ik rond de 77.5 zelfs zal zitten.. vraag me niet waarom..Gewoon normaal gegeten en gesport.. maar toch.. maar toch...maar toch



Even een vraagje, ik merk dat 's avonds mijn buik echt opgezet is.. door volle darmen? Soms is het ook echt veel lucht, heel charmant als je romantisch samen een filmpje zit te kijken.. Maar het opzetten door volle darmen, wordt dat minder als je meer getrainde buikspieren hebt? Dat vroeg ik mij even af..
Alle reacties Link kopieren
quote:elmiran schreef op 28 januari 2015 @ 18:55:

Lasvegas, Goed van je dat je er nog op let als je op vakantie bent. Uit eten gaan tijdens je vakantie hoort erbij vind ik anders is het geen vakantie :P. Lekker uitrusten, en alleen maar leuke dingen doen. De kilo's die je er van aan komt heb je er daarna toch zo weer af.



Monkey, Dat vind ik juist mooi een zandloper figuur. Lastig soms om een goed passende broek te vinden. Misschien een broek met veel stretch proberen? Die sluiten vaak heel mooi aan.



Yas, Jammer dat die mugcake niet te eten is. Toevallig zag ik ze in kant en klaar zakjes bij de Xenos misschien smaken die beter. Moest wel even lachen toen ik je bericht las. Gelijk heb je. Weg gooien als het niet te eten is. Heb je de avocado choco mousse al gemaakt?



Spijker, Gezonde tussendoortjes kunnen wel toch? Perenijs klinkt goed. Je bent niet de enige, ik eet ook graag havermout. Succes met sporten.



runrunrun, Mooi dat het goed gaat. Eetse straks.



Hier gaat het even iets minder. Met afvallen niet hoor, maar geestelijk zwaar. Ik lijk wel ongesteld zo voel ik me. Heel prikkelbaar, emotioneel, en snel moe. Heb wat stress op het werk, en tegelijk afvallen erbij maakt het lastig. Ik ben van zondag tot maandag 0,7 kg verloren. Het voelde niet goed dat m'n lichaam voor m'n gevoel zo hard moet werken dat ik i.p.v krackers even wat brinta heb gepakt om wat meer power te krijgen.



Net behoorlijk overstuur voordat ik naar huis ging door iets wat mij heel erg raakte wat een andere collega zei. Ik dacht ik ga niet gelijk naar huis want dan krijg ik een vreetbui, en ben iemand met een hogere functie op gaan zoeken om erover te praten. Ben er heel blij mee dat ik dat gedaan heb. Verwacht dat ik nog veel meer over me heen ga krijgen deze week (krijg je als de werkdruk hoog is). Snap wel dat ik me niet overal iets van aan moet trekken. Ben er altijd gevoelig voor geweest, dat ik me heel erg aantrek van wat andere mensen over mij zeggen of denken. Ik wil graag dat mensen mij mogen, en tevreden zijn met de dingen die ik doen. Is dat niet zo dan voelt het alsof ik gefaald heb, en zit het een hele tijd dwars. Hoop dat ik mezelf deze week onder controle houd, en het niet af ga reageren op eten.



Ik ga snel naar m'n paard als de storm het toe laat.

Tja, vaak is het toch zo dat je datgene wilt hebben wat een ander heeft. Maar toch.

Stretchbroeken zijn een redelijke uitkomst, maar ik wil natuurlijk gewoon dat er een aantal kilo's afgaan. Ik weeg elke vrijdag, maar geeft het maandags hier door. Voel me alleen echter vervelend. Ik ben vrijdag mezelf gaan wegen en ik was weer 0,9 kg. lichter. Nu ben ik gisteravond naar Soldaat van Oranje geweest en moesten we een pokke-eind rijden. Onderweg hartige Sultana's, 's avonds lasagne en vandaag bij de Mac Donalds langs geweest op de terugweg. Dus frustreert me behoorlijk!

Maar goed, we gaan er morgen gewoon weer tegenaan met water/thee en fatsoenlijk eten, dus dan moet dat niet een supergroot probleem zijn. Als ik morgen buiten mijn studie om tijd heb, ga ik ook nog wel even hardlopen.



Hoe is het bij jullie? Hoe kunnen jullie maat houden in het weekend?
Alle reacties Link kopieren
Nee!!



Gatsie en dat na dat etentje. Heb gruwelijk veel spijt. Weet nu weer waar t bij mij altijd mis gaat. Hier.

Een keer flink de mist in is knop om naar andere kant.

Alles of niks. En nu al zo verpest dus ach wat maakt dat ene -vul maar in- nog uit?
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh no! Ik heb vanmorgen keihard gesport, en ga morgenochtend weer. En ik had de wijn afgezworen, maar heb nu in mn eentje bijna een fles wijn op? Wat erg! Dat wordt zwaar morgenochtend. Ik wil ook echt niet weten hoe slecht dat dit is, maar het moest ff hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Yas, Ik vind het heel vreemd hoe ze daar met bepaalde situaties omgaan. Een aanranding wordt niet afgestraft, alleen 3x een officele waarschuwing maar geen schorsing. Nu heb ik last van m'n knieen, en pas m'n werktempo aan om stress te voorkomen. Dat wordt niet geaccepteerd, en ik kan gelijk door naar de directeur. Trek je aan de bel bij de leidinggevende dat het te druk is wordt er gezegd we bezuinigen op personeel het ervaren personeel moet maar een stapje harder door lopen. Ik heb een vast contract dus dat geef je niet snel op. Eerder is het nooit zo geweest zoals nu anders was ik al lang weg geweest. Als ik naar andere collega's kijk denk ik OMG hoe houden ze het nog vol zo . Als we elkaar aan kijken moeten we wel eens lachen om de chaos.



Hoe was de havermout kwark ?



runrunrun, Fijn dat je een kilo kwijt bent!. Das minder van die fles wijn. Misschien heb je hard genoeg gesport dat je er maandag niks van ziet.



Spijker, Fijn dat je van je plateau af bent. Kan me voorstellen dat het frustrerend is. De eerste weken gaan zowizo altijd makkelijk omdat je eerst vocht verliest. Knap dat je het vol gehouden hebt om door te gaan.



Woezel, Vervelend dat je nog klachten hebt van je zwangerschap. Hier hetzelfde. Heb mijn streefgewicht op 55 maar de kans is groot dat m'n buik dan niet strak is.



Depster, Misschien komt het door koolsoorten of drinken met koolzuur?. Denk niet dat het veranderd als je buikspieren meer getraind zijn.



Monkey, Das balen maar juist goed dat daarna de knop weer omgaat. Dan maar hopen dat het mee valt.



Luna, Herkenbaar. Vooral de weekenden zijn moeilijk als je thuis op de bank voor de t.v gaat zitten.





Hier gaat het nog goed. Vrijdag was ik een stuk vrolijker. Even wezen shoppen in m'n eentje. Merk dat ik me daar heel goed door ga voelen als ik wat nieuws gekocht heb. Vandaag heb ik een half uur paard gereden, en 2 broodjes hamburger gehad als avond eten. Voor de rest geen snoep of chips in huis.



Hebben jullie wel eens een p90x of insanity workout gedaan? . Ik heb ze ooit gedownload, maar ben er nooit aan begonnen omdat je bepaalde dingen in huis moet hebben waar ze mee trainen. Als je op youtube kijkt zie je heel veel filmpjes van mensen die er aan mee gedaan hebben. Zelf ben ik niet zo weg van die supplementen, en zooi die ze erbij gebuiken. Schrok wel van de resultaten. Wat een verschil als je de voor en na foto's ziet.
Alle reacties Link kopieren
Whoehoehoe!!! Ik heb gisteren veeeeel te veel wijn op, lichte kater. Ging ff wegen, hoppa 66! -8! Maar dat zal de wijn zijn waardoor ik geen vocht meer in mn lijf heb ofzo 😂



En nu hop hop naar de sportschool! Kater of niet 😁
Alle reacties Link kopieren
He dames!

Daar ben ik weer! Ik ben er weer klaar voor! Alles is ingeleverd, toetsen gemaakt, alleen nog even wachten op de cijfers. Maar ik heb weer rust in mijn hoofd en wil er weer hard tegen aan!



Run, wat goed van je! Door je plateau heen! Zo zie je maar dat je toch nooit moet opgeven, en dat het op een gegeven moment een goed resultaat ziet! Dat motiveert mij ook weer, moet ik eerlijk toegeven!:)

Spijker, wat een lekker resultaat om weer een halve kilo in een halve week eraf zien te gaan. Ik ben de afgelopen week elke dag een beetje bezig geweest met het monitoren van mijn gewicht. Ik zie nu ook dat het langzaamaan naar beneden gaan, door het niet snoepen en sporten.

Elmiran, goed bezig. niet snoepen, dat is het doel he;). Ik probeer me er nu ook aan te houden.

Ik doe af en toe een aantal van de oefeningen mee, maar is zwaar en moet inderdaad vaak van die gewichten hebben. Maar ik heb vaak geen zin om de deur uit te gaan om te sporten, (SLECHT) en dan vind ik het een compromis om zo een oefening te doen.

Maar ik heb nu in mijn agenda gezet dat ik elke maandag, woensdag en vrijdag ga sporten. Welk excuus dan ook, ik ga sporten!



Ach, wat voelt rust toch even lekker. Klaar voor een 'nieuwe' start in het afvalproces:)!
Alle reacties Link kopieren
quote:runrunrun schreef op 01 februari 2015 @ 08:50:

Whoehoehoe!!! Ik heb gisteren veeeeel te veel wijn op, lichte kater. Ging ff wegen, hoppa 66! -8! Maar dat zal de wijn zijn waardoor ik geen vocht meer in mn lijf heb ofzo 😂



En nu hop hop naar de sportschool! Kater of niet 😁Hahahaha, succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:elmiran schreef op 01 februari 2015 @ 00:51:

Yas, Ik vind het heel vreemd hoe ze daar met bepaalde situaties omgaan. Een aanranding wordt niet afgestraft, alleen 3x een officele waarschuwing maar geen schorsing. Nu heb ik last van m'n knieen, en pas m'n werktempo aan om stress te voorkomen. Dat wordt niet geaccepteerd, en ik kan gelijk door naar de directeur. Trek je aan de bel bij de leidinggevende dat het te druk is wordt er gezegd we bezuinigen op personeel het ervaren personeel moet maar een stapje harder door lopen. Ik heb een vast contract dus dat geef je niet snel op. Eerder is het nooit zo geweest zoals nu anders was ik al lang weg geweest. Als ik naar andere collega's kijk denk ik OMG hoe houden ze het nog vol zo . Als we elkaar aan kijken moeten we wel eens lachen om de chaos.



Hoe was de havermout kwark ?



runrunrun, Fijn dat je een kilo kwijt bent!. Das minder van die fles wijn. Misschien heb je hard genoeg gesport dat je er maandag niks van ziet.



Spijker, Fijn dat je van je plateau af bent. Kan me voorstellen dat het frustrerend is. De eerste weken gaan zowizo altijd makkelijk omdat je eerst vocht verliest. Knap dat je het vol gehouden hebt om door te gaan.



Woezel, Vervelend dat je nog klachten hebt van je zwangerschap. Hier hetzelfde. Heb mijn streefgewicht op 55 maar de kans is groot dat m'n buik dan niet strak is.



Depster, Misschien komt het door koolsoorten of drinken met koolzuur?. Denk niet dat het veranderd als je buikspieren meer getraind zijn.



Monkey, Das balen maar juist goed dat daarna de knop weer omgaat. Dan maar hopen dat het mee valt.



Luna, Herkenbaar. Vooral de weekenden zijn moeilijk als je thuis op de bank voor de t.v gaat zitten.





Hier gaat het nog goed. Vrijdag was ik een stuk vrolijker. Even wezen shoppen in m'n eentje. Merk dat ik me daar heel goed door ga voelen als ik wat nieuws gekocht heb. Vandaag heb ik een half uur paard gereden, en 2 broodjes hamburger gehad als avond eten. Voor de rest geen snoep of chips in huis.



Hebben jullie wel eens een p90x of insanity workout gedaan? . Ik heb ze ooit gedownload, maar ben er nooit aan begonnen omdat je bepaalde dingen in huis moet hebben waar ze mee trainen. Als je op youtube kijkt zie je heel veel filmpjes van mensen die er aan mee gedaan hebben. Zelf ben ik niet zo weg van die supplementen, en zooi die ze erbij gebuiken. Schrok wel van de resultaten. Wat een verschil als je de voor en na foto's ziet.Inderdaad. Ik ben vorig weekend ook uit eten geweest en heb mij toen volgepropt met sushi en al met al tóch afgevallen. Denk dat dat af en toe toch ook moet kunnen...
Lunaster: Lekker een dag eten wat je wilt kan echt geen kwaad, wees dus niet zo streng voor jezelf. Van 1 dag alles eten wat los en vast zit kom je niet aan..het gaat erom wat je die dagen daarna doet..Dus knop weer op zijn goede plek, kijk eens naar wat je al behaald hebt ;)

Run: Hoe ging het katerlopen ;)? Ik kan nooit echt lekker bewegen als ik de avond ervoor veel gedronken heb, mijn spieren doen altijd zo intiegelijk veel pijn. Wel super mooi resultaat! Gefeliciteerd ^^

Elmiran: Ik drink enkel water en thee. 2keer daags koffie of cappucino. Dus geen koolzuur, en ik heb ook last van een opgezette buik als ik geen koolsoorten gegeten heb ;).. Shoppen is lekker he? Werkt voor mij altijd ook erg therapeutisch, inderdaad vooral als je iets leuks, goedkoops en kleins scoort ;)

Polly: Heb je een goed gevoel over je toetsen? Wachten vind ik altijd het ergste van allemaal!

Monkey: Zoals ik zei, ik denk inderdaad niet dat 1x lekker uiteten gaan verkeerd is, als je de dagen daarna maar juiste beslissingen maakt. Ik ga morgen zelfs lekker uiteten met mijn klas



Nou komt tie, mijn laatst zondagse weging. De telling is gewoon vanaf vorige week toen ik nog 77.8 woog. Vanochtend zei de weegschaal: 77.2...77.1 en uiteindelijk koos hij voor 77.0. Dus dat is mooi weer 0.8 in één week eraf! Helaas NET niet in die 76 Maar daar zal ik mijn volgende weegmoment wel zitten!



Maar dat betekend dus dat ik mijn januari streef van - 1kg voorbij ben gegaan met 1.1 kilo (als ik het goed heb) dus 2.1 kilo in één maand. Vind ik prima! Een totaal van nu 5.3 kg eraf.. Voelt echt weer heerlijk, zien kan ik het nog steeds zelf niet echt. Maar merken doe ik het wel.. Wat al super fijn is natuurlijk.



Ik moet even kijken wanneer ik mijn volgende telling doorgeef. Volgende week zondag kan niet, want dan ben ik niet thuis. Ik wilde het dinsdag daarna doen, maar dan ben ik ook niet thuis. Dus misschien dat ik aankomende vrijdag vast mijn telling doorgeef..



Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Hooooi! Ben terug van een weekendje weg. Die fles rode wijn leegdrinken heb ik zowel vrijdag als zaterdag gedaan. Met daarbij een parade van kaasplankjes, hazelnotencreme taartjes, antipasti, cocktails, bitterballen, weizener biertjes & witte chocola. Kortom, jullie zondigingen klinken mij heilig in de oren

Maar het was een geweldig weekend, ook kilometers gelopen, op hotelkamer gewoon mijn 30 days shred gedaan, rustig aan gedaan bij ontbijt + lunch, dus al met al denk ik dat het toch wel meevalt, heb geen spijt. Er was een reuzen top tot teen spiegel in hotelkamer en ik kon zien dat mijn lichaam verandert. Ik voel me ook al echt beter in mijn vel. En nu mijn hardloopschoenen aan voor een straf 5km rondje
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat t jou ook weer helpt polly!!



Depster ik ging gelukkig niet hardlopen maar lekker trainen in de sportschool!



Klinkt goed yas!! Hahaha ook al een strafrondje ;-)!



Ik heb mezelf ook gestraft, 1,5 uur keihard getraind in de sportschool! Niets meer van mn kater gemerkt haha. Dat 5 keer per week trainen blijf ik gewoon doen, uit mezelf. Hoef mezelf niet te dwingen. Ik vind t leuk en ik merk natuurlijk dat het me iets oplevert. Vandaag ff nieuwe sportbh gekocht, wat zijn die krengen toch duur zeg pffff!! Ik heb nu al spierpijn van t trainen dus dat is een goed teken.



Ik heb me trouwens helemaal vergist in de tijd. Ik dacht dat t al half 8 was inmiddels, dus heb al lang en breed gegeten. Zit net met een theetje op de bank en zie ineens dat t pas half 6 is!!! :lol:



Gaat goed hier hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!



Hoop dat iedereen die een beetje gezodigd heeft er dan op zn minst van heeft genoten haha.

Goed van je Run, dat je wel eet wanneer je trek hebt ipv wanneer het etenstijd is. Is eigenlijk 'gezonder'.



Ik blijf het in de weekenden moeilijk vinden om lekker eten af te slaan, helemaal 's avonds. Vandaag wel een goede workout gedaan, waarvan ik gruwelijke spierpijn heb, terwijl ik niks anders heb gedaan haha.



Ik geef morgenochtend mijn gewicht door. Slaaplekker allemaal alvast!
Alle reacties Link kopieren
Havermout met kwark vond ik trouwens wel lekker, heerlijk zelfs! Kwark geeft het een frisse smaak met lekkere consistentie en niet dat ranzig-weeïge van melk



Had me vanmorgen verslapen en dus geen tijd te wegen, zit nu al in de trein. Doe ik morgenochtend (vanavond vind ik niet fijn, wil alleen in de ochtend wegen). Zal wel vanavond de tabel aanpassen en gegevens van Depster dan morgen, dat is prima. Ben benieuwd naar onze resultaten van de afgelopen week.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook even kort bericht vanuit de trein;



Mijn gewicht;

huidig gewicht: 61.2

Afgevallen deze week: 0,6



Klinkt super goed en al klopt het super blij mee, maar kan het eigenlijk niet geloven haha. Ook ik heb dit weekend namelijk behoorlijk gezondigd haha heel veel wijn en hapjes gehad! Sowieso geen spijt van, want heb heel erg van genoten! benieuwd naar de andere resultaten!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend op de weegschaal: 61 precies! Dus dat is sinds vorige week -0.6 en min 0.1 sinds vrijdag maar dat is logisch want ook hier was het een weekend vol etentjes, feestjes en taart! Wel de hele week goed gesport en totaan vrijdag netjes gegeten.



Jullie zijn ook allemaal goed bezig, lekker aan het sporten ook allemaal. Leuk om te lezen. Als het eenmaal gewoonte aan het worden is vind ik echt dat sporten een soort verslaving is, wanneer ik er nu een keer geen tijd voor heb (had bijvoorbeeld zaterdag echt geen tijd voor een rondje sportschool) kan ik het echt missen. Het wordt ook gewoon lekkerder wakker met een licht restje spierpijn
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Ik weeg vrijdags, maar geef gewoon mijn gewicht door: 91,1 kg. (-0,9 kg.).
Hellow, I'm back!



Even teveel om allemaal bij te lezen, maar vanaf nu ben ik er weer hoor.

Heb een heerlijke wintersport gehad! Zoals altijd veel te kort, dus heb echt ff zo'n aftervakantiedip.. Maar vriend en ik hebben besloten dat we nog een paar dagen gaan als het dan een beetje lekker weer is enzo, want we hadden afgelopen week maar 1 dagje zon.



Qua eten en drinken heb ik me op zich niet echt ingehouden, maar heb toch wel een klein beetje opgelet.



Gewicht is nu 79.7

+0.3 dus, naja vind ik eigenlijk wel heel netjes nog.. Volgende week weer iets eraf hopelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven