Verdergaan of stoppen met nog getrouwde vrouw?

01-02-2015 02:37 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenacht,



De zoveelste slapeloze nacht.

Al dat gepieker en gemaal.

Zoveel gebeurd, mezelf verloren en weer herpakt, afgestoten en weer aangetrokken...

Ik heb even de behoefte om het van me af te schrijven.



Ik zal meteen met de deur in huis vallen; ik ben vorig jaar verliefd geworden op een getrouwde vrouw met 2 kinderen. Ik was in de veronderstelling dat haar relatie niet goed zat en dat ze in mij gevonden had waar ze al die jaren naar zocht. Al vrij snel had ze haar man hiervan op de hoogte gesteld (ik vond dat hij dat moest weten, ik zocht immers nooit contact met haar, ze zocht mij steeds op en ik kon moeilijk nee zeggen; mooie vrouw, soulmates, blabla, zelfde riedeltje als je verliefd bent) want ik vond het niet netjes wat ze deed en ook begon het bij mij te knagen (eerste en laatste keer dat ik zoiets meemaak).

In de maanden daarna heeft ze me een aantal keren (impulsief) gezegd niet met me verder te willen maar voor haar huwelijk te kiezen en hieraan te werken. Ik heb dit alle keren geaccepteerd en geprobeerd af te sluiten, maar steeds kwam ze er toch op terug en zocht ze me op. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ze een keuze moest maken, als antwoord hierop heeft ze ook regelmatig aangegeven met mij verder te willen, dit ook aan haar familie laten weten. Maar de wisselvalligheid bleef een tijdje.

Sinds november woont ze op haar zelf en zijn de kinderen deels bij haar en deels bij hem. Ze geeft aan tijd nodig te hebben en vraagt aan mij of ik geduldig wil zijn. Dat vind ik opzich geen probleem, we hebben inmiddels aardig wat meegemaakt samen. Het probleem voor mij echter is de omgang tussen haar en haar man. Ze zijn nog getrouwd maar zijn met de scheiding bezig(?), en zij vraagt continu zijn hulp; tijdens verhuizing mocht ik niks doen en heeft hij haar geholpen, ze heeft geen vervoer dan leent ze zijn auto, moet er geklust worden doet hij dat, en ze vindt ook dat het moet kunnen om met hem (voor de kinderen) samen bijvoorbeeld dagjes weg of op vakantie te gaan.

Ik ben een beetje uit mijn slof gegaan hierdoor, heb aangegeven dat ze moet doen wat ze wilt doen, maar dat ik daar niet vrolijk van word en dat ik zo'n relatie niet zie zitten. Ik vind dat ze best bevriend kunnen blijven, maar hij is er duidelijk nog niet overheen en zij wil hem geen verdriet doen, en ik blijf maar vanaf de zijlijn toekijken en afvragen hoe dit verdergaat.



Ik heb overigens heel veel schuldgevoelens en spijt gehad (zij ook), maar dat wil ik even terzijde houden. Ik denk dat we best een leuk stel kunnen zijn, maar ik heb vertrouwen en duidelijkheid nodig en heb geen trek in dat ik me straks moet aanpassen aan haar ex-man, dat lijkt me eerder andersom. Ik vind het dan ook geen probleem hem te ontmoeten, maar hij wilt dat niet. Wat je dus krijgt is dat zij hem betrekt met wat dan ook, zolang ik niet in de buurt ben.



Lekker dat van je afschrijven! Voelt u zich vrij om te reageren, aub niet over hoe slecht ik ben en dat ik me moet schamen, heb ik al genoeg gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon een mens ben.
Lees het smoezentopic.
Alle reacties Link kopieren
Smoezenlijst!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 01 februari 2015 @ 02:44:

Lees het smoezentopic.Sorry, waar vind ik deze? Ik ben net nieuw hier en kan me nog niet echt orienteren hier :0
Alle reacties Link kopieren
Je doet je best maar je schrijft saai.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Lijst met smoezen
Alle reacties Link kopieren
quote:ferdinandje schreef op 01 februari 2015 @ 02:55:

Je doet je best maar je schrijft saai.En toch interessant genoeg om te lezen blijkbaar, want had je dat niet gedaan zou je ook niet weten of het saai was.
Alle reacties Link kopieren
Verliefd op een vrouw met 2 kinderen en je denkt dat haar relatie niet goed zit (niet verder gelezen eerlijk gezegd). Waar denk je dat die 2 kinderen vandaan komen? Bespaar jezelf al dit gezever en zoek een ander.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Laat haar eerst de scheiding eens goed verwerken. Dat kost echt tijd en voor de kinderen is het alleen maar fijn als papa en mama nog goed contact hebben. Jij moet echt nog een tijdje aan de zijlijn blijven staan en haar tijd gunnen. Je kan geen nieuwe relatie opbouwen op de rokende puinhoop van de vorige. Dat is gedoemd om te mislukken. En geloof me, ik weet waar ik over praat.
Volgens mij ben je wat we hier noemen een 'leuk voor de neuk'.

Maar lees de smoezenlijst vooral even rustig door.



Gratis tips:

- steek meer tijd in je taalbeheersing

- minder is meer als het om een op gaat
Alle reacties Link kopieren
Wat zij hem aandoet doet zij ook bij jou, namelijk vreemdgaan. Deze vrouw heeft een karakter fout, zij lost de problemen in haar relatie op door met iemand anders dan haar partner te gaan en daar ga jij ook last van krijgen. Deze dame heeft nu twee heren die voor haar rennen en vliegen en zal deze situatie niet snel opgeven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aniuk schreef op 01 februari 2015 @ 04:23:





Gratis tips:

- steek meer tijd in je taalbeheersing

Wat een sneu antwoord. Echt triest
quote:jippie55 schreef op 01 februari 2015 @ 07:26:

[...]



Wat een sneu antwoord. Echt triest



En jouw waardevolle bijdrage is?



OT tja, hier kunnen wij je natuurlijk niet me helpen. Je hebt geen invloed op haar gedrag en dat van haar ex, dus het enige wat rest is jouw eigen keuze maken:



Je wilt verder met haar, maar als ik het zo lees, ga je dan voorlopig niet de zekerheid krijgen die je zoek. Haar ex blijft daarbij natuurlijk altijd een belangrijke rol spelen in haar leven, dus de illusie dat dat verandert zou ik niet te veel op rekenen



Je gaat op zoek naar iemand die wel onvoorwaardelijk voor je kan en wil gaan.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Flauw altijd die 'Grammatica-nazi's'

Verder zou ik de keuze nu bij haar laten en misschien inderdaad afwachten tot je scheiding rond is. Mocht ze je echt zo geweldig vinden dan hoor je dat vanzelf wel. Nu doorgaan met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt zelf dat je dit niet wil zo. De ex blijft altijd in beeld vanwege de kinderen. Moet je mee om kunnen gaan.
Zoals je er aan komt kom je er ook weer vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Echt, wat een rare vrouwen zitten hier soms.. Denken dat ze alles maar kunnen zeggen.



Sunnystart, wat vervelend dat je in deze situatie zit. Je verhaal is heel duidelijk en ik begrijp je frustratie en gepieker. Deze nieuwe vriendin van jou is overduidelijk nog niet helemaal toe aan een nieuwe stap. Natuurlijk is een goede omgang met haar ex helemaal prima, vooral in het belang van hun kinderen.

Ik vind het lastig je van goed advies te voorzien. Persoonlijk zou ik behoorlijk wat stappen terugzetten en haar de tijd geven om te bedenken wat ze wil. Het blijft voor haar ook een moeilijke situatie, vooral als zij een goede verstandhouding met haar ex wil handhaven.

Ben je jaloers? Ben je bang haar kwijt te raken? Geef haar tijd en ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Zoals anderen zeggen, jij bent leuk voor erbij. Kappen met deze vrouw en zoek er een die voor jou gaat. Die helemaal vrij is.
Je hebt vertrouwen en duidelijkheid nodig maar jullie achtergrond is nu eenmaal niet stabiel. Je wil iets bouwen op de rokende puinhopen van hun huwelijk, ik denk niet dat dat kan.

Doe jezelf en haar kinderen een plezier en laat haar los.
Alle reacties Link kopieren
Teveel meegemaakt, dus teveel scherven. Hoe goed gelijmd ook, je blijft ze zien.

Als je haar los kan laten, komt er mogelijk ruimte in je leven en kan je weer verder.
Deze vrouw is nog lang niet klaar om een volwaardige relatie met jou te beginnen; een scheiding is niet niks, vooral niet als er kinderen bij betrokken zijn. Er moet veel verwerkt worden, veel zaken geregeld worden. Ik zou haar voorlopig met rust laten en mezelf niet aan de zijlijn laten afwachten.
Tja, dit is nou eenmaal de realiteit als je verder wilt met een vrouw waar je vreemd mee bent gegaan en nu in scheiding ligt.

Als zij openlijk voor jou heeft gekozen,mag ze wel wat meer respect naar jou tonen. Door haar man zo openlijk onder jouw neus te wrijven, wordt jij onzeker. Je weet nu eenmaal uit eerste hand "waar zij toe in staat is".

Het lijkt erop dat deze dame het beste van 2 werelden voor zichzelf heeft gekregen. Haar nieuwe vriend plus haar (ex) man die veilig en vertrouwd is , maar waar ze geen sex meer mee hoeft te hebben,want daar heeft ze jou voor. Uit je verhaal kan ik opmaken,dat ze moeilijk keuzes kan maken en zich daaraan houden. Zo speelt ze met je hoofd en wordt je nog knettergek. Dit is duidelijk een vrouw die niet weet waar ze mee bezig is. Hopelijk weet jij dat wel ; loslaten totdat ze alles op een rijtje heeft. En dan is het nog maar de vraag of ze dan bij je terugkomt. Wees niet emotioneel afhankelijk.
Ik denk dat haar focus bij haar kinderen moet liggen, die zullen nu in een emotionele rollercoaster zitten. Welke man uiteindelijk in haar bed beland is nu echt geen prioriteit.
quote:SaveTheDay schreef op 01 februari 2015 @ 10:45:

Ik denk dat haar focus bij haar kinderen moet liggen, die zullen nu in een emotionele rollercoaster zitten. Welke man uiteindelijk in haar bed beland is nu echt geen prioriteit.Goed gezegd, maar die lag er ook niet toen ze vreemd ging.
Alle reacties Link kopieren
TO: Ze zijn nog getrouwd maar zijn met de scheiding bezig(?), en zij vraagt continu zijn hulp; tijdens verhuizing mocht ik niks doen en heeft hij haar geholpen, ze heeft geen vervoer dan leent ze zijn auto, moet er geklust worden doet hij dat, en ze vindt ook dat het moet kunnen om met hem (voor de kinderen) samen bijvoorbeeld dagjes weg of op vakantie te gaan.



Bescherm jezelf, stop dit gedoe voor jezelf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven