Single moeder met donker kindje, kans op nieuwe relatie?

31-01-2015 20:41 593 berichten
Ik sprak vandaag een kennis, een blanke vrouw met een half suri kindje van een jaar of 2. De moeder vond dat haar kans op een relatie veel kleiner was omdat ze een donker kindje heeft. Ze had het gehad met de suri mannen en wil nu een blanke nlse man. Ze heeft het gevoel dat mannen haar minder accepteren omdat iedereen meteen kan zien dat het kindje niet van hem is. Wat is jullie mening?
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 01 februari 2015 @ 01:50:

[...]





Trots op jullie Doe dan mee. Heb je eerder al een vraag gesteld. Antwoord zou leuk zijn.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 01 februari 2015 @ 02:03:

[...]



Doe dan mee. Heb je eerder al een vraag gesteld. Antwoord zou leuk zijn.Wat was de vraag, er is zoveel geschreven kan het niet terugvinden? Ik heb in het begin proberen mee te doen maar al snel ging het de verkeerde kant op en dan haak ik af.
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 01 februari 2015 @ 01:50:

[...]





Trots op jullie



Je hebt alles gelezen?

Het gaat hier verder over België en Nederland, specifiek over studeren in België of in Nederland, nòg specifieker over hoe je 'op kamers gaan' noemt in Nederland.

Just checking hoor
Je bent zelf een theepot
quote:shaniqa schreef op 01 februari 2015 @ 02:06:

[...]





Wat was de vraag, er is zoveel geschreven kan het niet terugvinden? Ik heb in het begin proberen mee te doen maar al snel ging het de verkeerde kant op en dan haak ik af.



Het punt met jou is, dat je zo sterk in de aanval gaat tégen wat jij ziet als dé Nederlanders, dat wát je zegt volkomen verloren gaat.

Je kunt dus best een punt hebben. Maar er is niemand meer die 'm ziet.



Vliegen vang je met stroop, niet met azijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 01 februari 2015 @ 02:06:

[...]





Wat was de vraag, er is zoveel geschreven kan het niet terugvinden? Ik heb in het begin proberen mee te doen maar al snel ging het de verkeerde kant op en dan haak ik af.





Meiske toch....

Het valt ook niet mee om je eigen topic bij te houden hè?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 februari 2015 @ 02:09:

[...]





Je hebt alles gelezen?

Het gaat hier verder over België en Nederland, specifiek over studeren in België of in Nederland, nòg specifieker over hoe je 'op kamers gaan' noemt in Nederland.

Just checking hoor



Nee niet alles gelezen en die opmerking was ook sarcasme.. dacht dat snappen jullie vlotte viva forum dames wel.



De manier waarop ik hier op dit forum schrijf is ontstaan uit reacties die bewijzen dat wat ik denk ook zo is. Het heeft geen zin een normale discussie. Het is ook niet eerlijk verdeeld hier, zitten voornamelijk blanke vrouwen die een vriendin hebben die buitenlandse is ( zoals ze dat zeggen) en vanuit daar een mening vormen. Dit soort discussies hebben we tussen alle onzin op het mamjo forum ook en daar gaat het heel anders.



Ik zal hier vanaf nu echt geen topics meer openen en de mods vragen mijn account te verwijderen. Peace.
quote:shaniqa schreef op 01 februari 2015 @ 02:17:

[...]





Nee niet alles gelezen en die opmerking was ook sarcasme.. dacht dat snappen jullie vlotte viva forum dames wel.



De manier waarop ik hier op dit forum schrijf is ontstaan uit reacties die bewijzen dat wat ik denk ook zo is. Het heeft geen zin een normale discussie. Het is ook niet eerlijk verdeeld hier, zitten voornamelijk blanke vrouwen die een vriendin hebben die buitenlandse is ( zoals ze dat zeggen) en vanuit daar een mening vormen. Dit soort discussies hebben we tussen alle onzin op het mamjo forum ook en daar gaat het heel anders.



Ik zal hier vanaf nu echt geen topics meer openen en de mods vragen mijn account te verwijderen. Peace.



Je hebt gelijk hoor, dat zijn ook niet mijn vriendinnen, maar het klinkt zo lullig om 'de werksters' te zeggen.

Peace!
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 01 februari 2015 @ 02:17:

[...]





Nee niet alles gelezen en die opmerking was ook sarcasme.. dacht dat snappen jullie vlotte viva forum dames wel.



De manier waarop ik hier op dit forum schrijf is ontstaan uit reacties die bewijzen dat wat ik denk ook zo is. Het heeft geen zin een normale discussie. Het is ook niet eerlijk verdeeld hier, zitten voornamelijk blanke vrouwen die een vriendin hebben die buitenlandse is ( zoals ze dat zeggen) en vanuit daar een mening vormen. Dit soort discussies hebben we tussen alle onzin op het mamjo forum ook en daar gaat het heel anders.



Ik zal hier vanaf nu echt geen topics meer openen en de mods vragen mijn account te verwijderen. Peace.





Jammer dat je de discussies slecht trok.

Soms had je best een punt in je posts maar je toon sloeg elke discussie dood. Met keer op keer een discussie op dezelfde toon voeren zonder lezen, zonder op vragen in te gaan kreeg je steeds meer flauwe reacties. Hiermee werd je bevestigd in je ideeën.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Grootste onzin kijk maar naar heidi klum enzz, zelf heb ik in mijn omgeving veel voorbeelden! Zij heeft blank 3 kindjes van een surinamer 23 jaar en gaat nu met een zakenman met bedrijven.

Zij kreeg een relatie met hem toen haar dochter half surinaams 1 maandje oud was enzzz enzzz bullsh dus
quote:SuzanneSuus schreef op 01 februari 2015 @ 02:34:

[...]





Jammer dat je de discussies slecht trok.

Soms had je best een punt in je posts maar je toon sloeg elke discussie dood. Met keer op keer een discussie op dezelfde toon voeren zonder lezen, zonder op vragen in te gaan kreeg je steeds meer flauwe reacties. Hiermee werd je bevestigd in je ideeën.Goed gezegd!
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 01 februari 2015 @ 02:17:

[...]





Nee niet alles gelezen en die opmerking was ook sarcasme.. dacht dat snappen jullie vlotte viva forum dames wel.



De manier waarop ik hier op dit forum schrijf is ontstaan uit reacties die bewijzen dat wat ik denk ook zo is. Het heeft geen zin een normale discussie. Het is ook niet eerlijk verdeeld hier, zitten voornamelijk blanke vrouwen die een vriendin hebben die buitenlandse is ( zoals ze dat zeggen) en vanuit daar een mening vormen. Dit soort discussies hebben we tussen alle onzin op het mamjo forum ook en daar gaat het heel anders.



Ik zal hier vanaf nu echt geen topics meer openen en de mods vragen mijn account te verwijderen. Peace.



Bullshit, je leest alles.

Alleen is er even niets om tegen aan te schoppen. Dus ga je in meeleesmodus. En zodra er ook maar íets gezegd wordt waar je weer kunt schoppen/dramatisch doen pak je je kans.



Prima, maar ik vind je een sneue vertoning.



Zoals SuzanneSuus zegt, je kletst niet alleen maar onzin, maar door de manier waarop neemt niemand je serieus.
Alle reacties Link kopieren
Oprechte vraag: waarom ga je niet emigreren naar Suriname als je Nederland zo'n slecht en discriminerend land vindt? Je zult je hier verre van gelukkig voelen gezien je posts..
Shaniqa ik vind je echt oprecht leuk en hoop dat je van je racisme paard af kan komen.

Je komt over als een meid die zich graag verdiept in zaken. Zie dit forum, net als ik dat bij sommige topics doe, als een live vertoning 'tatta's be like'. Vermakelijk en er komt inderdaad veel idioots uit qua andere culturen.

En vergeet vooral niet dat 90 procent van de mensen hier gewoon voor vermaak en uitwisseling komt en dat dat heel leuk en gezellig kan zijn. Je lijkt hier niet voor open te staan.

Zit je veel op internet, lees je veel van die 'zwarte' bewustzijnspagina's over racisme?

Stop daarmee. Je wordt er angstig en paranoia van, net als sommige topics op de actueel pijler hier.

Wij hoeven niets van jou te leren. Is dat je doel dan moet je een ander medium kiezen. Dit is uitwisseling.
quote:bemby77 schreef op 01 februari 2015 @ 09:07:

Oprechte vraag: waarom ga je niet emigreren naar Suriname als je Nederland zo'n slecht en discriminerend land vindt? Je zult je hier verre van gelukkig voelen gezien je posts..Bemby, dat is zowat het domste wat je kunt zeggen in deze context.
quote:shaniqa schreef op 01 februari 2015 @ 02:17:

[...]





Nee niet alles gelezen en die opmerking was ook sarcasme.. dacht dat snappen jullie vlotte viva forum dames wel.



De manier waarop ik hier op dit forum schrijf is ontstaan uit reacties die bewijzen dat wat ik denk ook zo is. Het heeft geen zin een normale discussie. Het is ook niet eerlijk verdeeld hier, zitten voornamelijk blanke vrouwen die een vriendin hebben die buitenlandse is ( zoals ze dat zeggen) en vanuit daar een mening vormen. Dit soort discussies hebben we tussen alle onzin op het mamjo forum ook en daar gaat het heel anders.



Ik zal hier vanaf nu echt geen topics meer openen en de mods vragen mijn account te verwijderen. Peace.

Je hebt telkens een punt met je topics. De vraag is of je telkens dat punt moet willen maken.

Als het je frustreert dan zou ik het in ieder geval niet doen.



Dit is een gevecht dat je gewoon niet gaat winnen, hoe groot je gelijk ook is. Troost je met de gedachte dat de meeste Nederlanders ook maar gewone mensen zijn, net als jij.
quote:kadanz schreef op 01 februari 2015 @ 09:27:

[...]



Je hebt telkens een punt met je topics. De vraag is of je telkens dat punt moet willen maken.

Als het je frustreert dan zou ik het in ieder geval niet doen.



Dit is een gevecht dat je gewoon niet gaat winnen, hoe groot je gelijk ook is. Troost je met de gedachte dat de meeste Nederlanders ook maar gewone mensen zijn, net als jij.Ik vraag me toch af welke punten jij vind dat ze maakt in dr topics. Ik zie er geen een. Dus vertel?
quote:kadanz schreef op 01 februari 2015 @ 09:23:

[...]



Bemby, dat is zowat het domste wat je kunt zeggen in deze context.Waarom?
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 01 februari 2015 @ 09:27:

[...]



Je hebt telkens een punt met je topics. De vraag is of je telkens dat punt moet willen maken.

Als het je frustreert dan zou ik het in ieder geval niet doen.



Dit is een gevecht dat je gewoon niet gaat winnen, hoe groot je gelijk ook is. Troost je met de gedachte dat de meeste Nederlanders ook maar gewone mensen zijn, net als jij.Waar heeft ze in hemelsnaam een punt? Het is een ontzettende racist.
Alle reacties Link kopieren
Een trollerige rascist die topics opent puur om te rellen. Ik zie nooit een punt in haar posts.

En Bemby haar vraag was niet zo gek. Als je ongelukkig bent moet je dat veranderen. Veranderen is iets anders dan schoppen en slaan tegen een cultuur.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 01 februari 2015 @ 02:06:

[...]





Wat was de vraag, er is zoveel geschreven kan het niet terugvinden? Ik heb in het begin proberen mee te doen maar al snel ging het de verkeerde kant op en dan haak ik af.Dat is wel de strekking van al jouw topics. Hoe zou dat nou komen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Onzin, veel mannen willen geen vrouw met een kind.Als ik vrijgezel was geweest zou ik persoonlijk nooit kiezen voor een man met een kind.Ik zit simpelweg niet op andermans kind te wachten,sorry.



Je hebt overigens issues, racisme issues.Je oordeelt,beoordeel, veroordeelt constant op grond van ras.

Zwarte mensen vs bruine mensen vs witte mensen, zo zit je wereld in elkaar.



Zo ga je er niet komen en je maakt het leven onnodig lastig.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 01 februari 2015 @ 10:15:

[...]



Waar heeft ze in hemelsnaam een punt? Het is een ontzettende racist.

In alle eerlijkheid kan ik me voorstellen dat mannen minder snel een relatie willen met een vrouw die reeds een kind heeft , huidskleur kan best een extra factor zijn. Niet de hoofd factor maar wel een factor.

Is dat zo vreemd?
Alle reacties Link kopieren
[quote]ardni schreef op 01 februari 2015 @ 11:50:

[...]



In alle eerlijkheid kan ik me voorstellen dat mannen minder snel een relatie willen met een vrouw die reeds een kind heeft , huidskleur kan best een extra factor zijn. Niet de hoofd factor maar wel een factor.

Is dat zo vreemd?[/quote]





Ehhhh.... Ja. Dat is heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 31 januari 2015 @ 23:32:

Ik vraag me ook af om mijn donkere vriendin met een blank kindje nog wel een vriend kan krijgen... Wat denk jij Shaniqua?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:nessemeisje schreef op 01 februari 2015 @ 10:15:

[...]



Waar heeft ze in hemelsnaam een punt? Het is een ontzettende racist.

Ik zou dat niet zo zeggen. Ze raakt in elk topic een zeer punt wat betreft de relatie tussen Nederlanders en mensen met een Nederlands-Caribische achtergrond. De manier waarop ze het brengt is controversieel, maar dat maakt de zere punten niet minder actueel.



Ook hier, op Viva, heerst er een stigma als het gaat om blanke moeders met een donker kindje. Ik heb vaak genoeg hele sneue opmerkingen langs zien komen in andere topics, maar ja, ik ga daar niet op in. Onbegonnen werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven