Roamler invite gezocht..

09-04-2012 20:00 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik aan het proberen in een roamler invite ergens te bemachtigen.

Maar dut lukt steeds (net) niet.

En ik ben zooooooo nieuwsgierig!!

Is er hier iemand die een invite te vergeven heeft??
Ik wil je een pb sturen maar dat lukt niet Happy_ever_after... heb je dat wel aangezet? Of doe ik iets fout?
Want ik zou het super leuk vinden.

Doe graag dat soort dingen, heb er via mijn buurman van gehoord die het 'echt iets voor mij' vond. Maar hij had nog geen invites te vergeven...
Alle reacties Link kopieren
Heb jou een pb gestuurd vpktje!
Ik heb je gemaild Happy_ever_after!
Super bedankt Happy_ever_after!!



Alle reacties Link kopieren
😊iemand 1 voor mij ? Omgeving Hoorn
Upje!



Hoe gaat het met alle roamlers? Ik ben vrij fanatiek, maar er is een man in mijn stad en die zit bijna in level 10 en pakt al mijn opdrachten :(



Hoe gaat dat bij jullie? Ik heb er trouwens al 180 euro meer verdiend, zit net in level 4
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het goed, in mijn omgeving zijn er bijna geen andere Roamlers dus dat is fijn.

Helaas hebben alle mensen die ik tot nu toe een invite heb gegeven er (bijna) niets mee gedaan, dat vind ik dan wel weer jammer. Maar ja, daar heb je helaas weinig invloed op. Ervaren jullie dit ook?
Fijn inderdaad! Hier is het erg lastig om verder te komen, omdat veel opdrachten gewoon binnen 1 minuut weg zijn. Ik werk vaak 's ochtends en als ik dan klaar ben, zijn de opdrachten weg. Zo jammer, want heb veel tijd (werk maar 20 uur).



Ik heb zelf pas 3 invites weggegeven, waarvan 2 pas geleden, dus die zijn net begonnen aan level 2. Ik ben benieuwd, ik denk dat ze allemaal wel tot level 3 komen, maar daarna? geen idee. Maakt me ook niet uit, 2% is niets (stel dat iemand 300 euro verdient, krijg jij 6, nouja dat maakt me niet zoveel uit)
Ik heb nog geen invites, moet nog paar honderd voor ik naar level 3 ga. Maar ook hier het probleem van vele kapers op de kust. Dus ik doe vaker van die niet verdienende, maar die gaan niet zo hard ook qua punten... Ik heb nu zo'n 25 euro verdiend. maar ik doe het pas paar maandjes.



Zit ook wel te dubben wat ik zou moeten doen met invites, ik heb mijne hier van gekregen, dus wellicht bied ik hem hier ook aan. Garantie dat ze wat mee doen heb je nooit.



Vind het ook lastig dat meeste opdrachten om 8 uur vrij komen, ik kan dat op de meeste werkdagen dan wel vergeten... Vind ook sommige opdrachten apart, je verdient net zoveel met een 3 producten check van de ah of jumbo, als een simpele babymelk check die veel minder tijd kost!
Vpktje, je woont in dezelfde omgeving ;)



Ik heb zelf de invites aan vrienden weggegeven die ergens anders wonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 12 mei 2015 @ 20:30:[/

Ik heb zelf pas 3 invites weggegeven, waarvan 2 pas geleden, dus die zijn net begonnen aan level 2. Ik ben benieuwd, ik denk dat ze allemaal wel tot level 3 komen, maar daarna? geen idee. Maakt me ook niet uit, 2% is niets (stel dat iemand 300 euro verdient, krijg jij 6, nouja dat maakt me niet zoveel uit)Bij jou halen ze level 2 tenminste. Heb inmiddels 6 invites weggegeven en maar 1 persoon heeft level 2 gehaald. Dt vind ik toch jammer, omdat mensen vaak een invite willen omdat ze enthousiast zeggen te zijn.
Zou iemand mij ook willen uitnodigen? Ik wil ook erg graag mee doen!
quote:Kanon schreef op 13 mei 2015 @ 15:31:

[...]





Bij jou halen ze level 2 tenminste. Heb inmiddels 6 invites weggegeven en maar 1 persoon heeft level 2 gehaald. Dt vind ik toch jammer, omdat mensen vaak een invite willen omdat ze enthousiast zeggen te zijn.Dan ben je dus 12 euro mis gelopen? Zo'n ramp is dat toch niet? Ik zie het probleem niet :p
quote:budapest schreef op 12 mei 2015 @ 21:34:

Vpktje, je woont in dezelfde omgeving ;)



Ik heb zelf de invites aan vrienden weggegeven die ergens anders wonen.

Ownee, jij kaapt alles weg?



Ja als ik een invite heb wil ik weten waar ze wonen, en ga ik niet zeggen waar je moet wonen om mijn invite te krijgen... Hopelijk helpt het hahaha.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 13 mei 2015 @ 16:00:

[...]



Dan ben je dus 12 euro mis gelopen? Zo'n ramp is dat toch niet? Ik zie het probleem niet :pTja, t gaat me niet eens om het geld (ik doe ook maar weinig betaalde opdrachten), maar kan me toch ergeren aan mensen die dan eerst heel graag een invite willen en er dan niets mee doen. Beetje onbenullige ergernis, ik weet het
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een invite te vergeven, stuur mij een pm als je interesse hebt
Je PB-functie staat niet aan Linda, maar ik heb interesse. Wil je me mailen op forummiep@gmail.com?
Ik heb ook nog een, graag wel voor iemand die ook mee gaat doen ipv er meteen weer mee op te houden
Tip voor mensen zonder invite. Als er niet te veel roamlers actief zijn in jouw omgeving, kan je ook de app installeren en je inschrijven. Het is wel even geleden dat ik dat zelf heb gedaan, maar ik dacht dat dat ongeveer zo ging.



1. Installeer de app

2. Klik op de optie: ik heb nog geen invite

3. Vul je e-mailadres in

4. Na een tijdje (enkele dagen tot weken) krijg je vanzelf inloggegevens



Ik zit zelf een beetje vast op level 2. Het gaat wat traag, maar ik heb onlangs wel een flinke opdracht correct voltooid. En nu maar hopen dat het vaker goed gaat. Ik heb namelijk ook wel eens opdrachten ingeleverd waar niks op aan te merken was, die toch afgekeurd werden. Niet zo'n ramp als je toch in de buurt was, wel vervelend als je er een stukje extra voor getreind hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hard op zoek naar een invite in de omgeving Nijmegen. Ik kan het extra geld goed gebruiken zo in de laatste weken van de vakantie als student dus ik ben erg gemotiveerd
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben hard op zoek naar een invite (Amsterdam, ongetwijfeld een grote uitdaging ;)) Ben nogal fanatiek, superleuk als je daar ook een klein zakcentje mee kunt verdienen!
Ik heb nog 2 invites te geef
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_70519 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 11:34
Reden: .
% gewijzigd
Ik heb het je gemaild normaal gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven