Ik ben ingelogd als een ander

05-02-2015 16:17 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Minnimouse en ineens ingelogd s iemand anders! Ik heb niks gelezen of gedaan, behalve dit topic! Viva????
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 06 februari 2015 @ 17:51:

[...]





Mobiel lukt dat niet maar je krijgt hem vanavond. Wel zuinig op zijn he? Je bent een schat, en ik hang hem boven mijn bed, ingelijst
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 06 februari 2015 @ 17:50:

[...]



Je begrijpt het denk ik verkeerd, er waren mss wel 1000 forummers die anders inlogde maar dat waren maar de profielen van 9 forummers.Sorry, verkeerd geschreven. Twee mensen waren mij dus ik hoor er ook bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 06 februari 2015 @ 17:52:

[...]



Je bent een schat, en ik hang hem boven mijn bed, ingelijst
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 06 februari 2015 @ 17:52:

[...]



Je bent een schat, en ik hang hem boven mijn bed, ingelijst Ik houd niet van muizen maar Minniemouse is wel erg lief hoor. De enige muis waar ik niet gillend voor weg ren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:minnimouse schreef op 06 februari 2015 @ 17:53:

[...]





Sorry, verkeerd geschreven. Twee mensen waren mij dus ik hoor er ook bij.O ja, dan hoor je er idd bij
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 06 februari 2015 @ 17:56:

[...]





Ik houd niet van muizen maar Minniemouse is wel erg lief hoor. De enige muis waar ik niet gillend voor weg ren

Ik zal voor haar ook niet snel op de tafel

of het aanrecht springen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een mail gekregen, en na analyse zou het maar om 5 mensen gaan waarbij er inzicht in hun mailbox was en dan alleen de titels, niet de inhoud van de berichten. Keurige mail, met uitgebreide uitleg, dank Viva. Uiteraard weet ik nog steeds niet of dit wel klopt, maar ik ga gewoon lekker van het goede uit. Dus voor mij is het zo wel afgerond, ik ga weer door met nutteloze forumuren vullen...
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 06 februari 2015 @ 17:56:

[...]





Ik houd niet van muizen maar Minniemouse is wel erg lief hoor. De enige muis waar ik niet gillend voor weg ren
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet eens met welk e-mailadres ik hier bekend ben. Ik mail weleens met de mods dus mijn eigen e-mail is sowieso bekend. Heb daar nog geen mail op ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 06 februari 2015 @ 17:58:

[...]



O ja, dan hoor je er idd bij Volgens mij zijn het de leukste forummers die 'gehacked' zijn. Klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 06 februari 2015 @ 18:32:

[...]



Volgens mij zijn het de leukste forummers die 'gehacked' zijn. Klopt dat? Ik voel me zeer vereerd, maar als ik naar mijn 'positie' op het forum kijk, geloof ik niet dat dat zo werkt
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 06 februari 2015 @ 18:38:

[...]





Ik voel me zeer vereerd, maar als ik naar mijn 'positie' op het forum kijk, geloof ik niet dat dat zo werkt Ach, er zullen vast mensen zijn die mij niet leuk vinden maar ik ben echt wel leuk hoor. Deze hack bewijst dat!
Ik moet wel ff kwijt dat ik hier al bijna vanaf het begin mijn ziel en zaligheid kwijt kan. Dat ik hier zoveel lieve mensen heb leren kennen. Eigenlijk is dat me meer waard dan deze fuck up.

De ava's zijn weg trouwens! Maar iedereen weet dat ik zwart draag. Gewoon omdat ik dat mooi vind.
Om 17.28 uur heb ik een mail van Viva gekregen, dat ik 1 van de 5 gedupeerden ben. Ik hoop. dat als er iemand in mijn PB box gelezen heeft, diegene hier correct mee omgaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me afvraag: ik zat ff op 'vreemde' pc te forummen,mwas dus niet automatisch ingelogd als Hatstetats en was dus ook ingelogd als een ander. Kan jullie TD dat dan ook zien?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet eens een mailtje gehad.. lekker stom, kut Viva.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 06 februari 2015 @ 18:31:

Ik weet niet eens met welk e-mailadres ik hier bekend ben. Ik mail weleens met de mods dus mijn eigen e-mail is sowieso bekend. Heb daar nog geen mail op ontvangen.



Beste Minnimouse,



Ik denk dat wij dan een verkeerd mailadres van je hebben. ZOu je ons een mailtje willen sturen, dan moet het goed komen.

Alvast dank!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 07 februari 2015 @ 13:35:

[...]





Beste Minnimouse,



Ik denk dat wij dan een verkeerd mailadres van je hebben. ZOu je ons een mailtje willen sturen, dan moet het goed komen.

Alvast dank!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum





Heb een mail gestuurd naar forum@viva.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven