Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Alle reacties Link kopieren
Kahlen wat goed van je! Zie je al veel resultaat? En doe jij ook het voedingsplan of alleen de training?
Alle reacties Link kopieren
Kahlen wat goed van je! Volg jij ook het voedingsplan of alleen de training? En zie jij al resultaat?
Alle reacties Link kopieren
Meissie22, hoe stuur ik je een bericht? Haha eerste keer dat ik meedoet op een forum
Alle reacties Link kopieren
Wil je mij een pb sturen dan kan ik daarin mijn mailadres geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag begonnen met de workouts en het eetplan.

O: oats, low fat milk, berry's

T: apple, carrot, peanut butter

L: Chicken, fresh salad, brown rice



wat ik straks ga eten:

T: 1 banaan

A: Weet ik nog niet



Zou ik ook in de geheime Facebook groep mogen?



Dag 1 ging wel goed met de oefeningen.



ps wie volgt nog meer het eetplan? Zo ja, waar koop jij alles want het is nu echt heel duur overal (fruit)
Damsko, koop diepvriesfruit, van die doosjes bijv bij AH of Jumbo. Appels zijn altijd wel ergens in de aanbieding. Bananen bij Jumbo zijn altijd 0,99 per kg. Havermout kost geen drol. Wat is er eigenlijk precies duur? Vlees is wel duurder, althans als je een beetje kwaliteit koopt, verder...?
Alle reacties Link kopieren
@blijekip Vooral het fruit want het is nu niet echt het seizoen waardoor het fruit achter glas staat alsof het onbetaalbaar goud is :p Frambozen, blauwe bes, aardbeien zijn meer dan 3 euro voor zo'n klein bakje..
Alle reacties Link kopieren
Meissie22, zou je mij ook een pb kunnen sturen, zodat ik mijn emailadres kan geven?



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zie al wel resultaat :-) maar met name mijn omgeving ziet het haha, tja zelf ben je niet echt objectief he? foto's maken is dan ook echt aan te raden en ook meten!! Weegschaal alleen zegt niets.



Ik voel vooral het verschil: sterker, meer uithoudingsvermogen enne oja spierpijn haha



Nee, ik volg niet haar voedingsplan, gewoon gezonder en minder eten (1600 kcal per dag)
Alle reacties Link kopieren
al is - 2.5 kilo in een maand tijd wel leuk meegenomen :-)
Alle reacties Link kopieren
Usastar74 heb hem verstuurd voor de overige meiden stuur een pb naar mij met je mailadres dan zal ik het progamma naar je mailen als je hier niet je mailadres wil neerzetten..



En kahlen klinkt goed, heb ook inderdaad fotos gemaakt ben benieuwd over 12 weken, al zal ik niet zo gespierd worden omdat ik het eetprogamma er niet bij volgt
quote:DamskoDream schreef op 09 februari 2015 @ 16:58:

@blijekip Vooral het fruit want het is nu niet echt het seizoen waardoor het fruit achter glas staat alsof het onbetaalbaar goud is :p Frambozen, blauwe bes, aardbeien zijn meer dan 3 euro voor zo'n klein bakje..Moet je nu ook zeker niet vers kopen! Neem de diepvriesdoosjes, bij AH en Jumbo te koop voor ¤1-¤1,80 zo ongeveer, vast ook bij andere supermarkten.
Je hoeft niet het eetprogramma te volgen. Het is gewoon gezond eten wat Kayla voorschrijft. Dat zegt ze zelf ook: een gezond en gebalanceerd dieet gebaseerd op wat de Australische 'voedingscentrum' adviseert. Ze geeft in haar boek alleen handvatten en wat voorbeelden van hoe dit eruit kan zien. Dus als je gewoon goed en gezond eet kan je net zoveel resultaat bereiken!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Meissie22 voor het boek. Ik ben vandaag ook begonnen en voel het nu al in mijn benen
Hoi! Als het nog kan wil ik ook graag meedoen! Hebben jullie een Facebookgroep samen? En hoe kom ik snel aan het boek, want dan begin ik vandaag nog! Ik ben al bezig met afvallen en gezond eten, nu nog een mooi lichaam



Groetjes Fleur
Ik kan geen priveberichten sturen 😱 mijn emailadres is fleurkeijzer12@hotmail.com in ieder geval als ik nog mee mag doen!
Alle reacties Link kopieren
Zou je mij ook het boek willen sturen?? Kijk behoorlijk op tegen al die spierpijn die voorspeld wordt, maar het is hard nodig om weer eens wat te gaan doen!

boxofchocolates76@live.nl
Alle reacties Link kopieren
de start is voor mij even wat opgeschoven... ben ziek.. al dagen...

net niet ziek genoeg om niet aan het werk te gaan, maar ik slaap iedere dag om 21.00 en barst hele dagen van de hoofdpijn..

wel even pas op de plaats met eten..

poging om te starten komt echt echt echt..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ohh erg is dat he biol, volgens mij ligt half nederland op zijn gat, ik was vd week ook niet lekker hetzelfde als jou. Wel doorgetraind start vandaag aan week 2
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel als een interesant programma. Ik zou graag de boeken eens inzien en meedoen. Maar ik kan je geen PB sturen. Kan je mij iets sturen dan reageer ik met mijn adres. Thanks
Ik zie nu pas dit topic, wat leuk!!



Volg Kayla al een tijdje via instagram voor motivatie, maar ben nog niet begonnen en mis een stok achter de deur.



Kan ik nog mee doen? Biol, ik stuur je wel even een pb! 😊
Zal me nog even rustig voorstellen:



Ben 25 jaar, woon in het noorden samen met m'n vriend en 2 katjes. 3 jaar geleden ben ik 18 kg afgevallen (van 78 naar 60). Met mijn lengte van 1m58 was dat een stuk beter! Inmiddels zijn er al weer 4 kilo's bij en ik ben verre van strak. Gezien m'n lengte zit ik nu weer op een ongezond BMI. Nu trek ik me niet zoveel aan van BMI, maar ik vind m'n lichaam ook niet meer zo mooi. Ben weer een klein mollig typje aan het worden en daar wil ik vanaf!!



Heb een tijd wat fanatieker gesport, maar door blessures ligt het wat op z'n gat. Momenteel 2 keer per week skiles (over een paar weken op wintersport) en daarnaast probeer ik sinds een paar weken weer 2 keer per week te gaan hardlopen. Vooral na de wintersport zoek ik een consequent plan met een stok achter de deur - zoals dit topic!
Alle reacties Link kopieren
ik zou ook graag mee willen doen, maar ik kan je ook geen pb sturen Meissie. Ik begin wel pas volgende week, want morgen vertrek ik voor een lang weekendje Wenen met mijn vriend
Ha, stom, ik heb Biol een bericht gestuurd ipv meissie. Maare, meissie, ik kan je geen pb sturen op de 1 of andere manier..
Alle reacties Link kopieren
Leuk we krijgen steeds meer meiden bij elkaar. Gisteren helaas niet mijn 35 min powerwalk kunnen doen, stond op punt om weg te gaan en kreeg telefoon dat kind ziek op school was. Vandaag dag 3 dus weer de resistance training......hoop dat het lukt, zo'n spierpijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven