Wunderlist

11-02-2015 10:37 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn studie ben ik op mijn laptop aan het plannen via Wunderlist. Hier kun je to do lijstjes op maken. Nou zou ik het fijn vinden om voltooide taken ook nog ergens terug te kunnen zien. Is dit mogelijk? Of kan dit alleen op de Iphone en Ipad. Ik heb zelf namelijk Windows. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!
Onderaan je taken staat ''voltooide taken''. Als je daar op klikt, komen al je afgevinkte taken weer tevoorschijn. En als je er nog een keer op klikt, 'verdwijnen' ze weer.
Bij mij staat er onderaan een lijst gewoon een vakje/knopje 'x completed tasks items' en als ik daarop klik krijg ik ze te zien.
En het heeft niet zoveel te maken met Windows of niet, want Wunderlist draait in je browser.
quote:clemance schreef op 11 februari 2015 @ 10:41:

En het heeft niet zoveel te maken met Windows of niet, want Wunderlist draait in je browser.Huh? Nee, je kan het in je browser draaien of de app downloaden voor je laptop/computer.
Alle reacties Link kopieren
Zo simpel kon het dus zijn, haha! Ik kijk meestal alleen bij 'vandaag', maar bij de lijsten zelf kan ik dit onderaan inderdaad aanklikken. Bedankt voor jullie snelle reacties!
quote:blijekip schreef op 11 februari 2015 @ 10:44:

[...]





Huh? Nee, je kan het in je browser draaien of de app downloaden voor je laptop/computer.



Ik draai het in de browser op mijn computer en gebruik op mijn iPhone de app.



Maar als ik het goed begrijp, kan je ook een app downloaden voor op je computer?
Alle reacties Link kopieren
Ik maak inderdaad gebruik van de app op mijn laptop.
Ik ben fan van Wunderlist, boodschappen, to-do, dingen die uitgeleend zijn, alles zet ik er in. Geweldige app
quote:clemance schreef op 11 februari 2015 @ 10:56:

[...]





Ik draai het in de browser op mijn computer en gebruik op mijn iPhone de app.



Maar als ik het goed begrijp, kan je ook een app downloaden voor op je computer?



Klopt!



Nou, snel opgelost motion_
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of je in wunderlist je een lijstje meerdere keren kan gebruiken of moet je steeds dezelfde lijst invullen.
Je kan een voltooide activiteit ook 'ontvinken' dan komt hij weer in je lijst te staan.
Als je een taak in je lijst zet kan je hierbij ook een datum instellen en daarbij wanneer/hoe vaak die taak herhaald moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Blijenkip. Dat ik daar zelf niet op ben gekomen.
quote:blijekip schreef op 11 februari 2015 @ 11:29:

[...]





Klopt!



Nou, snel opgelost motion_ Ja! Ik vind het zo'n handige app.
Waren alle problemen des levens zo makkelijk op te lossen als in dit topic
Alle reacties Link kopieren
Het enige boodschappenlijstje waar mijn partner zich wel aan houdt.

Van de papieren variant werd nog niet eens de helft gehaald, sinds we over zijn op digitaal komt alles in huis. Zal wel komen omdat ze een nerd is :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven