Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Alle reacties Link kopieren
Ooooh ii wordt gek van de viva website maar goed. Heb diegende die hier hun mail hebben neergezet het al toegezonden en de rest kan me nu wel een PB sturen, sorry dom dom het stond niet aan .



Hoe gaat het nu met de rest van de kayla volgers? Ik moet vanavond weer circuit trainen en powerwalken. Maar ipv powerwalken ga ik vandaag naar mijn afspraak met mij sportieve fiets,levert ook weer 90 min op dus geen powerwalk voor mij
Alle reacties Link kopieren
spierpijn van 't kickboksen... de arm en abs training dus ff overgeslagen, die spiegroepen had ik dus al getraind haha,

morgenochtend: de full body work-out en maandag weer weegmoment/foto's
Alle reacties Link kopieren
Hi Meissie22, ook ik heb je een PB gestuurd.

Lijkt me erg leuk om elkaar te motiveren bij Kayla Itsines.

Hopelijk kunnen we allemaal de beste resultaten halen!
Alle reacties Link kopieren
Kahlen jij bent goed bezig!!! De wokouts gaan hier ok maar heb meer problem met de LISS , waar ik woon is het erg koud en ijzel op de wegen dus buiten lopen lukt helaas niet. Probeer wel wat fanatieks in huis te doen maar dat is nooit35 minuten. Vandaag weer een leg workout.
Alle reacties Link kopieren
@ usastar74... ja met de LISS moet ik ook af en toe creatief zijn hoor, mijn LISS training is zwemmen.



Tja, ik heb mezelf wel ff discipline opgelegd, de foto's zijn ehm.... wat confronterend *_*... haha in het begin, maar wel goed hoor om zo dan te zien waar je bent en waar je naartoe wilt.



Daarnaast, ik ga over paar maandjes op vakantie... stok achter de deur dus



Succes!
Ga vooral door meiden/dames! Het is niet de workout van de dag die telt, maar consistent zijn. Dus, doorgaan. Ook al heb je een slechte dag, ook al lukt het een dag niet, heb je het gevoel dat je er niet alles uithaalt, geeft helemaal niks en hoort erbij! Gewoon doorgaan



Ik heb vandaag de legs & cardio van week 8 er weer eens bij gepakt, gewoon voor een cardio workout tussendoor. Man, ik ging dood
Alle reacties Link kopieren
Dank je blijekip, deze bemoedigende woorden had ik net even nodig.
Niet te streng zijn voor jezelf usastar, de workouts zijn zwaaarrrrrrr. Tot het einde rustte ik vaak even tussendoor, of ik splitste de herhalingen op - 40 jump lunges achter elkaar, dacht het niet en, weet je, IEDEREEN doet dit. Als de pushups niet lukken, ga op je knieëen. Al gaat het tergend langzaam, dat is niet erg, ga voor kwaliteit van de oefeningen, niet kwantiteit. Het is zwaar en het doet pijn en soms heb je het gevoel dat je er niks van bakt. Maar dat geeft niet, als je op instagram actief bent zie je dat echt iedereen hier tegenaan loopt en de sleutel is om niet hard voor jezelf te zijn, maar gewoon door te gaan naar de volgende workout. Je wordt vanzelf fitter en sterker, maar ook dan blijft het zwaar. Als je in de spiegel kijkt en denkt dat het allemaal niet opschiet, dat je niet zoveel resultaat boekt als anderen, dat het je niet lukt onthou dat het echt wel komt. Je moet veel geduld hebben en consistent zijn, je zult dan echt resultaat gaan zien.



Zet hem op!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik sluit me helemaal aan bij wat blije kip zegt!!! Niet opgeven, er komen momenten waarop je echt denkt "waarom doe ik dit? ik zie toch geen verschil"... nou jawel dus alleen het duurt ff.
Thanks Meissie voor het boekwerk 😜!!



Ik ga het zo eens rustig doorlezen en dan een planning maken. Over een week ga ik op wintersport, dus dan doe ik elke dag genoeg andere oefeningen (en wil ook niet met superveel spierpijn op de berg staan), haha. Deze week wil ik rustig starten om m'n lichaam te laten wennen. Na de wintersport gewoon het echte programma volgen. Heb er nu al zin in!

Wordt zwaar, maar wel met voldoening denk ik 😊.



Het eetplan laat ik ook even links liggen. Ben vegetarisch en moet dan veel aanpassen, in principe eet ik gezond en weet m'n valkuil (chocolaaa)...



Super om mee te doen en ben benieuwd naar alle verhalen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Eindelijk Nederlandse reacties over deze workout! Ik wil ook heel graag beginnen, denk dat ik zo al start met dag 1! Het moet echt! Ik wil af van mijn net iets te dikke buik e.d.



Alleen heb ik alle schema's nog niet.. Is er iemand zo lief om deze naar mij te mailen:):):) allemaal losse blaadjes van internet werkt niet super makkelijk.

Ik ga jullie hier ook volgen en hoop op veel positieve berichten! Succes
Alle reacties Link kopieren
Oh en nog een vraagje, printen jullie alle schema's uit?? Of open je ze via je telefoon ofzo?



Tnx tnx
Alle reacties Link kopieren
Ja, graag leuk!!!



Ik denk dat ik het wel fijn vind ook de voedingsvoorschriften te volgen.. Beetje houvast.



Ik ga je Pben
Oh my! Ik heb net van leg & cardio de eerste gedaan. Half. Na 2 x 7 minuten stond ik toch aardig te trillen en het zweet brak me uit aan alle kanten. Merk nu pas hoe slecht m'n conditie is... Na de wintersport start ik met volledige workouts, hoe lang ik er ook over doe!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een pb gestuurd Meissie, ik wil eigenlijk woensdag beginnen dan ben ik terug uit het fantastische Wenen. Gelijk alle lekkere hapjes eraf trainen
Ik heb spierpijn... Word best pittig! Maar ik verheug me nu al op het resultaat na 12 weken 😍.
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt Meissie! Ik ben nog niet begonnen. Ik sport van mezelf uit al aardig veel.

Ik moet even een schema zien te verzinnen voor mijzelf waarin ik dit goed kan invullen, maar dan gaan we er voor.

Ook heb ik even snel door het "dieet" boek gebladerd, en zag toch wel veel vleesproducten. Ben niet vegetarisch, maar eet wel heel weinig vlees. Iemand hier passende vervangers voor?
Hai Gingy,

Ik ben vegetarisch, dus zo'n eetschema is voor mij niet handig. Ik pas dan snel het gerecht met vlees of vis aan naar een heel ander gerecht, maar wel gezond. Zo heb ik altijd volkoren of speltpasta in huis, quinoa of couscous en peulvruchten. Maak ik zelf wel een "prutje" van. Maar nu ben ii ook niet van de vleesvervangers, ik werk meer met veel groenten/noten/ei/huttenkase voor proteïne en vitaminen.
Alle reacties Link kopieren
hoe gaat het dames?! Ik ben gisteren begonnen, spierpijn begint nu langzaam te komen. Vanochtend meteen de LISS gedaan (kon toch niet slapen), half uur in de regen gelopen, minder, maar ben wel ontzettend trots op mezelf!



Morgen arms & abs!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet begonnen. Heb de mail nog niet gehad. Denk dat ik een typfout heb gemaakt in mijn mailadres. Maar ik wacht geduldig af. Sport sowieso genoeg in de week, maar wil de dit graag doen als afwisseling. Heb het wel gezien met de andere sporten. Een nieuwe uitdaging!
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is iedereen of afgehaakt of zo moe van het trainen dat ze geen energie meer hebben om hier te reageren.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginnyy schreef op 24 februari 2015 @ 15:51:

Ik ben nog niet begonnen. Heb de mail nog niet gehad. Denk dat ik een typfout heb gemaakt in mijn mailadres. Maar ik wacht geduldig af. Sport sowieso genoeg in de week, maar wil de dit graag doen als afwisseling. Heb het wel gezien met de andere sporten. Een nieuwe uitdaging!Als je me een pb stuurt met je emailadres Ginnyy, dan stuur ik je de guide wel door
Hai dames,



Vanaf wintersport volg ik het topic nog, maar wel erg rustig!! Ik start vanaf maandag met BBG, dus was wel even benieuwd naar eidereend ervaringen tot nu toe. So, tell me!! 😊
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Ik wil ook graag meedoen! Kan iemand me ook vertellen of het goed valt te combineren met ongeveer 3 keer per week hardlopen? Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de eerste week erop zitten. Heel veel spierpijn gehad. In totaal heb ik alle 3 de resistance trainigen gevolgd en 2 keer de LISS. Ik hoop dat ik volgende week wat minder spierpijn heb, maar overall was het zwaar. Denk dat hardlopen in de eerste week lastig wordt erbij, vooral door de spierpijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven