Na seks naar de WC?

11-02-2015 14:08 45 berichten
Even een vraagje. Na de seks moet ik altijd naar de WC omdat anders het sperma uit mij loopt. Ik heb nooit zin om te gaan, want lig dan lekker na te genieten in de armen van mijn vriend en wil graag zo in slaap vallen, maar dan moet ik eerst weer naar de WC. Ik ben wel eens blijven liggen, maar op een gegeven moment voel ik de sperma uit me lopen en dan wordt het laken wel erg nat en smerig, dus toch maar snel naar de WC gerend. Ik vraag me nu af: is dat bij iedere vrouw zo? Of ben ik één van de weinigen die hier last van heb. In films enzo zie je namelijk nooit dat de vrouw na de seks zegt: o, wacht even, ik moet eerst nog even naar de wc...
Die ene minuut plassen is toch niet zo erg? Vind zelf wel lekker fris en verstoort weinig... Anders condooms gebruiken.
Hier ook stapel gastendoekjes in het nachtkastje .
Alle reacties Link kopieren
Een doos tissue's op het nachtkastje
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 11 februari 2015 @ 14:56:

In films gaan mensen sowieso weinig naar de wc, zijn vrouwen niet ongesteld, houden ze hun bh aan tijdens de seks en worden ze de volgende ochtend stralend wakker met de mascara en foundation netjes op hun plek.Of bellen ze savonds op naar het ziekenhuis voor info zoals bij gtst en krijgen ze ook gelijk antwoord.
Alle reacties Link kopieren
sowieso handdoek in bed leggen.. anders is je onderlaken smerig ..yuk.. sowieso even plassen achteraf anders kan je blaasontsteking krijgen..
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?

Als ik jou was zou ik sowieso stoppen met je eigen seksleven vergelijken met dat uit de films. Het is een film he, dat is niet echt...



Dus ja, volkomen normaal, elke vrouw heeft het, als je het echt zo erg vind: condoom.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga meteen na de seks plassen. Heb in een jaar tijd 5x blaasontsteking gehad en sinds ik elke keer na de seks ga plassen nergens last van.
Alle reacties Link kopieren
Altijd plassen. Al is het maar voor frisheid. Maar als je niet gaat heb je ook kans op een blaasontsteking, alle bacterien blijven zitten.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Bij mij staat er ook standaard een doos tissues onder het bed, het toilet is een verdieping lager, dus daar komen zonder dat het er al uit loopt is onmogelijk. Dus meestal gewoon een paar tissues erlangs halen en lekker verder slapen (blaasontsteking heb ik er nog nooit van gehad)
Hier ook een handdoekje, of als dat niet voorhanden is werkt een slaapshirt of kussensloop ook prima En die wordt gebruikt zodra vriend uit me gaat, anders loopt het sperma er zo uit. Hij veegt z'n piemel af, ik lig even met dat ding tussen m'n benen en hobbel vervolgens naar de wc (want anders ook hier blaasontsteking).
Tuurlijk ervaart elke vrouw sperma dat uit de vagina loopt na de sex. (Tenzij er een condoom gebruikt is) waar denk jij anders dat het blijft?
Ik heb toch ook lang gedacht dat 'normale' vrouwen het gewoon absorbeerden of zo



Toen ik pas samen was met man geneerde ik me dan ook om een doekje te pakken, hij vond het juist een verademing.

Zijn ex liet het nl. gewoon lopen en wist het dan zo te draaien dat hij op de natte plek lag
Alle reacties Link kopieren
In films... in films heb je ook dinosaurussen

Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 11 februari 2015 @ 14:20:

Ik sta na de seks altijd een half uurtje op mijn hoofd tegen de muur.

Alle reacties Link kopieren
In de films is altijd alles beter, zijn vrouwen nooit ongesteld als een man seks wil en na de heftige seks die zich op elke hoek van het huis heeft afgespeeld waarbij de spullen door het huis heen vliegen, zien ze er nog perfect uit tijdens het nahijgen en is de rotzooi die net nog rondvloog, ook al opgeruimd.



Hier prop ik er een handdoek tussen nadat man zich afgeveegd heeft en blijf ik liggen of ik ga naar de wc, en mocht mijn haar er perfect uitzien, dan zit er daarna gewoon een vogelnestje op mijn achterhoofd.



Dus wat jij hebt is heel normaal.
Gelukkig, ik ben dus niet de enige....
Ik geloof al lang niet meer in sprookjes en films. In films hoor je nooit een kutscheet, zijn die mannen altijd keihard en onvermoeibaar en valt uit niets op te maken dat die mannen in de film tijdens doggystyle last hebben van de anus-lucht die ze ruiken van de vrouw.



Wat het sperma-lekken betreft: Nadat je vriend jou heeft volgespoten, zouden jullie eigenlijk allebei even moeten wassen. Ook hij. Er zit ook sperma aan zijn lul en tussen zijn voorhuid en eikel. Dat moet ook schoon. Neem een doekje zoals ze hier zeggen, dan kunnen jullie even blijven liggen. Daarna allebei wassen en dan weer in bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:lottie_74 schreef op 12 februari 2015 @ 09:33:

Gelukkig, ik ben dus niet de enige....



Je zou de enige zijn die het niet zou hebben.. ;)



En wat globe zegt: ook de man is niet helemaal okselfris meer en zou zich ook even op moeten frissen.



Maar als jullie eigenlijk niet uit bed willen, zou je even tien minuten standje 69 voor kunnen stellen. ;)
Alle reacties Link kopieren
O die kutscheten ja, in de film word je eerst een paar minuten ondersteboven gegrepen, word je dan weer op de normale manier neergezet of gelegd.

Niks te horen, nog geen klein pfffrr-tje.

En zal elk standje op iedere mogelijke manier lukken en zal er nooit eens iets 'mis'gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nushy schreef op 11 februari 2015 @ 16:08:

Ik ga meteen na de seks plassen. Heb in een jaar tijd 5x blaasontsteking gehad en sinds ik elke keer na de seks ga plassen nergens last van.Had ik niet moeten zeggen. Vrijdag nog even blijven liggen, en ja hoor, heb nu weer blaasontsteking...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven