Eerste keer seks met potentiële minnaar

13-02-2015 03:20 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Doei!



Groetjes

Anja
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 13 februari 2015 @ 11:46:

TO, wat je precies zoekt bestaat helaas niet. Erg jammer, het zou een gat in de markt kunnen zijn, soort van semi PC met sauna waar seks niet is toegestaan maar flirten en zoenen wel.



En dan een hotelletje erbij voor als de temperatuur echt oploopt. Mmm.. ik zie mogelijkheden

maar dat bestaat toch al?

flirten en zoenen mag in elke sauna/kroeg/straathoek en hotelletjes zijn er genoeg
TO, je schreef in december op een andere post zelf nog dit:



Mijn man vind het heerlijk om jonge meiden door negers geneukt te zien worden. Tja.. moet ik me dan onzeker gaan voelen omdat ik niet zo jong meer ben en dat hij geen neger is? Laat hem lekker zijn gang gaan. Ik weet hem heus wel te verleiden met andere dingen.

Wat ik eigenlijk wil zeggen : geef aan wat je wil. Wanneer je het wil en hoe je het wil. Vraag aan hem wat hij graag wil. En kijk of je op één lijn zit. En laat elkaar zoveel mogelijk vrij om je bevrediging te zoek daar waar je het wil. En als je dat niet kan of wil..... dan moet je je relatie beëindigen.



En ook dit, als advies aan een ander:



Tja.... dan ligt de opties op tafel :

- spreek een open relatie af, waarbij jullie allebei andere mensen mogen verleiden

- ga eens op avontuur in de swingerswereld met parenclubs, kwaretjes of trio's

- beëindig je relatie en zoek allebei naar iemand waarmee je wel seks wil hebben

Op deze manier doormodderen lijkt me ook niet echt een optie.





Verder begrijp ik er uit dat jullie vroeger zelf ook naar parenclubs gingen. Waarom ga je dan nu stiekem met een ander liggen kezen? Maak het gewoon bespreekbaar bij je vent en zeg hem dat je weer eens door een andere geneukt wilt worden. Zo moeilijk lijkt die man van je mij niet.
quote:Rooss4.0 schreef op 13 februari 2015 @ 11:46:

TO, wat je precies zoekt bestaat helaas niet. Erg jammer, het zou een gat in de markt kunnen zijn, soort van semi PC met sauna waar seks niet is toegestaan maar flirten en zoenen wel.



En dan een hotelletje erbij voor als de temperatuur echt oploopt. Mmm.. ik zie mogelijkheden Net over de grens in Belgie zijn er wel van die prive sauna's. Die kun je voor een dagdeel huren en hebben verschillende wellness faciliteiten als sauna, stoombad, jacuzzi etc. En een relaxruimte waar je dan kan gaan liggen wippen met je partner, of minnaar, met wie je daar bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 13 februari 2015 @ 11:47:

[...]



maar dat bestaat toch al?

flirten en zoenen mag in elke sauna/kroeg/straathoek en hotelletjes zijn er genoeg

Flirten en zoenen mag in elke sauna? 100% zeker te weten van niet.

En het is nogal een verschil of je daarna met je hitsige lijf op zoek moet naar een hotel of dat je gewoon even in je badjasje over kunt wippen eeeeh stappen.

Nee, die tussenvorm van braaf saunaën/kroegen naar meer is er niet echt. Terwijl ik wel denk dat er een markt voor is.
...
Alle reacties Link kopieren
Tja Anja, het is toch wel ff zo eerlijk om dit te bespreken met meneer De Jong.

Misschien draait hij ook al een tijd om iemand heen en wil hij ook wel een keertje iets anders. Wat zou jij daarvan vinden?



Maar wat al gezegd wordt: Hapje eten, hotel, bam bam en doei.

Gefoos in de sauna is echt not done!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook zo het vermoeden dat dit uit gaat draaien op een teleurstelling....



met vermoeden bedoel ik ergens ook lichtelijk de hoop



en met een teleurstelling bedoel ik stiekem een fiasco
Lorem Ipsum
Ik weet van een ex-minnaar van me dat hij wel eens het huis van een bevriend iemand leende. Ik vind het zelf een enorm risico om iemand in mijn directe omgeving ervan op de hoogte te stellen. Maar mocht je die mogelijkheid hebben... Volgens de statistieken komt vreemdgaan het vaakst uit doordat de vrouw in het gezelschap het tegen iemand vertelt die vervolgens haar mond niet kon houden. Wees je daar dus van bewust.



Je kunt ook een dagkamer huren bij Van de Valk, dan heb je tussen 10 en 5 een hotelkamer. Dan is wel gelijk naar elkaar duidelijk wat je gaat doen, maar dan heb je wel alle privacy. En de mensen achter de balie bij VdV kijken echt helemaal nergens meer van op.
x
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 13 februari 2015 @ 11:53:

[...]



Flirten en zoenen mag in elke sauna? 100% zeker te weten van niet.

ik zie toch geregeld stellen zoenen in het bubbelbad
Alle reacties Link kopieren
Stellendagen Azzurra Beuningen



Daar komen vooral op de doordeweekse middagen veel gelegenheidsstellen.... Mocht "je vriend" niet bevallen.... er lopen daar veel losse mannen rond die je graag van je spanning af willen halen hoor!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen hotel doen....belandt je meteen in bed.

Is veel leuker om het eerste vrijen zo lang mogelijk uit te stellen....eerst zoenen....volg x zoenen friemelen etc.....die eerste periode komt nooit meer terug. Dus ik zou t uitsmeren.

Dat hotel komt dan wel na een paar dates.

Kijk eerst maar hoe t bevalt.....kan altijd nog tegenvallen....
--
Ik ben al eens streng aangesproken door een badmeester.
Alle reacties Link kopieren
!
anoniem_209803 wijzigde dit bericht op 15-02-2015 19:16
Reden: dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook hotels met sauna/jacucci in de kamer.



Maar wat is een stapje minder dan een parenclub en meer dan de kroeg?

Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo waarom jullie graag naar een plek gaan waar ook anderen zijn Wat zoek je tussen die mensen dan?

Misschien is het omdat het voor jullie (voor jou?) dan minder voelt als vreemdgaan of zo, of wat minder gericht op seks. Maar uiteindelijk zijn jullie dat ook, dus waarom er dan zo omheen draaien?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 15 februari 2015 @ 19:41:

Ik snap niet zo waarom jullie graag naar een plek gaan waar ook anderen zijn Wat zoek je tussen die mensen dan?

Misschien is het omdat het voor jullie (voor jou?) dan minder voelt als vreemdgaan of zo, of wat minder gericht op seks. Maar uiteindelijk zijn jullie dat ook, dus waarom er dan zo omheen draaien?



Dat zal dan wel weer spannender zijn..

Beetje moeilijk doen over een beetje zoenen en voelen... waar hebben we het over?



Er zijn heel veel sauna's waar je met zn tweeen kan zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 15 februari 2015 @ 13:35:

Stellendagen Azzurra Beuningen



Daar komen vooral op de doordeweekse middagen veel gelegenheidsstellen.... Mocht "je vriend" niet bevallen.... er lopen daar veel losse mannen rond die je graag van je spanning af willen halen hoor!



Ja, die van die "leuke" opmerkingen maken...

Niet de knapste of lekkerste types heb ik gemerkt. Laat die maar zitten!
Ehm "Ik heb een goede vriend waar ik al 15 jaar omheen draai."

Dan zou ik denken: jullie kennen elkaar al aardig, waarom dan zo ontzettend ingewikkeld?

Maak het aannemelijk beiden een nachtje weg te moeten en boek een hotelletje en heb een hoop plezier, ontdek of het om elkaar heendraaien terecht was....
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:anjadj schreef op 17 februari 2015 @ 23:08:

Bedankt iedereen :-)Tja, en dan wordt je geconfronteerd met vorige postings? Dan klopt er ineens geen hol meer aan je verhaal. Vervelend he?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven