Waarom schrikken vrouwen altijd van plasseks

18-06-2012 17:56 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens een ervaring met plasseks gehad alleen daar is het bij gebleven, los van de lust om het nog eens te doen. Sinds ben ik een aantal vrouwen tegengekomen en heb ik het na verloop van tijd gevraagd alleen de reactie bleef afkeurend. Gek genoeg kom je op internet wel veel vrouwen tegen die zeggen dat ze er van kunnen genieten. Heb ik gewoon domme pech dat ik nooit de juiste tegenkom of heeft een vrouw een speciale aanpak nodig als het op zulke 'intieme' vragen aankomt??
Alle reacties Link kopieren
Ranzig
Alle reacties Link kopieren
quote:mariel30 schreef op 29 juni 2012 @ 23:22:

Ranzig Ranzig en vies, dat is relatief he marie. Ik was bijvoorbeeld altijd mijn handen als ik geplast heb. Mijn garagist niet. Die wast zijn handen voor dat hij gaat plassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 30 juni 2012 @ 01:15:

Ranzig en vies, dat is relatief he marie. Ik was bijvoorbeeld altijd mijn handen als ik geplast heb. Mijn garagist niet. Die wast zijn handen voor dat hij gaat plassen.Fraaie vergelijking!
Alle reacties Link kopieren
dames dames wat kletsen jullie elkaar veel tegen, ik met meer dan 10 jaar gigolo-ervaring had ik echt heel veel echt nette dames zoals artsen, advocates, directrices, vrouwen van directeuren en meer die er zo enorm op kickte dat ze spontaan een orgasme beleefden of ze vonden het totaal onderdanig zijn zo een heerlijke ervaring dat hun geilheid proportionele hoogtes aannam.

wil niemand kleineren hier maar spreek gewoon uit ervaring.

maar als je het doet dan moet het met respekt en zeer zeker vertrouwen gebeuren,

groetjes ex-gigolo
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik niet maar ik wil het gewoon niet want pies en poep horen wat mij betreft in de w.c-pot en niet te worden ingezet als erotiserende middelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ex-gigolo schreef op 14 september 2014 @ 20:07:

dames dames wat kletsen jullie elkaar veel tegen, ik met meer dan 10 jaar gigolo-ervaring had ik echt heel veel echt nette dames zoals artsen, advocates, directrices, vrouwen van directeuren en meer die er zo enorm op kickte dat ze spontaan een orgasme beleefden of ze vonden het totaal onderdanig zijn zo een heerlijke ervaring dat hun geilheid proportionele hoogtes aannam.

wil niemand kleineren hier maar spreek gewoon uit ervaring.

maar als je het doet dan moet het met respekt en zeer zeker vertrouwen gebeuren,

groetjes ex-gigolo

Oh god daar ben je weer.

Jij zat toch gevangen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
lol enn, ik googlede en kwam toevallig dit forum tegen en reageerde erop, maar je kent me niet en is de 1ste keer dat ik hier op viva ben vandaag.

lol
Alle reacties Link kopieren
quote:ex-gigolo schreef op 14 september 2014 @ 20:07:

dames dames wat kletsen jullie elkaar veel tegen, ik met meer dan 10 jaar gigolo-ervaring had ik echt heel veel echt nette dames zoals artsen, advocates, directrices, vrouwen van directeuren en meer die er zo enorm op kickte dat ze spontaan een orgasme beleefden of ze vonden het totaal onderdanig zijn zo een heerlijke ervaring dat hun geilheid proportionele hoogtes aannam.

wil niemand kleineren hier maar spreek gewoon uit ervaring.

maar als je het doet dan moet het met respekt en zeer zeker vertrouwen gebeuren,

groetjes ex-gigolo





uhuh, spontaan een orgasme.

om meteen van je af te komen eerder.

'Nou pfoe pfoe, Henk-de-giegeloo, dat was me toch lekker, nu mag je wel weer gaan hoor'.



Maar goed dat je tegenwoordig een ander vak hebt.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
ik lig in een deuk van jullie 2 kortzichtige mensjes.

trouwens saar ik werk niet meer heb goed geboert in het leven en werkte voor Beate Uhse hahaha en heette Cadel trouwens en het was een mooie tijd in de bizz.

maar merk wel dat jullie tweet totaal geen sugar hebben van wat het het inhoud, Plassex is een verzamelnaam en Poep heeft er totaal niets mee te doen, bla bla bla dames
Alle reacties Link kopieren
quote:ex-gigolo schreef op 14 september 2014 @ 20:20:

lol enn, ik googlede en kwam toevallig dit forum tegen en reageerde erop, maar je kent me niet en is de 1ste keer dat ik hier op viva ben vandaag.

lolOw... dat ben je echt niet de vaste vivaforum gigolo. Beetje jammer nou weer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Beate uhse?

Je hebt in een seksshop gewerkt? Ja en? Tarzan verkocht het best?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
En waarom heb jij het we er over poepseks? Begrijpend lezen is ook niet bepaald je sterke kant geloof ik.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 14 september 2014 @ 20:34:

[...]



Ow... dat ben je echt niet de vaste vivaforum gigolo. Beetje jammer nou weer.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:ex-gigolo schreef op 14 september 2014 @ 20:28:

ik lig in een deuk van jullie 2 kortzichtige mensjes.

:Pardon? En jij hebt vooraan gestaan toen de ruimdenkendheid aan de beurt was? Dat maakt wellicht ook dat je mensen zomaar uit het niets kortzichtig noemt? Wat moet je hier nou? Lekker reldellen? Zoek je een piesmaatje?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Grappig.. hoe een ex gigolo geheel en al per ongeluk op dit forum terecht komt en toevallig een topic over zijn favoriete onderwerp aanklikt om hier de tegenspreeksters even de mantel uit te vegen.



Alleen jammer dat het een topic van 2 jaar en 3 maanden oud is. Gôh.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 14 september 2014 @ 21:57:

Grappig.. hoe een ex gigolo geheel en al per ongeluk op dit forum terecht komt en toevallig een topic over zijn favoriete onderwerp aanklikt om hier de tegenspreeksters even de mantel uit te vegen.



Alleen jammer dat het een topic van 2 jaar en 3 maanden oud is. Gôh.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 14 september 2014 @ 21:57:

Grappig.. hoe een ex gigolo geheel en al per ongeluk op dit forum terecht komt en toevallig een topic over zijn favoriete onderwerp aanklikt om hier de tegenspreeksters even de mantel uit te vegen.



Alleen jammer dat het een topic van 2 jaar en 3 maanden oud is. Gôh.





Blijkbaar kan hij goed zoeken en dat kàn een pré zijn in het gigolovak.



Deze jongen heeft ook last van de economische crisis Rooss en moet ook nieuwe bronnen aanboren
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever Glassex.
verba volant, scripta manent.
Wat ben ik lij dat dit topic ge-upt is!
quote:SuzanneSuus schreef op 14 september 2014 @ 22:59:

[...]



Deze jongen heeft ook last van de economische crisis Rooss en moet ook nieuwe bronnen aanboren

Welneeee joh!! Hij heeft toch zeker als Cadel gewerkt voor bietjoes in de bizz joeknow!

Iemand die zo blij is met zichzelf komt er wel hoor! Maak ik me geen seconde druk over. Hè exgi? *mept op zijn inmiddels vast vadsig schoudertje*
Duidelijk waarom het ex-gigolo is, iemand die zo 'praat' kan nooit populair zijn bij de dames en wat voor werk je ook doet, als je er niet goed in bent is het niets.



Trouwens, plassen met een stijve is niet te doen heb ik uit betrouwbare bron dus hij kreeg hem vast niet omhoog
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 14 september 2014 @ 23:01:

Ik heb liever Glassex.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
We doen het maar zelden. Maar het gebeurt wel eens dat mijn man tijdens een vrijpartij aangeeft dat hij miet plassen. En zo heel af en toe vraag ik dan of hij over me heen wil plassen. Over mijn borsten, buik, schaamstreek. En ja, ik vind dat dan een heerlijk gevoel. Dat gevoel maar ook het zien hoe hij over me heen plast windt me dan op. Het is ook heerlijk intiem en diept onze relatie weer een klein beetje verder uit.



Ach en "smerig": met mijn man vind ik het niet smerig. Met een andere man zou ik het niet zo snel doen.
AKA LookAtMe
Alle reacties Link kopieren
Plassex is helemaal niet vies en kan zelf voor beide zeer opwindend zijn.



Enja ik doe het dus vaker (wel alleen met mijn eigen vriendin)



Voor vrouwen kan plassex (bij een partner) een zeer opwindende erotische belevenis zijn.



Voor vrouwen is het zeer opwindend als ze zelf heel erg nodig plassen moeten en dan door een partner tergend traag tot een hoogtepunt worden gelikt, vrouwen komen dan plassend klaar in je mond. (Dit is zeer heftig klaarkomen voor sommige meisjes)



*Vrouwen willen dit daarna elke keer weer opnieuw beleven of ze vinden er niets aan en doen het echt nooit meer opnieuw. (Je vindt het leuk om te doen of je haat het)



Mijn vriendin vind dit dus heel opwindend (Bovendien is dit het ultieme bewijs dat je totaal niet vies bent van je partner)

Ik heb het ook wel vaker bij haar geplast (Maar omdit zelf bij haar te doen heeft voor mezelf dus totaal geen erotische betekenis)



Plas van je partner drinken is trouwens niet ongezond, mits jouw partner geen ziekte heeft. (Dus kijk uit met vreemde)

Plas bevat minder schadelijke bacterien dan speeksel. (Dus je partner kussen is in principe schadelijker dan haar plas drinken)



Heb plassex en enz. voorheen al met meer meisjes beleefd, dus er zijn toch heel veel meisjes die dat willen doen. (Maar de meeste meisjes durven echt niet aan hun partner te vragen om eens plassex te doen)



Mijn huidige vriendin en ik doen samen nog wel extremer dingen dan plassex..... (Durf het echt niet te schrijven, want dan denken jullie zeker dat wij perverse beesten zijn)



Maar in elk geval, in een echte goede liefdesrelatie mag je niet vies van elkaar zijn.



Maakt mij echt niet uit wat jullie of andere ervan vinden, maar weet wel dat ik en mijn vriendin al jaren een zeer goede relatie hebben en ook geweldige seks samen beleven.
Het ligt er aan op welke manier plasseks wordt gedaan.



Ik las eens hier op het Viva forum een verhaal van een vrouw, zij zat op de wc, en hij moest héél nodig plassen (of andersom dat weet ik niet meer), uit gekkigheid zijn ze toen samen op de wc gaan plassen, hij (of zij dus) plaste over haar heen en dat werkte tot hun verbazing erg opwindend. Ze zijn toen in bed beland met wilde seks en hadden sindsdien dergelijke plas-ervaringen.



Op die manier sta ik er wel voor open, sterker ik heb het eens voorgesteld aan mijn vriend. Die staat er niet afwijzend tegenover maar het is er nog niet van gekomen. Ik zie het dan voor me in de douche of in bad.



Maar voor mij zou in de mond echt een no-go zijn. En ik denk dat veel mensen daaraan denken bij plasseks, mijn vriend in eerste instantie ook.



Op de een of andere manier vind ik het heel intiem, maar heb de ervaring dus niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven