Wordpress vraagje

17-02-2015 21:40 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier verstand van het volgende: Ik maak gebruik van Wordpress voor mijn website. Nu wil ik iets aanpassen op de allereerste pagina waar je op komt als je mijn website intypt. Dit is een soort voorblad, je kunt daar een keuze maken voordat je naar de home pagina gaat. Ik kan in het dashboard echter nergens vinden hoe ik die pagina kan aanpassen? Weet iemand dat?



Dan nog iets, ik ga mijn site laten vertalen naar het Duits. Ik heb nu al 'deutsch' bij talen toegevoegd en gepubliceerd, alleen is er nog geen duitse optie in de taalschakelaar zichtbaar. Weet iemand of dat komt als je daadwerkelijk duitse pagina's toevoegt of moet ik nog iets anders doen?

Alvast superbedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Hi lepeloetje,



De pagina's op je blog zitten onder 'posts' of 'pages'. Ik gok erop dat het bij jou bij pages staat. Dat zal iets van 'pagina's' zijn in het Nederlands, ik heb zelf namelijk alles in het Engels.



En gebruik je een plugin voor de vertaling? Want ik ken deze functie niet vanuit de standaard wordpress.
Alle reacties Link kopieren
Onder dashboard menu staat "aanpassen". Daar pas je je thema aan en je voorpagina dus ook. Inhoudelijk staat hij tussen pagina's inderdaad. Taal weet ik niet.
Zonder oorzaak geen gevolg
Er is een heleboel te vinden door gewoon te googelen: Handleidingsites, video's...



Zo'n vaste voorpagina heet in de Nederlandse versie geloof ik Statische pagina' of zo.
Alle reacties Link kopieren
.
Let's have tea...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven