Sauna sex

09-12-2014 07:04 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er een sauna in de omgeving eindhoven voor ruimdenkende mensen? En dan bedoel ik geen gaysauna
Have fun
Alle reacties Link kopieren
Behalve wat al gezegd is over PC, dan is denk ik azzura in beuningen een gaysauna met mixed dagen wat het dichts erbij in de buurt komt.



Prive sauna stellen intiem contact vaak niet op prijs, maar hoe vaak er gecontroleerd wordt (net als bij hotelkamers?) vraag ik me af. iemand ervaring?



Je kunt ook uiteraard een luxe huisje met sauna ergens huren en je eigen vrijdenkende vrienden die je via internet kent uitnodigen.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger werd er na 23:00uur nog wel eens gerommeld in de sauna in Hierden, zwaluwhoeve. Of dat nog zo is weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:erikjan schreef op 19 februari 2015 @ 06:26:

Vroeger werd er na 23:00uur nog wel eens gerommeld in de sauna in Hierden, zwaluwhoeve. Of dat nog zo is weet ik niet.

Is niet alleen de zwaluwhoeve maar gebeurt overal. Iedereen die zegt dat het niet zo is, zitten met hun ogen dicht in de sauna.

Gisteravond nog lekkere seks gehad in de sauna.

In een cabine zaten twee mannen met elkaar te praten en bekeken mijn vrouw toen wij binnenkwamen.

Mijn vrouw gaf mij een knipoog en ik wist genoeg. Ik begon haar te vingeren en ik zal het kort houden maar in een no-time kwamen de mannen dichterbij en we hebben haar met zijn drieën lekker verwend.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een tegoedbon voor die sauna in Hierden....
Alle reacties Link kopieren
quote:jajaneenee schreef op 21 maart 2015 @ 09:29:

[...]



Is niet alleen de zwaluwhoeve maar gebeurt overal. Iedereen die zegt dat het niet zo is, zitten met hun ogen dicht in de sauna.

Gisteravond nog lekkere seks gehad in de sauna.

In een cabine zaten twee mannen met elkaar te praten en bekeken mijn vrouw toen wij binnenkwamen.

Mijn vrouw gaf mij een knipoog en ik wist genoeg. Ik begon haar te vingeren en ik zal het kort houden maar in een no-time kwamen de mannen dichterbij en we hebben haar met zijn drieën lekker verwend.En toen werd je wakker gemaakt omdat je naar school moest?
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Straks lekker naar de sauna, in de buurt van Eindhoven, ben benieuwd ...

Het is mij nog nooit opgevallen dat het gebeurt, maar ik geloof best dat er hier en daar wat gefriemeld wordt.
quote:jajaneenee schreef op 21 maart 2015 @ 09:29:

[...]



Is niet alleen de zwaluwhoeve maar gebeurt overal. Iedereen die zegt dat het niet zo is, zitten met hun ogen dicht in de sauna.

Gisteravond nog lekkere seks gehad in de sauna.

In een cabine zaten twee mannen met elkaar te praten en bekeken mijn vrouw toen wij binnenkwamen.

Mijn vrouw gaf mij een knipoog en ik wist genoeg. Ik begon haar te vingeren en ik zal het kort houden maar in een no-time kwamen de mannen dichterbij en we hebben haar met zijn drieën lekker verwend.
Gisteravond lekker met zijn tweeën gerommeld in de infraroodcabine, heerlijk klaargepijpt door mijn vriendin. Lekker spannend en het was heerlijk
Alle reacties Link kopieren
@muzemeisje

@TheHorseWithNoName

Onder welke steen leven jullie?
Alle reacties Link kopieren
Waarom is een kerk een slechte plek voor 't seksen?

O pde kruk van de organist, op de balustrade, zelfs de biechtstoel is geschikt..
Live like there is no tomorrow, love everlasting, laugh as often an loud as you want, because you don’t know when your last day will come.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit seks in de sauna/wellness gehad en zal dat ook nooit gaan doen. Puur omdat er veel mensen zijn die dit niet op prijs stellen.

Even een knuffel, kus of lekker tegen je ventje hangen moet wel kunnen, sommigen zijn daar al zo spastisch in.

Wij zijn al naar veel wellness oorden geweest en bij devarana, elysium en thermen bussloo hebben we toch stelletjes gezien die sexuele handelingen uitvoerden.

Hun ding, moeten ze zelf weten, ik giechel er wel een beetje om, zolang je er maar geen last van hebt toch?

Wel valt het op dat er veel geflirt word hoor, niet alleen mannen naar dames, maar andersom ook. Zo deed in Bussloo een vrouw haar benen even snel wijd naar mijn vriend en gaf een knipoog en in Devarana diverse vrouwen die met hem flirtten hoor.

Ook komen wij regelmatig koppeltjes tegen die net iets meer willen, eerst gezellig kletsen en langzamerhand gaat het toch over seks, daar hebben wij toch leuke contacten aan over gehouden, zeker in de nieuwste complexen war je ook een hotelkamer kan boeken heeft dit al tot 2x toe tot een leuk avontuur geleid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven