Bondage etc

19-02-2015 23:37 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik ben opzoek naar leuke boeiensets en spreid staven/stangen, jullie enig idee waar ik deze kan halen/bestellen?



Alvast bedankt! En als jullie nog verdere tips hebben qua soft bondage laat het dan weten!
Alle reacties Link kopieren
Hohoho.

Jaswo vraagt waar hij spullen kan kopen en hij wordt verwezen naar het web. Als ik hier vraag waar ik een lippenstift kan kopen zegt men "hema". Zou ik dan pissed moeten zijn omdat ik dat zelf ook wel kan bedenken maar wil weten welke kleur voor mij geschikt is?



Als je ervaringsverhalen wilt kan je daar om vragen. Dat deed Jaswo niet, hij wilde weten waar hij spullen kan kopen!

Beetje lullig dat je gaat zitten afgeven op de oude garde, Fruitappel.

Wijsheid komt met de jaren dus de kans dat oudere mensen iets meer weten dan jij lijkt me evident.
...
Die houding staat mij niet aan. Ik ben ouder dus wijzer en weet alles beter? Ik ken genoeg mensen van jou leeftijd maar ze denken niet allemaal zo, ik word zelfs regelmatig om advies gevraagd bijv door mijn zus die een stuk ouder is
Alle reacties Link kopieren
Daarom staat er ook "de kans".



En het is jouW leeftijd.

Je zus zal op bepaalde vlakken je advies nodig hebben, dat is geweldig toch? Ik vraag mijn veel jongere zusje ook wel eens om advies. Dingen zijn niet zwart wit, je was toch zo van 50 tinten?

Ik vind het alleen stom dat je hier afgeeft op iets oudere mensen dan jij terwijl je op een ander topic bijna wanhopig probeert om ertussen te komen en er heel veel aandacht jouw kant op is gegaan van die "oudjes".
...
Ik zie topics los van elkaar. Ja ik ben van 50 tinten maar kan ook heel zwart wit zijn. Ik hou nou eenmaal van aandacht , ben er aan verslaafd vandaar dat ik zo ontzettend wanhopig ben. Die opmerking over jouw negeer ik maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven