Vriendin omgeving Apeldoorn gezocht

25-01-2015 14:57 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, leuk dat je mijn oproep leest!

Ik ben op zoek naar een gezellige vriendin om vriendinnen-dingen mee te doen zoals samen wandelen, shoppen, thee/koffiedrinken enz., maar ook 'gewoon' lief en leed mee te delen. Ik ben 32 jaar, getrouwd en heb twee zoontjes (8 en 6 jaar). Lijkt jou dat ook leuk? Dan hoor ik graag van je!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net van Apeldoorn naar Deventer verhuisd en heb een jongen en een meisje in dezelfde leeftijd als jouw kinderen. Als het het leuk vindt om kennis te maken, stuur me dan gerust een prive-berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Treesje,

Ik ben ook 32 jaar en het lijkt me leuk om nieuwe mensen te gaan ontmoeten en leuke dingen samen te gaan doen. Wandelen, stappen , filmpje, drankje doen...Stuur me maar een privé berichtje
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

leuk dat je een bericht post om contacten te zoeken. Zelf ben ik iets ouder (41) en heb kinderen van 13 jaar. Maar ben ook op zoek naar meer contacten om gezellige dingen te ondernemen. Dus mocht je nog steeds zin hebben om je contacten uit te breiden neem gerust contact op. Groetjes Monique
Genieten
Hoi,



Ik ben net weer terug in apeldoorn. 10 jaar in de buurt van amersfoort gewoond maar hier opgegroeid en nu weer terug. Ben 33 en mama van twee kids een meisje van 8 en een jongen van 4.



Groetjes Nathaly

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven