Ik wil alleen kookgas afsluiten!

21-02-2015 10:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb een vraagje. Ik heb een appartementje aangeboden gekregen en hiervoor hoef ik alleen maar kookgas en elektra af te sluiten. De rest is inclusief. Alleen.... nu vind ik op internet nergens hoeveel je kwijt bent voor alleen kookgas en elekra. Want dit is namelijk goedkoper als 'gewoon' gas en elektra afsluiten. Wie heeft hier ervaring mee? Ik zou graag willen weten wat de kosten zijn namelijk. Alvast bedankt!



Groetjes
quote:himalaya schreef op 21 februari 2015 @ 19:22:

Je kunt niet zomaar besluiten om electrisch te gaan koken, daar heb je (uit mijn hoofd) 380 ipv 220 volt voor nodig.Nee, dat hoeft niet. Als je electrisch wil koken zoals op gas (dus inductie), dan wel.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hier in de flat ook alleen kookgas. Verwarming is incl. en voor warm water hebben we een elektrische boiler. Wij hebben een kookgas abonnement, daarmee mogen we onbeperkt kookgas gebruiken voor 13¤ per maand dacht ik. Voor de elektra betalen we nog zo'n 75¤ met z'n tweeën, de boiler verbruikt echt ontzettend veel stroom in deze.
Alle reacties Link kopieren
quote:bas-78 schreef op 21 februari 2015 @ 11:45:

Kookgas?



Paar jaar geleden was er een reclame op tv van luxe elektriciteit voor de vrouw en werk elektriciteit voor gereedschap en dat soort dingen. Misschien is kookgas een leuke spinoff



Anyway, gewoon gas en elektriciteit afsluiten dus ;)



Kookgas is een in de volksmond gewoon bekende uitdrukking.



Je kunt je meter laten verzegelen dan ben je niet langer verplicht gas af te nemen. Dit scheelt je jaarlijkse meterkosten, vastrecht, administratiekosten enz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven