Wie nog meer op Facebook..

20-02-2015 20:06 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ineens blijkt dit bericht 12 keer of zo in mijn tijdlijn te staan... is dit een landelijke rage? Hieruit blijkt overigens dat mensen Facebook een beetje belangrijker maken dan het is (of zou moeten zijn).



Het valt mij op dat ik mijzelf betrap van iedereen in mijn vriendenlijst, te kijken naar foto's , het delen van grappen en nieuws , en ook ondersteuning bij goede en slechte tijden. Ik ben blij dat je onder mijn vrienden valt. We zullen zien wie de tijd neemt om dit bericht te lezen tot het eind. Ik ga in de gaten houden wie zorg draagt voor de vriendschap, net als ik. Dus als je dit leest, dan dank je wel dat je een deel van mijn leven bent. Dus laat Ѐѐn woord achter, hoe we elkaar ontmoet hebben. NIET DELEN. Zodra je reageert, zal ik dit bericht via pb naar je doorsturen, kopieer en plak vervolgens op je tijdlijn zodat ik één woord voor je kan achterlaten!
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren
Mijn tijdlijn staat ook vol met die onzin! En dan ben ik weer zo'n neuroot die mensen wil verbeteren als ze een hele zin gebruiken om uit te leggen hoe ze elkaar kennen. Er stond één woord! .



Een Amerikaanse vriend van mij heeft een keer een soortgelijk bericht erop gezet, maar hij vraagt of je wil liegen in je antwoord. En dat werd echt een hilarische lijst van antwoorden. Natuurlijk kan ik er nu even niet opkomen maar dat was tenminste leuk om te lezen. Sommige mensen zijn ook zo creatief.



Overigens vind ik één ding nog irritanter: de raad-het-plaatje posts. "Wat is dit?" Aaaaarghhh!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven