hoe sperma opvangen

20-02-2015 13:48 108 berichten
-
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 februari 2015 @ 17:57:

[...]





Blijkbaar dus wel want jij moet bijna kotsen en daar is geen oplossing voor is gebleken , heel snel doorslikken kan ik nog bedenken, uitspugen, maar dat zal je ook geprobeerd hebben.



als je goed leest zie je dat ik alleen kotsneiging krijg als het achter in mijn keel komt en ik zie al meerdere tips daarvoor binnen komen ik ga maar wat verschillende dingen uitproberen
Alle reacties Link kopieren
quote:zeepjeh schreef op 20 februari 2015 @ 17:56:

[...]

hmm doe doe jij dat dan met het sperma? neem je hem dan bijv wel minder diep in je mond als hij aan het komen is? of is op dezelfde plek doorgaan toch anders?



viva-ADAM, viva-ADAM

Ik bef alleen
anoniem_219213 wijzigde dit bericht op 20-02-2015 21:51
Reden: redacted
% gewijzigd
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:lamamma1966 schreef op 20 februari 2015 @ 16:08:

met de achterkant van je tong je keel afsluiten, slikken, door je neus ademen...



Was ook mijn advies. Misschien nog wat meer oefenen en je vriend vragen wat hij precies lekker vindt?



En tja, bij een internetforum hoort een beetje een dikke huid. Klaarblijkelijk is het voor sommige mensen met snel internet moeilijk om serieus op de posts van andere mensen te reageren.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Je moet zeker niet gelijk met alles stoppen zodra hij begint klaar te komen. Dat vind ik altijd zo jammer, als je met een vrouw bent die dan denkt klaar te zijn.

Volgens mij kun je het beste zodra hij komt en wat zaad in je mond spuit zijn pik er uit halen en met je hand direct flink gaan trekken. Zorgen dat hij zijn zak goed leeg spuit. Dat mag op je mond. Je hebt dan zaad in je mond en op je lippen. Laat hem zien dat je het lekker vind en zeg erbij dat je niet stopt met rukken voordat de laatste druppel eruit is. Stop uiteraard wel zodra het gevoelig wordt bij hem. Hou met 1 hand zijn lul vast en lik zijn eikel schoon.

Succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
Zo dan. Ga je lekker tobe?
Ik ga voor kwantiteit.
Alle reacties Link kopieren
Paar nuttige tips Bartele. Geheel vrijblijvend.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een kwestie van oefenen en snel doorslikken. Maar even gorgelen met sperma in je mond is ook wel geil.
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Ik doe t ook zoals tobe ongeveer beschrijft.

want ik ga ook kokhalzen wanneer t achterin mn keel spuit en ik dat erin probeer te houden/doorslikken. Maar ineens stoppen is voor de man niet fijn.

Dus ik pijp totdat hij komt/bijna komt, dan nog wel mond erboven/eromheen aan de bovenkant, en niet meer de pijpbeweging maken met mijn hoofd, maar ga over op hand en de mond er losjes net boven/omheen.

En ik laat t er altijd n beetje uitlopen haha of ik spuug t snel stiekem uit terwijl ik nog even losjes en zachtjes met de hand verder ga.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven