seks in de familie

26-08-2011 10:59 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens seks gehad met een neef of nicht?

Nee, niet de kinderen van je broer of zus, maar met de kinderen van je oom en tante. Dat zijn doorgaans leeftijdgenoten.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jouw ouders 100% broer en zus zijn Willem...



Een gewaarschuwd mens...
Alle reacties Link kopieren
Wellicht off-topic; mijn moeder en schoonmoeder zijn in hetzelfde gehucht opgegroeid. In het begin van onze relatie zijn vriendlief en ik toch eens in de stambomen gaat snuffelen of we niet onverhoopt familie waren. Gelukkig niet...
Alle reacties Link kopieren
Dan ben je, in mijn ogen van de pot gerukt. En niet zo een beetje ook! '' Doe eens normaal man ! ''
Alle reacties Link kopieren
quote:rower schreef op 30 oktober 2011 @ 19:29:

Wellicht off-topic; mijn moeder en schoonmoeder zijn in hetzelfde gehucht opgegroeid. In het begin van onze relatie zijn vriendlief en ik toch eens in de stambomen gaat snuffelen of we niet onverhoopt familie waren. Gelukkig niet...Ik kreeg ooit een link te zien van de stamboek van mijn vaders kant. Ik was verbaasd wie er allemaal verre familie van me was.
Alle reacties Link kopieren
Weleens wat geëxperimenteerd met nichtje en telefoonseks met neefje gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen maar enge neven, brrr! Een heeft me betast in het zwembad (net zo'n verschil als wat Pimpelmeesje zegt: Ik een jaar of 12,13 en hij een stuk ouder). Ik schopte van me af en hij zei zogenaamd beledigd: Ik kietel alleen maar hoor! Ik word nog een beetje onpasselijk als ik eraan denk..

Maar goed, ik vind het wel wat te dichtbij om iets serieus mee te beginnen als ik bv denk aan mijn kinderen met de kinderen van mijn schoonzus/zwager/zussen.
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden kwam ik in de kroeg een hele knappe jongen tegen. Toen we een kwartiertje met elkaar hadden staan flirten was het tijd om namen uit te wisselen. Dat was dus het moment dat we erachter kwamen dat we een volle neef en nicht van elkaar waren. Ik had hem al een jaar of 10 niet gezien, dus nooit herkent.

De flirt was meteen afgelopen en we stonden elkaar wat ongemakkelijk aan te kijken.

Op dat moment stapt een vriend van hem tussen ons in en zegt met een grijns: "Nou, ze is geen nicht van mij..."

Mijn neef gaf zijn vriend een zet en snauwde: Flikker op man, dat is mijn nichtje!"

Die hele relatie veranderde onmiddelijk. Ineens voelde hij zich geroepen om mijn eer te verdedigen.

Het is al zo'n 20 jaar geleden, maar als ik er aan denk moet ik er nog om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ervaring gehad met mijn nichtje en door haar heb ik het ook geprobeerd met m'n jongere nichtje.



Ik was 8j zij was 17j ze pijpte me en wou dat ik haar ik haar kont neukte en haar kutje likte.



Mijn andere nicht was 11 toen ik 13 j was en ze heeft mij gepijpt dat was het zo wat.



Het is niet raar denk ik dus. Als je zoiets meegemaakt heb als je zelf jong bent dan begin je vanzelf erover na te denken en te experimenteren net zoals je je moeder en vader zou betrappen in huis en dan denk je van heh wat doen ze nou. En dat je zelf het begint uit te zoeken.



Niets raar aan dus mensen als je dit eens gehad hebt. Heb me hierbij ook heel slecht gevoeld maar dit blijkt dus wel degelijk normaal te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Kwabber.. Gross!
Internagelaktisch
ik heb geen leuke nichtjes
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook niet te zwaar aan tillen. Zolang je maar niet met elkaar bent opgegroeid (in het zelfde gezin) vind ik het prima...



Als je kinderen neemt, kun je jezelf achter je oren krabbelen. Maar daarnaast - veel mensen vinden het volledig normaal wanneer een stel kinderen neemt waarbij een erfelijke ziekte zoals Huntington, kleurenblindheid of Cystic Fibrosis in de familie zit.

Daarbij is de kant op heibel veel groter dan wanneer je met een gezonde neef-nicht kinderen krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Turkije gewerkt en daar is het echt de normaalste zaak van de wereld hoor om als neef en nicht met elkaar te trouwen.
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog tips en/of ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 09 januari 2012 @ 00:09:

Iemand nog tips en/of ervaringen?Ik zou zeggen Willem, neem je nicht gewoon ram hem erinl En als je die stap te groot of te ver vind kun je altijd nog oefenen met je zus (Willemijn...?)
Alle reacties Link kopieren
quote:arieopsafarie schreef op 26 augustus 2011 @ 15:06:

Familie-sex, daar komen van die 'willempie hoor je overal' types uit voort, dus uitkijken willem, anders zit je met een dreumes die qwa IQ op je avatar lijkt.Nogal een statement gezien je eigen avatar ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik niet maar had het wel gewild.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Waarom komt dit walgelijke topic nou weer omhoog :/
Internagelaktisch
quote:kwabber schreef op 22 november 2011 @ 20:04:

Ik heb een ervaring gehad met mijn nichtje en door haar heb ik het ook geprobeerd met m'n jongere nichtje.



Ik was 8j zij was 17j ze pijpte me en wou dat ik haar ik haar kont neukte en haar kutje likte.



Mijn andere nicht was 11 toen ik 13 j was en ze heeft mij gepijpt dat was het zo wat.



Het is niet raar denk ik dus. Als je zoiets meegemaakt heb als je zelf jong bent dan begin je vanzelf erover na te denken en te experimenteren net zoals je je moeder en vader zou betrappen in huis en dan denk je van heh wat doen ze nou. En dat je zelf het begint uit te zoeken.



Niets raar aan dus mensen als je dit eens gehad hebt. Heb me hierbij ook heel slecht gevoeld maar dit blijkt dus wel degelijk normaal te zijn.ik lees dit nu pas maar jij 8 en zij 17? dat is gewoon misbruik en zeker geen gewoon experiment tussen neef en nicht van gelijke leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:maaique schreef op 09 januari 2012 @ 09:41:

Waarom komt dit walgelijke topic nou weer omhoog :/Mijn schuld. Ik verdien straf. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Dit was in 2011. Zou het ook wel met mijn nichtje willen doen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2015 23:09
Reden: ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar natuurlijk
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Stokoud topic. Sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven