Ik heb zin in seks

22-02-2015 17:01 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zat ik dan, alleen aan mijn kopje thee en een zacht gekookt eitje. Gisteravond was weer zo'n avond. Toen ik haar binnen liet hebben we eerst even op de bank een biertje gedronken. Ik had geen boodschappen gedaan, maar gelukkig had ik nog een paar halve liter blikken Aldibier in de koelkast liggen. We hebben er samen twee leeggedronken en verdwenen toen al zoenend naar mijn slaapkamer. Onderweg in de gang graaide ik in haar broekje en voelde haar kleine bosje haar. Kaal is uit en mijn scharrel heeft gelukkig een mooi getrimd bosje. Nadat ik haar uiteindelijk flink had volgepompt en zij bovendien zacht kreunend was klaargekomen was zij vertrokken nog voor het ontbijt.



En nu is het dan zondagmiddag. Daar zit ik dan, in mijn pyama. Hand in mijn broek bij het kijken van wat seksfilmpjes van zwangere vrouwen en ook tijdens het lezen van het parenclubtopic.



Maar nu wil ik weer seks. Ik zou natuurlijk kunnen vragen of hier op het forum vrouwtjes zijn uit mijn stad en of die het leuk vinden bij mij langs te komen om na een biertje het bed in te duiken. Moet ik alleen wel even mijn pik wassen, want dat heb ik nog niet gedaan. Maar ja, dat mag je hier niet vragen, dat moet op het prikbord las ik eens. Bovendien val ik op zwangere vrouwen en die hebben doorgaans én al een partner én een laag libido.



Maar wie kent het gevoel. Zin hebben in seks maar weten dat je het alleen maar met jezelf kunt doen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 22 februari 2015 @ 18:18:

Wat ben je toch ontzettend niet-grappig.Ben je echt zo humorloos?
Áls ik al zin had, dan is die na het lezen van je OP in ieder geval als sneeuw voor de zon verdwenen.
@equivokee, mag ik me hier alsjeblieft bij aan sluiten.... Brrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:liebeskind schreef op 22 februari 2015 @ 19:19:

[...]

Ben je echt zo humorloos?

Omdat ik het epistel van Willem ontzettend niet grappig vind, vind jij mij humorloos? Bijzonder.



Maar ga lekker door met dijenkletsen hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je "maaltijd" is al even spannend als je verhaal... Kop thee met een zacht gekookt eitje.

Aparte keuze trouwens gezien je obsessie voor vrouwen met bevruchte eitjes
Alle reacties Link kopieren
Bak een appeltaart, en steek je pikkemans daarin.. geeft zelfde effect. De vrouw en borsten bedenk je er maar bij.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
quote:wished- schreef op 22 februari 2015 @ 20:09:

Bak een appeltaart, en steek je pikkemans daarin.. geeft zelfde effect. De vrouw en borsten bedenk je er maar bij.Ja, die ken ik al. Heb al eens over zoiets geschreven. Je pik tussen in de magnetron opgewarmde runderlappen. Zal hem eens opdiepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:wished- schreef op 22 februari 2015 @ 20:09:

Bak een appeltaart, en steek je pikkemans daarin.. geeft zelfde effect. De vrouw en borsten bedenk je er maar bij.

Hè, ik had net zin in appeltaart...nu niet meer....

Willem..blijf oefenen met je fantasy of is het science- fiction verhalen...




Leuk verhaal Willem.

Maaruh, heb je het tel.nummer van je nicht niet?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, mijn nicht. Die weet ook van wanten.
quote:willem1959 schreef op 22 februari 2015 @ 20:14:

[...]



Ja, die ken ik al. Heb al eens over zoiets geschreven. Je pik tussen in de magnetron opgewarmde runderlappen. Zal hem eens opdiepen.Werkt het beste met een metalen cockring om als je jou pik dan ook in de magnetron stopt
willem1959 schreef op 22 februari 2015 @ 20:18
Heb je dan niet het telefoonnummer van haar gevraagd want dan kon je haar voor vandaag bellen, ze is immers best makkelijk zeau te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Cheeeeez Dippers van La Pik van Willem
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Willem, een ongewassen pik en dan met je hand in je broek. Vervolgens een boterhammetje eten? Niet zo fris Willem.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh das Goudkuipje ouwe kaas
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven