leuke vriendinnen ongeving eindhoven gezocht

23-02-2015 14:26 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Claudia 29 jaar en net in Eindhoven komen wonen bij mijn vriend. Het wordt steeds moelijker als je ouder wordt om sociale contacten op te bouwen. In het dagelijks leven heb ik weinig sociale contacten en zou het leuk vinden om hier in Eindhoven ook vriendinnen te vinden waar ik leuke dingen mee kan ondernemen.

Nu Hoop ik via deze weg dat het me wel gaat lukken, Ik houd van winkelen, koffie drinken, theater, bioscoop, muziek, lezen,film kijken dagjes en je weekendjes weg.

Hopelijk ben jij net als mij ook opzoek naar een goede vriendschap.

Wat ik belangrijk vind in een vriendschap is dat je met elkaar leuke en minder leuke dingen kan delen.



Mocht je je hierin herkennen dan mag je mailen Leeftijd vind ik niet zo belangrijk als er de klik maar is.

familievangorp.vanhoutum@gmail.com



Groetjes,

Claudia
Jammer dat je 29 bent to, ik zoek ook leuke meiden in eindhoven maar helaas ben ik 10 jaar jonger

Voordeel voor jou is wel dat er meer vrouwen van jouw leeftijd naar vriendinnen zoeken, mijn leeftijd zijn vaak nog volop bezig met studie etc. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik ben sinds kort ook bij mijn vriend in Eindhoven komen wonen. Oorspronkelijk kom ik uit de regio van Eindhoven, maar nu ik er echt woon heb ik geen vrienden, vriendinnen of familie meer dichtbij. Ik zou graag ook wat vriendinnen dichtbij maken.



Ik ben overigens 25
Alle reacties Link kopieren
jammer dat ik geen vriendin ben

zijn vrienden ook welkom? :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven