Leuke mama's in Amersfoort gezocht!

31-01-2015 22:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een paar maanden verhuisd naar Amersfoort met mijn meisje van 1 jaar, de katten en mijn mannetje. Helaas ben ik geen kei in nieuwe sociale contacten maken, en hoop via deze weg hopelijk wat gezellige medemama's te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen, theetjes/wijntjes te drinken, kletsen,filmpjes te kijken enzo;). Ik mis het wel een beetje vriendinnen om me heen te hebben hier waarmee ik alles kan delen, zowel de leuke dingen als de minder leuke, er voor iemand kunnen zijn en andersom.

Ik kan vast niet de enigste zijn;), dus lijkt het je wat om in contact te komen met mij, let me know!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik stuur je even een persoonlijk berichtje, dat is handiger :-)



Groetjes!



Edit: Ok, dat berichtje sturen lukt niet (ruzie met het forum ) Ik geloof dat je dan eerst vrienden moet worden op het forum. Enig idee hoe je dat doet?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het ook niet voor elkaar;) Je kunt me ook mailen: mausss1983@gmail.com



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gemaild! Kan je je adres van het forum halen :-)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Nou dat valt nog wel mee hoor vind je het wat om emailadressen uit te wisselen? Je mag me wel mailen naar mausss1983@gmail.com dan!
Alle reacties Link kopieren
Hey Mama's



Ik ben 34 met een zoon van 1,5 en na 3 jr in Amersfoort zijn mijn sociale contacten nog steeds niet super... Jullie tips...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Claudia, het lijkt me leuk om gezellig te mailen. Ik weet alleen niet hoe dat werkt met priveberichten via deze site, dus als je het wat lijkt mag je me wel even mailen;) mijn mailadres is: mausss1983@gmail.com. Groetjes!
quote:Maus1983 schreef op 23 februari 2015 @ 12:58:

Ik krijg het ook niet voor elkaar;) Je kunt me ook mailen: mausss1983@gmail.com



Groetjes!

Dat zou ik maar weghalen als ik jouw was



En als je wil pb-en met mede moeders, dan moet je in je instelling je optie voor pb even aanzetten. Kun je daar je email eventueel geven..
Alle reacties Link kopieren
dit is mijn undercover emailadres, voor als ik zulke dingen niet snap;)
quote:Maus1983 schreef op 27 oktober 2015 @ 16:50:

dit is mijn undercover emailadres, voor als ik zulke dingen niet snap;)

lol, ok!



maar goed.. je weet nu hoe je je pb moet aanzetten (staat standaard uit als je je aanmeld hier)
Alle reacties Link kopieren
Ok maar net als claudia kan ik dan geen pb sturen, want die heeft dat weer niet aan staan toch?
Dan moet die dit ook even lezen
Leuk leuk, net als jullie op zoek naar vriendschap in Amersfoort! Ik ben 31 jaar, 2 dochtertjes van 4 en 2 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven