Clomipramine-snel klaar komen

22-05-2008 22:50 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hier ervaring mee (clomipramine)??



Het is een medicijn dat zou helpen tegen het snelle klaarkomen bij de man. Zelf heb ik dit voorgeschreven gekregen en of het werkt?? Ik hou jullie op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
rh1968 schreef op 22 mei 2008 @ 22:50:

Ik hou jullie op de hoogte.




Graag!

Al moet ik zeggen dat die Durex Performa ook (bij mij) uitkomst biedt.

Maar ja...tis wel een condoom. |-)
Alle reacties Link kopieren
Moet je het langdurig gebruiken of alleen als je gemeenschap denkt te gaan hebben?



Het is een antidepressiva. Heb je het alleen voor deze klacht gekregen?
Alle reacties Link kopieren
nieuws schreef op 22 mei 2008 @ 23:09:

Moet je het langdurig gebruiken of alleen als je gemeenschap denkt te gaan hebben?



Het is een antidepressiva. Heb je het alleen voor deze klacht gekregen?
Gelukkig alleen voor deze klacht en je dient het een uur van te voren in te nemen (voor gemeenschap).
Alle reacties Link kopieren
rh1968 schreef op 22 mei 2008 @ 23:19:

[...]

Gelukkig alleen voor deze klacht en je dient het een uur van te voren in te nemen (voor gemeenschap).




Hmm...de spontaniteit gaat er dan ook een beetje van af.

Vertel dan meteen in je 'recentie' hoe je dat oplost en hoe je partner er mee omgaat.
Volgens mij bestaan er helemaal geen medicijnen speciaal bedoeld om snel klaarkomen tegen te gaan.



Clomipramine is een antidepressivum, voor de behandeling van depressies en bepaalde angststoornissen.



Bij de bijwerkingen staat:

Zeer vaak (> 10%): slaperigheid, vermoeidheid, onrust, grotere eetlust, gewichtstoename, duizeligheid, tremor, hoofdpijn, myoklonie, obstipatie, misselijkheid, libido- en potentiestoornissen.



Daar moet het effect dan blijkbaar vandaan komen.



Hoop voor je dat het je helpt.
Alle reacties Link kopieren
hier kun je lezen over ervaringen van andere mannen met medicijnen voor het voortijdige klaarkomen :



http://www.erectiestoorni...=15&pagesize=10&M_ID=2612
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees daar dat er Clomipramine/Anafranil of Paroxetine/Seroxat, Fluoxetine/Prozac , Citalopram /Cipramil Sertraline/ Zoloft.

voorgeschreven kan worden ..... en dan heb ik pas 1 pagina gelezen !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gebruikt en ben zeer tevreden. Duurde zeker 20-25 minuten. Geen last van bijwekingen gehad en voor mij dus een aanrader.

Het is alleen maar slikken als je denkt gemeenschap te hebben. (staat wel grappig trouwens).

Wisten jullie trouwens dat die pillen goedkoper zijn dan een pakje condooms. Echt te gek voor woorden.
Alle reacties Link kopieren
Nou, fantastisch toch dat het werkt!



Grappig dat een bijwerking van een geneesmiddel, weer een werking kan zijn voor een andere 'kwaal'.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-02-2015 19:34
Reden: Niet toegestane oproep verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goed dat er middelen voor blijken te zijn. Ik heb 1x een lover gehad die ook zeer snel klaarkwam. Heel vervelend voor hem maar ook voor mij. Na een aantal pogingen heb ik het maar opgegeven.

Inmiddels heb ik geen contact meer met hem. Wel jammer want het was een leuke vent. Maar je, ik wil natuurlijk ook wel eens wat voelen.
Dit topic is 7 jaar oud
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 24 februari 2015 @ 14:45:

Dit topic is 7 jaar oud

Oef... Dat had ik even niet gezien ha, ha.

Dan zal zijn probleem inmiddels wel opgelost zijn. Hoop ik voor hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven