cd op mp4 speler

25-02-2015 09:20 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een cd die beveiligd is. Toch zou ik deze cd op een mp4 speler willen overzetten. Tot nu toe lukt dit niet. Op de mp4 speler zie je de nummers staan, maar toch speelt hij ze niet af. Tot nu toe kan ik dus alleen de cd zelf afspelen in een cd speler of computer. De bedoeling is om de muziek mee te nemen en met koptelefoon te luisteren. Kan op een mp4 speler of iets anders. Zolang ik maar niet met een cd speler hoef lopen sjouwen. Ik ben een digibeet. Misschien zijn er nog andere mogelijkheden?
Ik heb meerdere cd's (waarschijnlijk ook wel beveiligde) geript met Windows Media Player en daarna moeiteloos op mijn mp3-speler kunnen afspelen. Waarmee heb je de cd geript?
Alle reacties Link kopieren
Ik rip ook van alles en nooit problemen met Windows. Gebruik je soms Itunes?
.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook windows media player. Vriend zegt dat hij cd ook geript heeft, zoals altijd, maar toch komen de nummers niet op de mp4 speler te staan. Hij begrijpt niet waarom.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het dan zelf een keer en kijk of er meldingen komen en check alle instellingen.
.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Speelt de mp4 speler wel .wav bestanden af? Is het wel eens gelukt met een andere CD?

Probeer anders dit programma, die kan alle CD's rippen en is GRATIS.



Exact audio copy
Niet zeuren, gewoon poetsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven