Gezellige meiden in Amsterdam? (de Baarsjes misschien zelfs?

07-02-2015 11:15 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi!



Ik zie al wat leuke oproepjes hier op Viva, maar ben benieuwd of er ook mensen in Amsterdam of zelfs mijn wijk de Baarsjes zijn met specifieke raakvlakken ^_^ Een surf-maatje zou daarnaast ook superleuk zijn!



Kort over mij: ik ben 31, creatief, vrolijk, jong van geest, reislustig, ondernemend, ben graag op mezelf maar geniet ook van gezelligheid in een niet al te grote groep, een echte beach bum, surfen, fitness, yoga, gek op winkelen, lekker borrelen met wijntjes of een goede fles port met een overheerlijke kaasplank, fotografie, films, festivals, beauty-avondjes, een bakkie doen en tsja..alle gezelligheid die je in de zomer en winter maar kunt bedenken. Oja, en ben dol op mensen met een flinke dosis humor die sarcasme en bijdehandheid kunnen waarderen, naast natuurlijk elkaars luisterend oor en steun kunnen zijn. Ik heb al 7 jaar een relatie, maar we zijn niet zo'n burgerlijk stel die 7 dagen in de week naast elkaar op de bank gaat zitten ;)



Vooral in een grote stad is het erg moeilijk om een leuke connectie te 'vinden' wanneer je niet meer studeert, in een stad waarin iedereen zo haastig langs elkaar heen lijkt te leven. Een connectie vinden die je wellicht kunt opbouwen tot een mooie ongedwongen vriendschap!



Stuur me gerust een berichtje op lentebriesjes@hotmail.com als je je aangesproken voelt en wie weet tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een soortgelijke oproep van iemand die ook op zoek is naar maatjes in Amsterdam. Misschien kunnen jullie contact met elkaar leggen?
Hi meid.



Klinkt leuk allemaal. Woon in de Baarsjes. Wellicht leuk om met elkaar in contact te komen?



Greezz
Alle reacties Link kopieren
Hi Sensy! Late reactie, ik heb wat leuke reacties ontvangen, dankjewel!



@Vlindertje, we hebben elkaar al ontmoet en dat was niets, zoals je zelf wel weet. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat was niets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven