vriendinnen gezocht omgeving Rotterdam 25-35 o

29-01-2015 16:58 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames!

Nou hier komt dan mijn oproep aan de spontane leuke dames in Rotterdam en omgeving om eens een avondje een Viva get together te organiseren.

Ik zelf woon nu al iets meer dan een jaar in Rotterdam maar ik werk in Eindhoven (tevens ook waarvan ik verhuisd ben).

Ik maak dus heeele lange dagen.. en dit belemmert mij een beetje in het leggen van sociale contacten in mijn omgeving.



Ben dagelijks rond 19.00 thuis en ook de gehele weekend en dan wil je als vrouw gewoon je meiden spreken en een keertje uit eten, avondje bios, gewoon drinks in the city of lekker samen stappen, naar de Frank borrel of naar de Cinema en a la SATC de vrouwelijke vrouw uithangen samen!

Het maakt het niet uit wat voor leeftijd of afkomst of thuis situatie je hebt, getrouwd, verloofd, gescheiden, we hebben allemaal wat te vertellen en we willen allemaal oor geven aan een ander die dat ook zo ervaart niet?

Ik cross mijn fingers en wacht maar af!



PS. fifthy shades of grey komt eraan! lijkt me een goeie tweede get together! : ))



Hopelijk tot snel ladies!



groetjess



Hulya
good vibes with good people.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hulya,



Ik woon zelf in Vlaardingen, 10-15 min. van Rdam. Het lijkt mij leuk om met je in contact te komen. Mijn mailadres is:

cosmopolitan_1981@hotmail.com



Gr,
anoniem_10704 wijzigde dit bericht op 01-02-2015 12:42
Reden: iets aangepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hulya,



Ik woon zelf in Vlaardingen, 10-15 min. van Rdam. Het lijkt mij leuk om met je in contact te komen. Mijn mailadres is:

cosmopolitan_1981@hotmail.com



Gr,
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hulya,



Ik woon zelf in Vlaardingen, 10-15 min. van Rdam. Het lijkt mij leuk om met je in contact te komen. Mijn mailadres is:

cosmopolitan_1981@hotmail.com



Gr,
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hulya,



Ik heb je oproepje gelezen, het sprak me wel aan. Het lijkt me leuk om met een groep meiden af te spreken.

Mijn mail: nancylemmert@live.nl.

Ik hoor graag van je.



Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
Hey Hulya!



Wat een ontzettend leuk berichtje van je! Spreekt me zo ontzettend aan!



Ik wil me graag voorstellen. Het is zo leuk want ik hou van dezelfde gezellige dingen die jij benoemd!



Ik zal je even een privéberichtje sturen!



Liefs, x
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer! Ik zie net dat je geen privéberichtjes kan/wil ontvangen.



Wil je me laten weten hoe ik je kan contacten?



X
Alle reacties Link kopieren
Hoi hulya je berichtje klinkt leuk ik ben zelf 24 jaar woon in Den Haag zelf ben ik ook opzoek naar een gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen ergens drankje doen of kroegje of gezellig uitgaan of gezellig naar de bios gaan mocht je interesse hebben dit Is me e mail adres latina_chick@hotmail.nl lijkt me leuk om wat van je te horen groetjes Imen
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Mijn naam is Danielle ik ben bijna 28 jaar.



Ik woon in schiedam met mijn vriend en beestenbende. en je oproepje spreekt me aan. misschien leuk om met zijn allen een groepsmail op tezetten?



mijn mail is Daniellekoda@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
hai Hulya! Lijkt me gezellig om in contact te komen! Je berichtje klinkt naar waar ik behoefte aan heb! Lekker drankje doen, kletsen over meidengedoe en vooral gezelligheid! kan je me laten weten hoe ik met je in contact kom? Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ja! Lijkt me super leuk! Ik ben ook mega druk doordeweeks maar heb in het weekend alle ruimte. Ik ben wel 36, maar prop me er gewoon tussen. 😊
Hoi mij lijkt te ook leuk...mij kunne mailen @





groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames we hebben groepsapp meiden uit rotterdam zijn er nog meiden die nog willen aansluiten bij de WhatsApp groepje? Mail me maar op latina_chick@hotmail.nl met jullie nummers dan voeg ik jullie in de groepapp groetjes Imen
Alle reacties Link kopieren
hoi dames,



Ook mij lijkt leuk om te mailen contact te maken enz.

Lijkt me leuk wat te horen te mailen enz.



Ik ben 30 en woon samen in Bleiswijk met vriend en beestenbende.Bleiswijk is ook vlakbij Rotterdam waar ik zelf ben opgegroeid.

mail:MiloDino1984@gmail.com



Groetjes!
Keep on smiling
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, klinkt gezellig! Ik ben ook op zoek naar iemand of meerdere om gezellige dingen mee te doen zoals shoppen, drankje, bios etc. Ik woon zelf in Delft en ben 25. Groetjes!
When nothing goes right, go left.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Heb je mijn berichtje (PB) nog gehad? Groetjes
Think big thoughts, but relish small pleasures.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Erg leuk om te zien dat ik (gelukkig) niet de enige ben met een soort gelijke probleem ;) lijkt me leuk om een kennismakings- borrel te organiseren. Zelf zat ik te denken aan zaterdag 26 april 19.30 bij cafe NRC op de Witte de Withstraat. Gezellig elkaar onder het genot van een drankje leren kennen. Ik ben zelf 28 en woon in Rotterdam. Iedereen is welkom! Stuur me even een berichtje kunnen we misschien een app groepje starten. Tot dan
Alle reacties Link kopieren
Hi Hulya,



Hier een meid van 33 uit Rotterdam. Het lijkt me leuk aan te sluiten bij een meidenclubje om gezellige dingen mee te doen van dansen tot etentjes. Grtjs
Alle reacties Link kopieren
Hoi hulya.



Ik hoop dat je dit berichtje nog ziet aangezien je oproep al enige maanden geleden is. Ik woon net als jij in Rotterdam en werk in Helmond. Vroeg van huis en laat thuis. Ben alleen inmiddels 35 plus. In april 36 geworden. Maar ik dacht ik reageer toch op je oproep. Klinkt leuk. Dus hoop op een berichtje terug. Groetjes Jessica.
Alle reacties Link kopieren
Hi Huyla, ook ik hoop dat je dit berichtje nog ziet.. Ik woon sinds kort na een verhuizing vanuit Eindhoven ook in Rotterdam. Je oproep sprak me aan, waardoor ik dacht ik reageer toch! Hopelijk hoor ik binnenkort nog iets van je.. Groetjes Rianne
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik hoop ook dat je dit nog leest aangezien de oproep even geleden is. Ik zou het super leuk vinden om me bij de groep te voegen:):)

als dit nog kan zou je dan een berichtje willen sturen? of mailen mag ook naar sanne_dekker89@hotmail.com.

Ik woon zelf in Delft en ken hier nauwelijks mensen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey



Mocht je dit berichtje inderdaad nog lezen, dan wil ik me ook graag aansluiten bij het groepje



Groetjes

samanta

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven