Eetgroepje in Groningen

25-02-2015 17:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi leuke lieve mensen uit Groningen,



Het lijkt me leuk een eetclubje/groepje oid (dit klinkt zo suf, maar ik bedoel het echt leuk haha) op te zetten in Groningen, dat we dan 1x in de twee week afspreken om met elkaar te eten. Hier zijn al meer topics over geweest, maar omdat die groepjes allemaal al vol waren begin ik hier maar even een nieuwe ;).



Zal nog even heeeeel kort mezelf introduceren: Nelly, 23jaar, laatste jaar van mijn studie en bedacht me laatst dat ik eigenlijk wel weer nieuwe mensen wil leren kennen (heb genoeg mensen om me heen, maar na vier jaar in Groningen is alles zo stabiel geworden en heb zin om gewoon leuke 'random' mensen te leren kennen. Even wat nieuwe invloeden haha). Als jij daar nou ook zin in hebt reageer dan vooral even hieronder!
Hoi! Het lijkt mij wel leuk om eens met je te kletsen en te kijken of het klikt! Ik ben zelf ook (samen met een andere vriendin) op zoek naar ongeveer 2 meiden om zo eens per maand (ongeveer) iets leuks te gaan doen, en samen koken/eten zou daar prima onder kunnen vallen! Ik zie dat ik jou geen pb kan sturen, klopt dat?



Liefs, Rosanne (24 jaar, Assen)
Alle reacties Link kopieren
Hooi!



Hij staat al een tijdje open maar als er nog een plekje is lijkt het me erg leuk! Vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten na 5 jaar studeren in Groningen! Ik ben 24 jaar en werk regelmatig maar heb s avonds wel tijd over! vind koken ook leuk als het voor meerde mensen is althans (voor mij alleen ben ik niet zo'n held). Kan je mij een berichtje terug sturen?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Lees nu ook dit berichtje, ben 23 jaar en hou ook van koken.

Ben tijd terug hier heen verhuist en ken nog niet zoveel mensen.

Ik woon half uurtje van Groningen af, maar vervoer is voor mij geen probleem.

Lijkt me erg gezellig!



Zou ook graag iets van jullie willen horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoii!!!



Ook ik lees met enthousiasme dit berichtje!! Leuk initiatief! Ik ben 24 jaar en studeer in groningen. Ik woon er sinds september en ken nog erg weinig mensen. Hopelijk hoor ik wat van jullie...zou leuk zijn..hoe gaan we elkaar berichten via email? Groetjes soof
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nelly en andere meiden!



Graag zou ik mij aansluiten bij jouw leuke initiatief!Ik kan geen berichten sturen/ontvangen. Voor meiden die interesse hebben in contact kun je mij mailen (m.vdbovenkamp@hotmail.com)

Ik ben iets ouder, 28 jaar, maar ik word vaak jonger geschat;) woonachtig in Assen. Maar ik vind het geen probleem om in Groningen af te spreken.



Groetjes, Marit
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Ik zie dat dit alweer een relatief oud bericht is. Ik ben benieuwd of jullie kook/eetgroepje is opgezet in Groningen, ik heb anders ook wel interesse om in contact te komen met jullie! Ik ben 22 jaar en ben toe aan nieuwe contacten om me heen. :-)



Ik hoop dat ik iets van jullie hoor.



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven