Gezellige meiden omgeving Breda

30-10-2014 22:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,



Zoek jij net als ik leuke vriendschappen om gezellig een drankje te gaan doen, uit eten, na de film, series kijken, op stap, dagjes weg, koken en nog veel meer....... Dan lijkt het mij leuk om met jou in contact te komen.



Ik ben 25 jaar en sinds korte tijd woonachtig in Breda. Lijkt jou het bovenstaande ook leuk? Stuur me dan een berichtje en tot snel!



Groetjes Samantha
Alle reacties Link kopieren
Hey Samantha,



Ik heb gisteren een oproepje gedaan voor een kookclub Tilburg/Breda.

Misschien ook iets voor jou om bij aan te sluiten?



Groetjes Elize
Alle reacties Link kopieren
Hey Samantha!



Ik las je oproepje en ben eigenlijk op zoek naar hetzelfde. Ik ben 26 jaar en kom uit Breda maar woon tijdelijk even in Oudenbosch vanwege relatiebreuk. Omdat mn vriendinnen veel met hun vriendjes bezig zijn ben ik ook op zoek naar een leuke vriendin om drankjes mee te doen.



We kunnen mailen of voeg me op fb toe!



Groetjes Annerieke
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Ik ben Rowan, 25 jaar en woon sinds 2 jaar in Breda. ( voor mijn vriend, inmiddels ex vriend naar breda verhuisd.)

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar gezellige meiden in Breda om leuke dingen mee te doen.

Ik heb de afgelopen tijd geen kans gehad om mijn sociale leven hier op te bouwen. ivm studie en verbouwing van het huis.



Ik loop graag hard, vind het gezellig om te shoppen, drankjes te drinken en een dansje te wagen in de stad.



Misschien kunnen we eens afspreken.



Groetjes Rowan.
Alle reacties Link kopieren
Zie nu ineens verschillende groepjes onstaan hier op het forum. Ik heb net als Elize ene berichtje op het forum gezet om een eet/kookclubje te creëren en regelmatig met wat leuke meiden bij elkaar te komen. En niet alleen om te koken maar elkaar beter te leren kennen en eventueel wat andere leuke dingen te doen.



Lijkt het jullie leuk om een keer bij elkaar te komen?
Alle reacties Link kopieren
He meiden,



Ik ben 24 en ook woonachtig in Breda. Mij lijkt het ook leuk om met andere meiden in contact te komen.

Mocht je het leuk vinden, voeg me maar toe op fb!!



Gr Monique Glerum
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,





Ik ben 25 en kort geleden bij mijn vriend gaan wonen in Breda. Zelf kom ik niet uit brabant en ik ken dus ook nog niemand in de buurt. Het lijkt mij leuk wat nieuwe vriendinnen te leren kennen.

Ik vind het leuk om te shoppen, uit eten, ergens wat drinken, naar de bios of gewoon gezellig thuis.



Lijkt het je leuk mij te leren kennen stuur me dan een pb
Alle reacties Link kopieren
Hallo Uiltje,



Helaas kan ik je geen pb sturen, staat je instelling op ontvangen van prive-berichten?



Diede
Alle reacties Link kopieren
Sorry Dieh ik zal er naar kijken, zie nu je bericht pas
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een half jaar geleden verhuisd naar Breda.

Ik woon samen met mijn vriend en ik werk als apothekersassistente.

Het lijkt me erg leuk om hier meer mensen te leren kennen.

En voor mij geld ook.. Ik hou van winkelen, uitgaan, terrasjes pakken of lekker een hapje eten.
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Het lijkt me super leuk om jullie beter te leren kennen



Ik zal me eventjes voorstellen, ik ben 20 jaar oud en ben een student!

Ik hou ook van series kijken, uitgaan en gezellige dingen doen!



Groetjes Krissy
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een groepsapp opgestart voor mensen in en rond Breda.

Er zijn namelijk meerdere groepen gestart hier om mensen te leren kennen

Wil je ook in de app? Graag een priveberichtje met je telefoonnummer.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! ik ben 23 jaar, woon in Breda en vind het ook leuk om terrasjes e.d te pakken! Kan ik me bij jullie aansluiten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven