Zaak Marianne Vaatstra, opgelost?

19-11-2012 06:06 2404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit zou toch wat zijn! Eindelijk duidelijkheid voor de familie. Hopelijk meer rust. En wat bijzonder dat een zaak wordt opgelost, via DNA-verwantschapsonderzoek.



NOS
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
@HBG, in je berichten komen nogal wat psychiatrische patiënten voor; in een ander topic ( complotheorien) las ik dit:



Je ziet zelfs dat degenen die ergens heel erg tegen vechten vaak voor zichzelf er niet aan willen dat ze zelf net zo zijn. Dat komt echt heel vaak voor. Vanuit cultuur, geloof of opinie en maatschappij mag iets niet en iemand die wel zo is, wil, denkt, gaat juist heel erg ageren mee-ageren met "de groep" maar doet, denkt en wil ondertussen zelf wat anders. Je ziet zelfs dat degenen die ergens heel erg tegen vechten vaak voor zichzelf er niet aan willen dat ze zelf net zo zijn. Dat komt echt heel vaak voor. Vanuit cultuur, geloof of opinie en maatschappij mag iets niet en iemand die wel zo is, wil, denkt, gaat juist heel erg ageren mee-ageren met "de groep" maar doet, denkt en wil ondertussen zelf wat anders. Zo was in Amerika iemand die heel erg tégen homorechten was, afschuw etc. droop uit zijn woorden over "dat soort mensen".

Wat bleek, hij was er zelf "één", actief ook nog eens.



Niet dat het wat uitmaakt hoor, Anita Witzier heeft daar een programma over gemaakt, komt geloof ik a.s. week op tv; lijkt me heel interessant.



Ken jij mensen achter de forumnamen op RIK ? of roeptoeter je maar wat over psychiatrische
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Peter R in het complot zou ik niet zo 1,2,3 durven zeggen, ik weet niet wat hij uit vrije wil doet en wat hem wordt voor gekauwd. Maar een blind paard kan natuurlijk nog zien dat z'n laatste uitzending (mei 2012) niet veel soeps was.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 14 februari 2015 @ 19:59:

Peter R in het complot zou ik niet zo 1,2,3 durven zeggen, ik weet niet wat hij uit vrije wil doet en wat hem wordt voor gekauwd. Maar een blind paard kan natuurlijk nog zien dat z'n laatste uitzending (mei 2012) niet veel soeps was.







We hebben een plotter in huis



Nou verras de lezer hier met een korte samenvatting van de complottheorie vergeet Geke niet, Feik, de bebloede jas en de lekke band niet
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 14 februari 2015 @ 13:37:

Jawel hoor, in jouw ogen zijn ze niet weldenkend,

Hou toch op met je idioot gedoe! Hoe denk je dat dit voor de nabestaanden is? Ik ken Bauke Vaatstra en die zitten echt niet te wachten op dit soort dom geblaat.



En Jasper Steringa laat zich voor de lol voor het karretje spannen? Hij bekent een moord en heeft sperma gedoneerd zodat ze dat op het lichaam konden achterlaten enzo he.



Ik walg van dit soort berichten en van de mensen die de leugens verspreiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 14 februari 2015 @ 18:27:

[...]





Ach er zijn wat psychiatrisch patiënten te vinden in de kring rond Wim Dankbaar die denken dat Jasper S. gehersenspoeld is.

Hij neemt de schuld op zich van een moord & verkrachting die eigenlijk door een asielzoeker (een of andere Feik) is gepleegd.

Jaaaaaaaaaaaaaaa echt waar

Maaaaaaaaaaaaaaar dat komt niet goed uit, asielzoekers liggen gevoelig, daarom is er een complot van justitie, het koningshuis, Peter R. de Vries, advocaat Jan Vlug en nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen die met vervalste verklaringen Jasper S.achter de tralies hebben gezet.



En Jasper? Waarom hij zelf geloofd dat hij Marianne heeft verkracht & vermoord weet geen mens.

En hoe zijn DNA (100% match) in en op Marianne terecht komt, uiteraard omdat het NFI ook in het complot zit



Ja tuurlijk, want de gemeenschap in de Westereen mocht geen gezichtsverlies lijden natuurlijk. Zij hebben destijds mensen bekogeld met eieren omdat ze ervan overtuigd waren dat een asielzoeker het gedaan had. De schande toen bleek dat de dader gewoon 1 van hen was. Een paar kilometer verderop in Oudwoude woonde hij.



Oh ja en Spencer Sletering, destijds de vriend van Marianne, heeft er volgens Dankbaar ook wat mee te maken. Net als Wietse van der Steen, de vriend van Spencer. Ja ach, het kan gek lopen daar he?



Als je ook maar 1 letter gelooft van wat die hele Wim Dankbaar zegt, dan spoor je voor geen meter en dan mogen ze je meteen opsluiten. Ik walg hier echt van. Er is prima werk geleverd en het is zo klaar als een klontje wie de dader is. Laat die familie met rust met dit soort onruststokerij, verschrikkelijk dom volk.

(Jij niet Gijs )
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 14 februari 2015 @ 22:32:

[...]





Als je ook maar 1 letter gelooft van wat die hele Wim Dankbaar zegt, dan spoor je voor geen meter en dan mogen ze je meteen opsluiten. Ik walg hier echt van. Er is prima werk geleverd en het is zo klaar als een klontje wie de dader is. Laat die familie met rust met dit soort onruststokerij, verschrikkelijk dom volk.

(Jij niet Gijs )



Mini



Inderdaad doen ze ze nabestaanden van Marianne verdriet al heeft de moeder een tijd onder invloed van deze mafketels

gestaan.

Ik denk dat je in de plotter gemeenschap wel een complete medische encyclopedie aan psychische afwijkingen tegen komt
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 14 februari 2015 @ 22:11:

[...]



We hebben een plotter in huis



Nou verras de lezer hier met een korte samenvatting van de complottheorie vergeet Geke niet, Feik, de bebloede jas en de lekke band niet



Jij noemde Peter .



Nee joh, die lekke band kun je niet vergeten, die staat in het requisitoir van Mous.

Verrassen? Alles staat 'r toch al? Gewoon ff teruglezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Als je ook maar 1 letter gelooft van wat die hele Wim Dankbaar zegt, dan spoor je voor geen meter en dan mogen ze je meteen opsluiten. Ik walg hier echt van. Er is prima werk geleverd en het is zo klaar als een klontje wie de dader is. Laat die familie met rust met dit soort onruststokerij, verschrikkelijk dom volk.



Ik ken de familie niet persoonlijk en heb nog nooit contact met 1 van hen gehad.

Jij hebt het over Wim Dankbaar, ik niet.

Ik weet niet of hij zoveel heeft 'ontdekt', er werd toch veel aangeleverd door de ouders van Marianne (en een clubje vriendinnen van Maaike?)?

Als jij er onrustig van wordt, moet je het niet lezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 14 februari 2015 @ 22:25:

[...]

Hou toch op met je idioot gedoe! Hoe denk je dat dit voor de nabestaanden is? Ik ken Bauke Vaatstra en die zitten echt niet te wachten op dit soort dom geblaat.



Ik walg van dit soort berichten en van de mensen die de leugens verspreiden.



Bauke heeft die 'leugens' zelf ook verspreid hoor. Dat weet je toch wel als je hem kent? Dan heb je toch wel eens iets van hem gelezen en gehoord?



Als Bauke hier (nu) niet op zit te wachten, moet 'ie niet dit topic op het Vivaforum lezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Och Bauke is ook onderdeel van het complot
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 14 februari 2015 @ 23:12:

[...]





Bauke heeft die 'leugens' zelf ook verspreid hoor. Dat weet je toch wel als je hem kent? Dan heb je toch wel eens iets van hem gelezen en gehoord?



Als Bauke hier (nu) niet op zit te wachten, moet 'ie niet dit topic op het Vivaforum lezen.

1. Bauke zit niet op het VF.

2. Bauke heeft geen leugens verspreid.

3. Als jij denkt van wel, dan hoor ik nu graag welke.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 14 februari 2015 @ 22:42:

[...]





Mini



Inderdaad doen ze ze nabestaanden van Marianne verdriet al heeft de moeder een tijd onder invloed van deze mafketels

gestaan.

Ik denk dat je in de plotter gemeenschap wel een complete medische encyclopedie aan psychische afwijkingen tegen komt Klopt en klopt. Gelukkig is Maaike tot inkeer gekomen. Wat een verschrikkelijk volk.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 15 februari 2015 @ 05:04:

[...]



1. Bauke zit niet op het VF.

2. Bauke heeft geen leugens verspreid.

3. Als jij denkt van wel, dan hoor ik nu graag welke.



Oeps................... deze vraag hebben plotters het liefst

Dan kunnen ze zieke hersenspinsels weer online zetten....................



Let maar op, binnenkort in dit theater: YouTube filmpjes (kijken vanaf 1:45) interviews uit de Panorama van 2004 uitzendingen van Peter R. enz.

Uiteraard volledig uit zijn verband gerukt en al lang achterhaald door de werkelijkheid maaaaaaaaaaar met een doel: de vader die in een weiland zijn vermoordde & verkrachtte dochter vond naschoppen



Geloof me deze complot malloten, deze onderkruipsels in de samenleving, doen niets liever dan mensen beschadigen onder het mom: wij blijven wel zelf nadenken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Oeps Gijs, dat was geen slimme zet van me

Ik snap die fascinatie voor de zaak Vaatstra ook niet zo. Gebeurt dit ook zo vaak en zolang bij andere zaken?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 15 februari 2015 @ 10:29:

Oeps Gijs, dat was geen slimme zet van me

Ik snap die fascinatie voor de zaak Vaatstra ook niet zo. Gebeurt dit ook zo vaak en zolang bij andere zaken?



Mmmmmmmmmmm 9/11 en Demmink komen in de buurt.

Uniek aan de Vaatstra is dat er na een 100% DNA match en een bekennende verklaring toch doorgegaan wordt.

Het is natuurlijk ook moeilijk als je 13 jaar naar asielzoekers hebt gewezen en de meest waanzinnige theorieën hebt verzonnen en boer een boer-van-2-straten-verderop heeft het gedaan.



Het probleem is dat ze het zelf ook geloven, alles en iedereen liegt in de Vaatstra zaak behalve de door Wim Dankbaar zelf aangedragen getuigen die alleen anoniem geciteerd worden en luisteren naar namen als: Piet de Visboer en de Leeuwarder



Heel kort door de bocht is het zo gegaan: Marianne is ontvoerd en meegenomen naar een caravan, daar verkracht, de keel doorgesneden en in het weiland neergelegd, haar vriend Spencer en zijn kameraad Wietse zitten ook in het complot net als de portier die ze weg heeft zien gaan, en de recherche, de NFI het OM ja eigenlijk heel Friesland
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
En Minnimouse ik doe je een voorspelling, nog deze week lanceren de "plotters" een complottheorie dat de aanslagen in Kopenhagen een HOAX zijn georganiseerd door de CIA ofzo.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren




Zoals beloofd

Nu even wachten tot de eerste Nederlandse plotter-site het over neem.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 15 februari 2015 @ 10:29:

Oeps Gijs, dat was geen slimme zet van me



Ach, dat neemt hij je vast niet kwalijk. Misschien vind 'ie ook niet zo'n slimme zet van zichzelf om een gebruikersnaam verkeerd te lezen en te reageren dat ik dat ben. Om vervolgens over Vaatstra te beginnen.



Maar misschien zie ik dat verkeerd en vind 'ie het juist heerlijk om dan weer 's ff los te kunnen gaan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 15 februari 2015 @ 17:55:

[...]



Ach, dat neemt hij je vast niet kwalijk. Misschien vind 'ie ook niet zo'n slimme zet van zichzelf om een gebruikersnaam verkeerd te lezen en te reageren dat ik dat ben. Om vervolgens over Vaatstra te beginnen.



Maar misschien zie ik dat verkeerd en vind 'ie het juist heerlijk om dan weer 's ff los te kunnen gaan. Joh, waar heb je het in hemelsnaam over? Ga wat doen en laat de zaak Vaatstra met rust.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 15 februari 2015 @ 17:53:

[afbeelding]



Zoals beloofd

Nu even wachten tot de eerste Nederlandse plotter-site het over neem.We wachten in spanning af
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 15 februari 2015 @ 20:50:

[...]

Joh, waar heb je het in hemelsnaam over? Ga wat doen en laat de zaak Vaatstra met rust.



Gewoon, even topic "Complothteorien" lezen, reactie van HBG 11-02-2015, 18:45, dan snap je het misschien wel.

Joh, ik doe voortdurend van alles en nog wat en ook wel eens niks en wat ik met rust laat en wat niet, bepaal ik even zelf, net als jij...........neem ik aan.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft de malloten , gestoorden, psychiatrische patiënten e.d.: 'k Ben de 1e aflevering van "Anita wordt opgenomen" aan 't terug kijken. Ze vraagt aan een psychiater: "Kan het ons gebeuren?"

Antwoord psychiater: "Ik ben hier veel patiënten tegen gekomen, die nooit gedacht hadden hier ooit nog 's terecht te komen, dan moet je zo bescheiden zijn om te denken "ja het kan ons allemaal gebeuren."



Vanavond op tv NPO 2 http://www.npo.nl/gids/verticaal/18-02-2015



http://www.npo.nl/de-kennis-van-nu/18-0 ... ON_1236020



Over het NFO, de wetenschap en dubieuze verhoren e.d.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 15 februari 2015 @ 10:29:

Ik snap die fascinatie voor de zaak Vaatstra ook niet zo. Gebeurt dit ook zo vaak en zolang bij andere zaken?http://www.npo.nl/zwart-wit/25-01-2015/VPWON_1236772



In deze documentaire zie je dat er nog iemand is, voor wie het nog niet klaar is.

Nu is deze uitzending oorspronkelijk uit dec. 2013, maar toen was toch ook de rechtszaak al geweest.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:simbalabimba schreef op 14 februari 2015 @ 23:09:

Als je ook maar 1 letter gelooft van wat die hele Wim Dankbaar zegt, dan spoor je voor geen meter en dan mogen ze je meteen opsluiten. Ik walg hier echt van. Er is prima werk geleverd en het is zo klaar als een klontje wie de dader is. Laat die familie met rust met dit soort onruststokerij, verschrikkelijk dom volk.



Ik ken de familie niet persoonlijk en heb nog nooit contact met 1 van hen gehad.

Jij hebt het over Wim Dankbaar, ik niet.

Ik weet niet of hij zoveel heeft 'ontdekt', er werd toch veel aangeleverd door de ouders van Marianne (en een clubje vriendinnen van Maaike?)?

Als jij er onrustig van wordt, moet je het niet lezen.





Maar wat heb jij met de familie Vaatstra dan ?? Waarom ben je hier zo telkens bezig met alles over hen???



Iets moet jouw aanspreken dat je constant hier stukken plaatst ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven