Gezocht: Camping dichtbij zee, betaalbaar,kindvriendelijk

26-02-2015 10:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al zoveel sites bekeken, maar kom er niet uit, wie kan mij de perfecte tip geven?



Wat we zoeken is een camping waar zowel verhuur is als kampeerplaatsen,

aangezien 2 stellen met de caravan gaan (o.a. mijn ouders 65&70jaar), en een gezin met 2 meiden(8&11jaar) willen op zelfde camping iets huren.



Het moet dus leuk zijn voor jong & oud, maar een echt animatie team is voor de dames hun leeftijd al wat overbodig, maar gewoon een leuke omgeving, zwemband of een mooi strand dichtbij zou fijn zijn.



Het mag in Nederland, Luxemburg of Duitsland zijn, maar liever niet verder rijden dan 5uur.



Zeeland lijkt me prachtig, maar is soms best prijzig.



Even een rijtje van wat we zoeken:

- Betaalbaar

- Kampeerplaatsen en verhuur stacaravan, strandlodge, Chalet, ingerichte tent

- prima sanitair en gewoon "gratis" douchen, geen douchemunten etc.

- Kindvriendelijk

- gezellige camping, hoeft geen grote camping te zijn.

- dichtbij zee of een zwembad (het liefst aan het water)

- mooie omgeving, mijn ouders & oom en tante willen graag fietsen in de omgeving

- Leuk voor de leeftijd van 8 tot 70 jaar ;)



Wie heeft een leuke tip?
Alle reacties Link kopieren
camping schippers in zeeland, een minicamping op 500m van het strand.
Wij hebben vorig jaar een toptijd gehad op vlugtenburg. Wij zaten in een soort huisje maar je kon er ook je caravan kwijt.
Alle reacties Link kopieren
De Pekelinge in Oostkapelle is erg leuk. Overdekt zwembad, animatie voor jong en oud, filmavonden etc. Onze kinderen zijn ook niet echt meer van de animatie maar hebben zich daar prima vermaakt. Soms deden ze nl mee met iets. En vlakbij Domburg, Vlissingen en Middelburg. Genoeg te doen in de omgeving
Alle reacties Link kopieren
En 2 km vh strand!
Alle reacties Link kopieren
Camping Geversduin in Castricum.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal ! ik ga even googlen
Alle reacties Link kopieren
quote:parfumfan schreef op 26 februari 2015 @ 12:44:

De Pekelinge in Oostkapelle is erg leuk. Overdekt zwembad, animatie voor jong en oud, filmavonden etc. Onze kinderen zijn ook niet echt meer van de animatie maar hebben zich daar prima vermaakt. Soms deden ze nl mee met iets. En vlakbij Domburg, Vlissingen en Middelburg. Genoeg te doen in de omgeving

+1 wij gaan normaal altijd 3 weken naar de camping in zuid Frankrijk 1300 km rijden, maar in 2013 moesten we wegens familie omstandigheden dichter bij huis blijven en zijn we hier geweest, was die zomer wel 30 graden in Nederland , als ik weer garantie had in Nederland ging ik hier elk jaar heen ipv 1300 rijden.

Onze kinderen waren toen 8&5
Alle reacties Link kopieren
Deze camping in Callantsoog lijkt alles te hebben wat je zoekt.

Namelijk Tempelhof:

http://www.tempelhof.nl/home/welkom_bij ... _tempelhof



Chalets e.d. te huur, kamperen met privé sanitair. Zwembad overdekt erbij, indoor activiteiten zoals klimmuur, sporthal. Outdoor activiteiten, animatieprogramma.

En volgens mij ook een leuke omgeving!
Alle reacties Link kopieren
Camping Hoogduin bij Cadzand bad. Aan zee.

Aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Douchen is wel exclusief, werkt met sepkey. 5 min douchen kost ca. ¤ 0,60. Dat vind ik ook minder. Campingprijs valt nog mee, vooral voor gezin goedkoper dan als je met 2-en kampeert. En je krijgt korting als je min 7 nachten boekt. Grote plaatsen, zelf tevoren uit te zoeken op plattegrond (kost wel iets extra). De ligging is erg leuk , aan zee, rustig. Veel fietspaden.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandy1974 schreef op 26 februari 2015 @ 19:33:

[...]



+1 wij gaan normaal altijd 3 weken naar de camping in zuid Frankrijk 1300 km rijden, maar in 2013 moesten we wegens familie omstandigheden dichter bij huis blijven en zijn we hier geweest, was die zomer wel 30 graden in Nederland , als ik weer garantie had in Nederland ging ik hier elk jaar heen ipv 1300 rijden.

Onze kinderen waren toen 8&5Wij ook inderdaad, met mooi weer net zo leuk maar helaas geen garantie voor mooi weer dus voor het ultieme vakantiegevoel toch maar 1300 km rijden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven