Mode & Beauty alle pijlers

Hair wraps zetten

23-02-2015 11:35 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik zit met een vraagje, ik ga volgende maand op een markt vlechten en van die hair wraps zetten dat zijn van die leuk gekleurde touwtjes in het haar gedraaid. nou vroeg ik me af wat moet ik daar ongeveer voor vragen.

zelf dacht ik aan 5 euro of is dit een rare prijs ?
Wat kosten de touwtjes en hoe snel kan je ze zetten?
Alle reacties Link kopieren
touwtjes licht eraan ik denk dat de inverstering van touw 10 euro is en de staanplaatsen zijn ¤45
Alle reacties Link kopieren
Is dat voor kinderen? En hoeveel van die dingen draai je in het haar? Hoe lang ben je bezig.



Ben je een kwartier bezig of is het 5 minuten?
Alle reacties Link kopieren
quote:ffaammkkee schreef op 23 februari 2015 @ 11:59:

touwtjes licht eraan ik denk dat de inverstering van touw 10 euro is en de staanplaatsen zijn ¤45Zitten er lampjes in?
Alle reacties Link kopieren
hahah int haar ? en ik zet ze ongeveer tussen de 5 en 7 minuten
Voor 10 euro touw kan je hoeveel mensen zo'n wrap geven?

Wat kost een wrapje aan touw jou?

Met de info die jij geeft kunnen we weinig goed advies geven zo
En ligt of licht inderdaad?
Alle reacties Link kopieren
Het ligt ook aan de doelgroep. Een volwassene zal misschien iets meer uitgeven op een markt maar ik zie geen volwassenen met gekleurde lapjes in hun haar. En voor een kind op een markt is 3,50 misschien wel genoeg.
hair wraps



Zoiets? Ik weet niet hoeveel je er in het haar zet, maar voor 1 zo een ding kun je maximaal 3 euro vragen denk ik.

Ik zou zelf iniedergeval geen 5 euro voor 1 plukje haar betalen waar je na 5 minuten mee klaar bent, tenzij het echt een hele mooie is Tis misschien wat weinig als je kijkt naar de kosten, maar het ligt natuurlijk ook aan je publiek hoeveel je kunt vragen en hoeveel je er in zet.
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel voor de reacties 3 euro vind ik ook een prima prijs het moet ook leuk blijven ;)
Dat is toch allang uit?
Alle reacties Link kopieren
Misschien komt het wel weer in, nu het al zolang weer uit is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 23 februari 2015 @ 14:06:

Dat is toch allang uit?Misschien woont TO in de provincie
Alle reacties Link kopieren
Dat deed ik in de provincie 20 jaar geleden al, moet je nagaan...
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
ach ja t'noorden he we lopen inderdaad wat achter ;p de kinderen hier vinden kleurtjes in hun haar nog steeds helemaal geweldig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven