De Romeinen komen!

25-02-2015 11:47 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is bijna zo ver, de AS Roma-aanhangers zijn in aantocht! Wat gaat het worden? Ligt Rotterdam er dalijk bij als vlak na de Tweede Wereldoorlog?



Kroegbazen hebben besloten toch open te blijven maar de meeste bewoners vrezen de intocht van de Romeinen en terecht! Mijn favo eettentje zit in het centrum maar dat laat ik nu maar even links liggen....



Wat denken jullie? Zie poll...

De Romeinen

Totaal aantal stemmen: 43

Slopen het centrum van Rotterdam (30%)
Welnee, er is genoeg ME, het zal wel loslopen... (70%)
Haha, mooie reacties hier. Het zal inderdaad wel na de wedstrijd gaan gebeuren straks. Hopelijk valt het allemaal mee.
Alle reacties Link kopieren
Dames! Kaartje in de zak en onderweg naar de kuip

Voel me een soort Galliër onderweg naar de Romeinen maar het gast vast goed komen vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
Als ik uit mijn raam kijk zie ik bij eetcafe Benny Beer een grote groep Feyenoorders die staan te lallen. Nog geen Italiaan gezien
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ff kennis bellen of SMS'en, hij gaat nog niet naar huis.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds ME busjes, politieboot en veel politie Oude Haven plus een communicatiepost, veel blauwe zwaailichten ook volgens X.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 26 februari 2015 @ 18:57:

Als ik uit mijn raam kijk zie ik bij eetcafe Benny Beer een grote groep Feyenoorders die staan te lallen. Nog geen Italiaan gezien Nou ja kijk.... dáár begint het al mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisje85 schreef op 26 februari 2015 @ 18:25:

Dames! Kaartje in de zak en onderweg naar de kuip

Voel me een soort Galliër onderweg naar de Romeinen maar het gast vast goed komen vandaag!!Fijne wedstrijd! Ik zit voor deze tv helemaal klaar!
Keep on smiling
Nou,so far so good. Ik hoop dat de Feijenoordsupporters zich gedragen tegenover die Italianen na de wedstrijd, misschien loopt dan alles met een sisser af.



Het wordt, denk ik, 2-1.
Alle reacties Link kopieren
Nou, open ik een topic, gebeurt er niks...............
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 26 februari 2015 @ 20:54:

Nou, open ik een topic, gebeurt er niks...............



Had ik ook geen moment verwacht, de Romeinse politie heeft het ronduit klunzig aangepakt.

Op het 18:00 journaal zei een AS Roma supporter dat ook.



Ze krijgen vanavond een les efficiënt politie optreden
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Na de wedstrijd kunnen ze nog los gaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
"Nou, open ik een topic, gebeurt er niks............... :swear:"



Nou nou, noem het maar niks. Ik zat vandaag in de Schilderstraat en zag de harde kern van Roma luid zingend en scanderend langskomen, vuisten omhoog. Een mannetje of 60 (?), voorafgegaan door een politiebusje, agenten te paard, vier lopende agenten voorop, aan elke kant ingesloten door een agent of 10, weer vier er achteraan, daar weer agenten te paard achter, dan vijf arrestantenbusjes en nog twee politiebusjes. Eigenlijk meer politie dan tifosi dus. Gelukkig is de Hofpleinfontein nog intact en kan ik je melden dat ook kabouter buttplug nog in volle glorie staat te shinen. Pfieuw...
Wat hebben die Feyenoorders zich weer verschrikkelijk gedragen zeg, gadverdamme. Alsof ze na vorige week nog niet genoeg voor schut stonden. Je schaamt je toch kapot als normale fan of voetballiefhebber! Hoewel ik steeds vaker het idee krijg dat het stadion daar compleet gevuld is met zwakzinnige idioten. Ik hoop op een flinke straf! En gewoon weer lekker 10 jaar niet Europa in, dat kunnen ze kennelijk niet aan.
Alle reacties Link kopieren
@YouWish Was je erbij? Of oordeel je op basis van wat je in de media gezien hebt??
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongelooflijk stel aso's zijn die club Feyenoord 'fans' die de boel keer op keer verzieken voor alle anderen. Die club zouden ze echt per direct een permanent stadion verbod en meldingsplicht tijdens wedstrijden moeten geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De Romeinen hebben wraak genomen, simpelweg door te winnen in de Kuip
Nee lisje ik was er niet bij, ik wil nog niet dood gevonden worden tussen die randdebielen. Maar de wedstrijd werd gewoon uitgezonden hoor. Of werd er geen banaan gegooid? En is de wedstrijd niet stil gelegd omdat 'fans' allerlei zooi gooide? Als jij er wel bij was en dit allemaal in scène is gezet door de media hoor ik het graag!
Fijn dat ze eruit liggen ja! Gelukkig kunnen ze ons land niet nog meer voor schut zetten in Europa. Kansloos volk.
Alle reacties Link kopieren
dit kon Feijenoord wel eens duur komen te staan. De UEFA kon misschien niks doen na de rellen in Rome, maar alle ogen waren nu natuurlijk op de Kuip gericht en reken maar dat het geintje van vorige week meegenomen wordt in de beoordeling
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dat een aantal zich misdragen wil niet zeggen dat alle Feyenoorders dat doen.

Ik ben Feyenoord fan, was niet in de Kuip ben het ook niet eens met het gedrag.

Hoewel ik de frustratie wel kan begrijpen . Maar we zijn niet allemaal zo ze hadden het ook niet moeten doen. Maar overdrijven is ook een vak!
Keep on smiling
Alle reacties Link kopieren
@Youwish In rotterdam zeggen we dan: Waar je ogen niet zijn, moet je mond niet praten!



De banaan waaide uit het vak naast mij, dus nee die is niet gegooid. Hij waaide overigens langs 2 vakken alvorens hij niet op het veld, maar over de boarding landde. Degene die 25 meter ver een opblaasbare banaan kan gooien zonder dat hij wind vangt, en er ook nog eens iemand mee kan raken mag wat mij betreft een olympische onderscheiding krijgen.



Wat niet wil zeggen dat het terecht is dat er zaken op het veld gegooid zijn. Dat is tegen de regels en wil ik ook niet hebben



Maar het is natuuurlijk wel een keuze hoe je dat als media in beeld brengt.

hetzelfde geld voor de rellen die er zouden komen gister, niks aan de hand.

Uiteindelijk heb ik gisteravond nog een staartje gezien in een praatprogramma op rijnmond, waarin er gesproken werd over de rellen die er niet waren, met als vraagstuk: wat als ze er wel waren



Tja, dan vraag ik me wel af waar je als (notabene rotterdamsche!!) media nou helemaal mee bezig zijn.

Er is veel verkeerd gegaan, maar er is ook veel stemming makerij
Echt bizar dat je het nog probeert goed te praten of af te vlakken. Het bevestigt helaas alleen maar mijn vooroordeel.
Alle reacties Link kopieren
@youwish met dat handje van dat poppetje over je ogen kun je klaarblijkelijk niet zo goed lezen.

Ik quote mijzelf nog maar even:



"Wat niet wil zeggen dat het terecht is dat er zaken op het veld gegooid zijn. Dat is tegen de regels en wil ik ook niet hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:lisje85 schreef op 27 februari 2015 @ 11:12:

@youwish met dat handje van dat poppetje over je ogen kun je klaarblijkelijk niet zo goed lezen.

Ik quote mijzelf nog maar even:



"Wat niet wil zeggen dat het terecht is dat er zaken op het veld gegooid zijn. Dat is tegen de regels en wil ik ook niet hebben
Keep on smiling
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 27 februari 2015 @ 10:13:

Nee lisje ik was er niet bij, ik wil nog niet dood gevonden worden tussen die randdebielen. Maar de wedstrijd werd gewoon uitgezonden hoor. Of werd er geen banaan gegooid? En is de wedstrijd niet stil gelegd omdat 'fans' allerlei zooi gooide? Als jij er wel bij was en dit allemaal in scène is gezet door de media hoor ik het graag!



Enige nuance is op zijn plaats.

Gisteren zaten er 42.000 personen in de Kuip dat is net zoveel als de gemeente RIJSWIJK aan inwoners heeft.

Dan is er een banaan gegooid, en enkele tientallen heethoofden gooiden aanstekers e.d.



Slaat nergens op maar heel heftig was het ook niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven