aankomende maandag een midweek weg wie helpt mij zoeken?

26-02-2015 20:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje kort dag maar ik ben voor aankomende maandag op zoek naar een huisje op een leuk park en hoop dat er hier mensen zijn die nog ideeën hebben.



Wat ik zoek :



- Een huisje voor 2 personen ( Ik ga alleen met mijn zoontje ).

- fietsverhuur mogelijk

-eventueel nog wat leuke dingen in de omgeving voor een dreumes

- Een park leuk voor een kindje van 15 maanden ( dus een zwembad en eventueel een indoor speeltuin )

- Een luxe huisje met (bubbel)bad sauna en eventueel een zonnebank

- In Gelderland en omgeving



Het budget is maximaal 200 euro.

en dat lijkt misschien niet veel maar ik weet dat het mogelijk is.

ik heb zelf al een aantal opties gezien op landal parken en vroeg me ook af of mensen daar ervaring mee hebben.



Alle tips ideeën en ervaringen zijn meer dan welkom!



Alvast heel erg bedankt
Alle reacties Link kopieren
wij zijn een paar jaar geleden naar 'de bosrand'op de veluwe geweest. Het park zelf was niet heel erg groot (klein zwembad, snackbar, restaurant, buiten speeltuin. Huisjes waren niet superluxe maar wel erg netjes en schoon. In de omgeving was wel heel veel te doen (goed pannenkoekenhuis in Apeldoorn, binnenspeeltuinen, fietsen op de veluwe en nog veel meer). Wij gaan hier zeker nog een keer heen.
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden hier gekampeerd, en ze hebben ook huisjes. Echt een heel leuk park!

http://www.molecaten.nl/l ... t?ad=20150302&vd=20150305
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Misschien zit hier iets leuks bij voor je

bungalows
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=hui ... igen+sauna
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Landal Miggelenberg. Landal Putten . Veel hout mee en lekker open haardje aan.
Alle reacties Link kopieren
Roompot heeft ook altijd wel last minutes, ze hebben volgens mij ook parken in Gelderland.
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Roompot heeft wel goede aanbiedingen. Je eigen beddengoed meenemen en zelf het huisje schoonmaken scheelt ook enorm in de kosten.
Alle reacties Link kopieren
De Leistert in Roggel?

Met binnenzwembad met glijbaan, binnen- én buitenspeeltuin.

De Lodge is erg mooi ingericht, incl vaatwasser, tv etc. Helaas geen bad of sauna. Hoe belangrijk is dat voor je?

Midweek kost exact ¤ 200,00 incl schoonmaak en beddengoed.



http://www.leistert.nl/nl/vakantiehuis/ ... ert-Lodges
Alle reacties Link kopieren
Landal land van Bartje. Huisje type 4BL heeft sauna, stoomdouche, bubbelbad etc.

Alleen wel iets duurder, ca. ¤ 300,00
Alle reacties Link kopieren
Hoogeboom vakantiepark De Groene Heuvels in Gelderland. Met een (kleine!) binnenspeeltuin erbij. Zwembad is ook klein.

Huisje 4 pers met bubbelbad en sauna ¤ 230,00

http://www.vakantiegevoel ... heuvels/faciliteiten.html
En, TO, zit er wat bij voor je?
Alle reacties Link kopieren
Wow bedankt allemaal voor de ideeën hier heb ik zeker iets aan!



Ik kreeg gisteren van een vriendin ook de tip dat in mijn voordeelagenda een 50,- kortingsbon zit voor landal dus ben ik even wezen kijken.

En ik had inderdaad nog helemaal niet erbij stilgestaan dat ik natuurlijk ook gewoon een huisje voor 4 personen kan nemen ipv 2 persoons.



Zijn er hier mensen die toevallig ervaring hebben met èèn van de volgende landal parken :



Veluwse meer

Hellendoornse berg

De elsgraven



Mochten iemand verder nog goede ervaringen hebben of ideeën heel graag.



Wel wil ik echt graag een bad en een sauna omdat het ook echt een paar dagen weg is voor mij om even lekker tot rust te komen.



& mamaonbekend heb jij toevallig ervaring met het land van bartje ?

Want met de kortingsbon zou ik daar eventueel wel heen kunnen mocht het echt een goed park zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een week bij Land van Bartje geweest toen onze dochter 2,5 was. Een leuk park, kindvriendelijk. Ook een mooie omgeving. Zeker een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er jaren terug weleens een keer geweest, ik vond het prachtige boerderijen. Niet zo'n suf huisje zoals je meestal ziet. Het was een kindvriendelijk park, dat weet ik ook nog wel. Eind van het jaar ga ik er toevallig weer heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven