BDSM, voor de liefhebbers - deel II

30-10-2010 00:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.



Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden liever wegblijven uit dit specifiekere topic is het topic Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies misschien een fijnere plek. Mensen met ervaring zullen ook daar proberen je vragen te beantwoorden.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Wandering Spirits



Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.



Ter leeringh:



BDSM info Albany Power Exchange

Angelfire



Ter vermaeck:



www.bdsm-jongeren.net



www.bdsm-35.nl



www.collarme.com



En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.



Met dank aan Sprankelend voor de OP.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ooit gedaan met iemand die nieuw was. Echt zo ontzettend veel lol gehad.



Een uienkam is heerlijk om mee te kriebelen en te krassen :-)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
En ja gewoon samen uitproberen en soms kom je dan tot de conclusie dat die vleeshamer in de winkel toch een leuker idee leek, maar dat je hem toch maar niet gebruikt en die badborstel blijkt dan opeens een geweldige aankoop.



Bdsm is niet alleen maar serieus. Het is ook samen lolmaken en dit is een hele leuke manier om samen te ontdekken
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, de vleeshamer hype van de laatste maanden. Brrrrr, wat een bloody mess geeft dat!

Mooi om zo'n spel te zien maar voor mezelf sla ik even over.
Alle reacties Link kopieren
Ach ik heb ook prikkrldraad gevoeld...

En volgens mij geeft zo'n vleeahamer meer rotzooi dan pijnp





Maar zou het niet snel aanraden aan beginners
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
De straaltjes bloed lopen er meteen uit na impact, lijkt me best pijnlijk! Maar ik hou niet van scherpe pijn, dus bij alles wat bloedjes geeft haak ik af



Ikea heeft echt leuke spulletjes qua mepgerei, weet zeker dat het een leuke dag wordt als je er samen heen gaat, met veel gegrijns.
Alle reacties Link kopieren
@glyce ik weet niet of het echt scherpe pijn is. Door het gewicht en de oppervlakte van de hamer kan ik me voorstellen dat het ook juist dof kan voelen.

Hmmmzzzz misschien in kader vab experiment toch eens proberen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
En een maand met allemaal stipjes op mijn ass lopen? Ik denk nee.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm.. bij bloed haak ik (vooralsnog) ook af denk ik..



Maar leuke ideeën! De voorpret is alleen al iets om naar uit te kijken.

Ik zal het dit weekend eens voorstellen, hij is er vast wel voor in.

Neem dan ook zeker kaarsen mee ;)



Nog even praktisch: wat zijn de fijnste plekken om te bewerken? Of eigenlijk; wat kan je beter niet doen als beginner?

Tot nu toe is het bij een ferme tik op de billen gebleven maar dan meer tijdens de seks, niet als een bezigheid an sich.





'
Alle reacties Link kopieren
Borsten, billen, kut kunnen prima. Organen zou ik mijden. Met bepaald slagwerk hoef je daar echt geen schade aan te richten, maar zeker als je nog geen idee hebt van de impact van iets op het lichaam zou ik daar geen risico's mee nemen.

Ohw en een tik in het gezicht kan ook prima



Let bij kaarsen wel op het smeltpunt. Snel smeltende witte kaarsen zijn het veiligst, want die hebben de minst hoge temperatuur.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik hou juist weer van rug. Gewoon uitproberen dus!
quote:lollypopje schreef op 27 februari 2015 @ 11:09:

Borsten, billen, kut kunnen prima. Organen zou ik mijden. Met bepaald slagwerk hoef je daar echt geen schade aan te richten, maar zeker als je nog geen idee hebt van de impact van iets op het lichaam zou ik daar geen risico's mee nemen.

Ohw en een tik in het gezicht kan ook prima



Let bij kaarsen wel op het smeltpunt. Snel smeltende witte kaarsen zijn het veiligst, want die hebben de minst hoge temperatuur.



Die kaarsen... om het warm van te krijgen! ;)

Dat zou ik echt héél graag 's willen doen. De rest doet het ook prima. Wat Istar zegt, dat slaan op de rug, daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen. Maar heb daar ook totaal geen ervaring mee dus misschien is het dat?
Alle reacties Link kopieren
Rug is ook heerlijk idd. Vooral met een bullwhip hmmmmzzzzz...

Maar das niet echt beginnersmateriaal
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kaarsvet is echt leuk en zeer gevoelig.. een paar druppels op de tepels..of een mooie lijn vanuit de zijkant van de borst naar de lies.. rawrrr..
quote:lollypopje schreef op 27 februari 2015 @ 14:32:

Rug is ook heerlijk idd. Vooral met een bullwhip hmmmmzzzzz...

Maar das niet echt beginnersmateriaal Zucht, ja! Of de cane of riem. Dat is echt een traktatie
En nooit waxinelichtjes gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 18:59:

[...]



Zucht, ja! Of de cane of riem. Dat is echt een traktatie de borstelkant van de badborstel... mjammie
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 27 februari 2015 @ 19:00:

En nooit waxinelichtjes gebruiken.of dan eerst het onderkantje er af knippen, want dan zijn waxinelihtjes prima te doen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:lollypopje schreef op 27 februari 2015 @ 19:05:

[...]





of dan eerst het onderkantje er af knippen, want dan zijn waxinelihtjes prima te doen

Ja, als dat ijzertje er maar af is.

Ik vind zelf een stompkaars het handigst. Zet ook makkelijk weg als je even je handen vrij wil hebben.
quote:jacq47 schreef op 27 februari 2015 @ 16:00:

Kaarsvet is echt leuk en zeer gevoelig.. een paar druppels op de tepels..of een mooie lijn vanuit de zijkant van de borst naar de lies.. rawrrr..Ben duidelijk een beginner want dit spreekt toch echt meer tot m'n verbeelding.
quote:Yojanne schreef op 27 februari 2015 @ 19:27:

[...]





Ben duidelijk een beginner want dit spreekt toch echt meer tot m'n verbeelding.Ik vind het grappig, maar niet bijzonder en niet heftig.
Ik denk dat ik het vooral gewoon heel geil vind?
Zou zomaar kunnen
Alle reacties Link kopieren
Oevenen baart kunst, kaars de eerste keer wat verder weg houden.

Het is een super gevoel maar eerst uitproberen met wat afstand en goed naar alkaar luisteren.
quote:jajaneenee schreef op 27 februari 2015 @ 21:37:

Oevenen baart kunst, kaars de eerste keer wat verder weg houden.

Het is een super gevoel maar eerst uitproberen met wat afstand en goed naar alkaar luisteren.Uh... ja. En als ik jou zo lees heb ik al geen zin meer. Maar toch bedankt voor de uitleg.
quote:Yojanne schreef op 27 februari 2015 @ 21:51:

[...]





Uh... ja. En als ik jou zo lees heb ik al geen zin meer. Maar toch bedankt voor de uitleg.Kom op, dit is een hele fijne en waardevolle bijdrage

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven