Entertainment alle pijlers

Show 'em what you're made of!

26-02-2015 14:08 44 berichten




Vanavond is het zover! De première van de film/documentaire van The backstreet boys! En dan ook nog een satteliet-verbinding met Londen om een deel van het optreden te zien

Zijn er hier meer mensen die er heen gaan? En wat verwachten jullie ervan?

Ik heb er ontzettend veel zin in en ben heel benieuwd! Hoop toch wat meer te zien te krijgen van de verslavingen van AJ en Nick, wat dat heeft gedaan binnen de band bijvoorbeeld. En hoe het in elkaar stak destijds met Lou Pearlman. Ook de relaties met familie hoop ik voorbij te zien komen!



Hierbij nog een link naar de trailer, voor de geïnteresseerden

http://trailers.apple.com ... oysshowemwhatyouremadeof/



En natuurlijk veel plezier vanavond voor iedereen die ook gaat
Alle reacties Link kopieren
[quote]Desperate_Housewive schreef op 26 februari 2015 @ 23:54:

Vond de ruzie tussen Nick en Brian ook wel heftig! Die waren zo'n team samen ooit...dat is niet meer zo volgens mij. Frick & Frack zag ik hier niet zo meer in terug.

/quote]



Vond dit wel een goed stuk, ''Het zijn net mensen'', dacht ik. Ze zullen echt wel meer ruziën, zeker omdat ze zoveel bij elkaar op de lip zitten. Dat zag je vroeger alleen nooit uitgezonden worden omdat dat niet goed is voor de PR natuurlijk.

Denk niet dat dat betekend dat Brian en Nick geen team meer zijn.

Vrienden kunnen ook juist het bloed onder je nagels vandaan halen omdat je ze zo goed kent (is mijn mening).
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik begreep van een vriendin dat er iets is voorgevallen met de vrouwen en dat ze daarom niet meer zo close zijn als vroeger.
quote:Draakje90 schreef op 27 februari 2015 @ 08:17:

[...]

Toevallig had ik het daar gisteren ook over. Ik ben, nadat ze een tijdje uit de spotlights waren,fan geweest van di-rect. Maar dat kun je niet vergelijken. Di-rect was toen okay, BSB was gewoon uit.



Nu achteraf gezien ben ik nooit echt fan van di-rect geweest. Tenminste, niet zo die-hard als van de BSB. Mijn moeder vertelde mij van de week

"vroeger gaf je al je zakgeld uit aan spullen van de BSB. Of het nou stickers waren o wat anders.."

"jij hebt vroeger 45 GULDEN van je spaarcenten uitgegeven voor een dekbed van de BSB. Je moest en zou die hebben."



Desperate_Housewive; ik wil ook een concert!!Heel herkenbaar! Ik gaf ook alles uit aan spullen van ze. En ik moest en zou naar de concerten gaan, heb er een nacht voor voor het postkantoor gelegen haha! En nog sta ik te springen als ik de kaartjes in handen heb voor een concert. Vorig jaar nog staan shaken na het concert, omdat ik AJ had aangeraakt en ik geef nog steeds geld eraan uit. Zo'n vip-kaart is een bak geld, maar ik moet en zal ze toch echt eens een keer gaan ontmoeten. Dat gevoel dat ik dat moet doen is gewoon zo groot! Vroeger had je daar het geld niet voor, nu kan het en nu zal het er dan ook echt een keer van komen! Nu alleen nog wachten op een concert
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 27 februari 2015 @ 09:26:

[...]



Heel herkenbaar! Ik gaf ook alles uit aan spullen van ze. En ik moest en zou naar de concerten gaan, heb er een nacht voor voor het postkantoor gelegen haha! En nog sta ik te springen als ik de kaartjes in handen heb voor een concert. Vorig jaar nog staan shaken na het concert, omdat ik AJ had aangeraakt en ik geef nog steeds geld eraan uit. Zo'n vip-kaart is een bak geld, maar ik moet en zal ze toch echt eens een keer gaan ontmoeten. Dat gevoel dat ik dat moet doen is gewoon zo groot! Vroeger had je daar het geld niet voor, nu kan het en nu zal het er dan ook echt een keer van komen! Nu alleen nog wachten op een concert



Ik word supervrolijk van je enthousiasme. Alvast heel plezier gewenst. Laat je tegen die tijd even weten hoe was?



En ja, vrouwenproblemen; hoe kan het ook anders
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Tuurlijk laat ik het weten! Meestal loopt er rond die tijd wel een topic over BSB er zijn meer fans aanwezig hier haha!
Alle reacties Link kopieren
Ben wel nieuwsgierig.

Wat was er precies met Nick dat jullie zo ontroerde?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hij vertelde over zijn jeugd. Zijn ouders hadden constant ruzie, er werd zelfs geschoten (niet op elkaar, maar uit het raam). Hij dacht dat zijn verdiende geld alles zou oplossen, ander huis enz. Maar dat lost niks op natuurlijk. Hij heeft zijn ouders ook jaren niet gezien. Hij ging terug naar zijn basisschool en daar kreeg hij een stukje van een voorstelling te zien waar hij in had gespeeld toen. Hij had het daar zwaar mee, vanwege alle shit thuis en omdat hij terug dacht aan die periode.

Ik heb nooit doorgehad dat het zo erg was. Dat mis je als fan toch. En om dat nu dan te zien, hem zo te zien huilen, dat raakt wel ff.
Alle reacties Link kopieren
Aanvulling;

Dat ook een groot deel van zijn toenmalige vrienden nu in de gevangenis zit, drugs verslaafd is of zelfs dood.
bats!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie uitleg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Draakje90 schreef op 01 maart 2015 @ 08:11:

Aanvulling;

Dat ook een groot deel van zijn toenmalige vrienden nu in de gevangenis zit, drugs verslaafd is of zelfs dood.Vooral dat ook, dat hij zonder BSB waarschijnlijk ook die kant op was gegaan.
Die kant is hij nu ook aardig op gegaan, de verslaving heeft hij in ieder geval al. Hij zegt dan wel dat hij clean is, maar vorig jaar in Ahoy was duidelijk te zien dat hij wat gebruikt had.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 maart 2015 @ 18:06:

Die kant is hij nu ook aardig op gegaan, de verslaving heeft hij in ieder geval al. Hij zegt dan wel dat hij clean is, maar vorig jaar in Ahoy was duidelijk te zien dat hij wat gebruikt had.Daar heb ik toen niks van gemerkt, vorig jaar. Ik stond samen met een vriendin vooraan maar kon het zo 1, 2, 3, niet merken/zien aan 'm.
bats!
Ik stond in de golden circle, maar hij deed zo vreemd en je zag het aan z'n ogen. Heb meerdere mensen gehoord erover. Maar goed, in de film heb ik niks vreemds aan hem gezien iig en in de hmh toen ook niet trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ach. De waarheid weet alleen hij.

Maar hij mag z'n geheimpje natuurlijk altijd bij mij kwijt..
bats!
mij maakt het verder ook niet uit. Ik zou hem toch wel doen, in wat voor staat dan ook! Hoewel, dood is wel iets te luguber.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 maart 2015 @ 18:40:

mij maakt het verder ook niet uit. Ik zou hem toch wel doen, in wat voor staat dan ook! Hoewel, dood is wel iets te luguber.





He bah indd.

Nee, van dat geloof ben ik wel afgevallen. Nick was vroeger mijn favoriet maar vind hem met de jaren onsympatieker ogen.

Howie is wel ontzettend goed opgedroogd tegenwoordig moet ik seggen. Maar ben bang dattie in bed alleen maar knipoogt de hele tijd
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Haha! Dat van Howie dacht ik tijdens de film ook ineens! Die is toch best wel leuk geworden maar ik blijf toch echt bij Nick...waarom weet ik eigenlijk ook niet, want volgens mij is hij helemaal niet zo leuk qua karakter. Maar hij blijft echt mijn favoriet
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die vrouw van Nick een beetje engig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat sowieso ze ziet er een beetje verbouwd uit. Alsof ze al vanalles heeft laten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven