Date met iemand van Tinder.

24-02-2015 21:41 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 26 februari 2015 @ 20:03:

ik bedoel ook die zogenaamde 'grapjes' van haha tinder niet meer nodig he? Grapje! En over dat beddengoed bijvoorbeeld. Je bedoeld dat niet als grapje maar een beetje vissen, ik zou dat dus direct door hebben en het er benauwd van krijgen.

Gun het je van harte maar loop niet te hard van stapel en geloof niet alles wat hij zegt.

Nou Isa kappen nou

We zeggen elke keer precies hetzelfde
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 26 februari 2015 @ 20:04:

[...]



Nou Isa kappen nou

We zeggen elke keer precies hetzelfde
.
Fijn dat je zo'n leuke date heeft gehad maar probeer wel scherp te blijven. Het komt op mij over dat je zo erg aan het zwijmelen bent dat hij je van alles wijs kan maken.



Wat staat er dan nu op de fb van zijn 'ex'? Vrijgezel of nog steeds in relatie?

Wat was zijn excuus voor het bloemetjesbehang?
Alle reacties Link kopieren
X
Tja het zou kunnen allemaal. Misschien als extra check een vriend of vriendin even laten zoeken op fb om te zien of hij inderdaad geen profiel meer heeft.
Alle reacties Link kopieren
Als we nou eens even alles buiten beschouwing laten... vind je het niet raar dat ie na zo'n super date 'er een nachtje over moet slapen' en zegt: 'MISSCHIEN tot de volgende keer'? Voor mij zijn dat tekenen dat HIJ het niet zo'n ontzettend geweldige date vond, maar misschien ligt dat ook gewoon aan mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Eenzijdig een relatie op fb met iemand kan toch niet? Waarschijnlijk heeft zij het openbaar staan en hij het prive en voegt ie tinderdates niet toe als vrienden?
Alle reacties Link kopieren
K lees nu pas de rest en t verslag van je date .. Ik hoop voor je dat ie hier niet meeleest!
quote:isa__88 schreef op 26 februari 2015 @ 19:55:

Als ik aan het daten ben voor de eerste keer en ik moet me nu al steeds verantwoorden, de vragen over tinder niet meer nodig hebben en facebook etc en dan ook nog gecheckt worden of het echt verwijderd is.. Ik zou t daar benauwd van krijgen.Vooral als het zure viva-wijven zijn die zich er tegenaan bemoeien.....

Zeg ik dat??
quote:tigerlily75 schreef op 26 februari 2015 @ 10:19:

[...]





Ik generaliseer volgens mij niet, alleen dat op Tinder veel mensen rondlopen die niet op zoek zijn naar monogame vaste relatie (en dat hoeft ook niet, lang leve de lol als dat jouw ding is ).

Deze man heeft een (voor buitenstaanders onzichtbare) FB-status waarin staat dat hij relatie heeft met Babette, zou kleine moeite zijn geweest voor hem en/of Babette om dat te wijzigen in "vrijgezel", ook als ze niet dagelijks op FB zitten. Feit dat hij/zij dat nog niet heeft gedaan is toch wel reden voor kleine alarmbelletjes... TO maakt zich er blijkbaar druk over, dus zij is hoogstwaarschijnlijk niet het type "lang-leve-de-lol-dater", anders zou ze heerlijk zonder zorgen met hem op date zijn gegaan zonder ons om advies te vragen.



Dat klopt, maar zo is niet iedereen op tinder, er zijn uitzonderingen bij.. (en van een van die uitzonderingen

zit ik sinds kort op een roze wolkje en kan ik dus eigenlijk alleen maar vreselijke onzin typen.. gloeiende gloeiende...

waarom ik toch altijd...)
Nou fijn! Kom ik om nog even de uitslag van de date te lezen heeft TO al haar berichten gewijzigd en zie ik alleen nog X'jes. Pfffffffffff.
Inderdaad. Wel lief al die kusjes maar ik wilde het verhaal;)
Ik ook! Kan iemand ons even bijpraten?
Alle reacties Link kopieren
X
Je bent hartstikke gek!



Je verwijderd al je antwoorden, dus kan ik alleen maar uit de reacties van andere opmaken waar dit over gaat....en das niet zo moeilijk.



Deze vent heeft thuis gewoon een vriendin.....het is maar waar je zin in hebt. Hoe je eraan komt, kom je er ook vanaf he.
Waarom verwijder je je reactie trouwens elke keer?
Alle reacties Link kopieren
Wat onvolwassen om zo je reacties weg te halen

Misschien leuk om te beseffen dat mensen de moeite nemen om je verhaal te lezen en een antwoord te typen

Het getuigt niet echt van respect en volwassenheid om dan, als de antwoorden je niet aan staan, je eigen reacties weg te halen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waarom zou je de reacties dan weghalen, als het zo'n perfecte date was... Aan de andere reacties heb ik toch wat anders opgemerkt.





To, die leuke date van jou wilde gewoon eens buiten de deur neuken. Hij heeft een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
To hoort niet wat zij wil horen en heeft daarom alles weg gehaalt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het niet gek dat TO alles weghaalt.

Er wordt maar van alles geroepen zonder dat iemand echt weet

hoe het zit.

Laat TO toch lekker...
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je alles weg haalt.



N.a.v. wat ik bij andere reacties lees, denk ik dat hij jou geblokt heeft. Denk niet dat hij ineens zijn Tinder en FB pagina verwijderd. Waarom zou hij? Plus: als ik een date heb gehad, dan wis ik ook nog niet gelijk mijn Tinder.



Denk toch nu dat je een man date die al voorzien is.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Nou, als een man je een servetje geeft als je morst, dan weet je het wel: Dat wordt trouwen en kinderen krijgen!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
"Misschien zie ik je nog wel een keer" daar loopt iedere vrouw warm voor
Alle reacties Link kopieren
Neehee, hij heeft geen vriendin want zijn ex bleek op vrouwen te vallen zei hij... vandaar.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven