Andijvie: Vloeibare foundation in witte linnen broek :@

06-05-2007 23:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stond me vanmorgen op te maken in de badkamer, en toen viel mijn glazen flesje foundation van de wastafel kapot op de stenen vloer. Nu heb ik op mijn witte linnen broek foundationspetters, en ze willen er niet meer uit ;(



Iemand een tip? :(
Alle reacties Link kopieren
En wat als ik nou mijn megadure witte broek verpest heb?!? :?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels wasbenzine geprobeerd, vanish, spoelen, witte was-wasmiddel, aceton (van "Oma weet raad, tnx MV) en bleekmiddel, die vlekken lachen me nog vrolijk toe :-(

Mijn badkamer is volgens mij licht ontvlambaar nu hihi.



Ik ga hem volgend weekend aan mijn schoonmoeder geven, die is meestal wel erg handig met vlekken. Zelf krijg ik ze er in elk geval ECHT niet uit



Bedankt voor jullie tips!
Alle reacties Link kopieren
qwerty, ik bedoelde het sarcastisch.. sorry ;)
Alle reacties Link kopieren
qwertu
Alle reacties Link kopieren
Bij het Kruidvat verkopen ze van die kleine flesjes voor allerlei soorten vlekken. Zo had ik laatst roest in een witte broek. met dat vlekkkenspul is het er weer helemaal uitgegaan.. Wellicht hebben ze ook iets voor make-up vlekken...
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg laatst bij Zara de gouden tip: dreft erop smeren en even laten intrekken voor je het in de wasmachine doet. Ik wilde persé de laatste jurk in mijn maat kopen, wit en de dame die voor mij had gepast, vond het grappig om er lipstick en een kilo foundation op achter te laten (wat is er toch mis met sommige mensen?)



Nooit van gehoord: ik kreeg een wasgarantie. Mocht de jurk thuis wassen, binnen een week, en als het er niet uitging, mocht ik 'm terugbrengen. Ik heb er dreft op gesmeerd, gewoon wasmiddel en ik had biotex staan tegen heavy vlekken, dat heb ik er een beetje bijgedaan. Was er na 1x wassen helemaal uit. Jurkje was wit katoen en mocht op 30 graden gewassen worden, net als jouw linnen broek waarschijnlijk. Succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven