'Timeline' in Linkedin?

26-02-2015 16:02 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er, net als bij Facebook, instellingen zijn waardoor je de weergave van je 'timeline' van Linkedin kunt aanpassen (en dan vooral in de app). Ik krijg nu alles kriskras door elkaar, waardoor ik eerst soms berichten zie van 3 weken geleden en daarna pas de meest recente. Ik zou ze graag chronologisch geordend zien, maar kan deze optie nergens vinden. Iemand een idee?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Op de pc kun je het in ieder geval heel simpel aanpassen. Door in de rechterbovenhoek van je 'timeline' op het pijltje naast 'all updates' te klikken en 'recent' te selecteren. Ik weet alleen niet of die instellingen dan in de app overgenomen worden.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Dankje, dat is in elk geval al één. Dan zou dat toch via de app ook moeten kunnen...
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik zie nu ook mobiel als eerste berichten niet alles helemaal chronologisch, maar in elk geval allemaal updates van 1 à 2 dagen oud. Dat is wel een vooruitgang. Ik weet alleen niet of het toeval is!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat het toeval is . Bij mij staan in de app nu dingen van 1 a 2 dagen oud onder dingen van 5 dagen oud.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je meekijkt!



Op zich niet erg als het een paar dagen verschil is. Maar ik kwam de laatste tijd soms erachter dat ik bijv een aankondiging van een leuke lezing gemist had omdat het niet bovenaan weergegeven werd (ik kijk meestal terug tot ik berichten tegenkom die al 'bekend' zijn).
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Als ik direct inlog staat het bij mij ook door elkaar. Ik doe dan een keer F5 en dan staat het op volgorde. Raar.
Alle reacties Link kopieren
In de app blijft bij mij alles door elkaar staan. Maar wat ik meestal doe is inderdaad lezen tot ik iets bekends tegenkom en dan vernieuw ik de timeline nog een keer door 'm omlaag te trekken. Dan krijg ik opeens weer allemaal nieuwe dingen te zien. En dat doe ik dan een paar keer tot ik niets nieuws meer zie.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
quote:borboletas schreef op 27 februari 2015 @ 11:23:

In de app blijft bij mij alles door elkaar staan. Maar wat ik meestal doe is inderdaad lezen tot ik iets bekends tegenkom en dan vernieuw ik de timeline nog een keer door 'm omlaag te trekken. Dan krijg ik opeens weer allemaal nieuwe dingen te zien. En dat doe ik dan een paar keer tot ik niets nieuws meer zie.Hmm misschien moet dat dan ook maar mijn aanpak worden. Maar de makers van linkedIn zijn toch wel slimmer dan dit, lijkt me?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven