Entertainment alle pijlers

Ik hou het dus niet droog bij dit filmpje.....

08-08-2008 18:38 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U

:'-( :flag:

Geluid MOET aan!

Erg he.....?

Ik huil niet maar dat komt vooral omdat mijn man een schiet en scheld film zit te kijken op de achtergrond, dat leidt enorm af. Ik bewaar dit voor als ik PMS heb en alleen ben :-]
De eerste 40 seconden keek ik met opgetrokken wenkbrauwen naar zoveel onbeschaamde tranentrekkerij: wat een sentimentele beelden en wat een kitschmontage, en dan die melodramatische muziek eronder: hoe dik kun je het erop leggen?

En toen kwam dus die leeuw, en die lange onderzoekende blik die kruiste met die verwachtingsvolle blik van die man die zoveel van dat beest had gehouden en zo ver had gereisd om hem nog een keer terug te zien, enneh, boehoehoeh...

Ja, ik heb dus ook gehuild. En nee, niet zomaar een traantje weggepinkt, maar heel onelegant zitten janken, inclusief snot en rooie vlekken in mijn gezicht. Drie keer achter elkaar :-$.
observatie: "Wat zijn jullie klein geworden!"..
eleonora schreef op 08 augustus 2008 @ 21:56:

[...]

Erg he.....?

Ik huil niet maar dat komt vooral omdat mijn man een schiet en scheld film zit te kijken op de achtergrond, dat leidt enorm af. Ik bewaar dit voor als ik PMS heb en alleen ben :-]

Haha, ja!

Maar als je heel objectief kijkt en bedenkt dat je naar getekende pratende leeuwen zit te kijken, hoe je ook niet te huilen hoor!
Everytime you make a typo, the errorists win.
[b][message=1786569,noline]koeka schreef op 08 augustus

Ja, ik heb dus ook gehuild. En nee, niet zomaar een traantje weggepinkt, maar heel onelegant zitten janken, inclusief snot en rooie vlekken in mijn gezicht. Drie keer achter elkaar :-$.

Ik vind je een held dat je dat zomaar toe zit te geven hier. Herkenning hoor. Ik maakte er de eerste vijf keer ook geluid bij met snot en zo.....

:cheer2:
infojunk schreef op 08 augustus 2008 @ 22:06:

[...]

Haha, ja!

Maar als je heel objectief kijkt en bedenkt dat je naar getekende pratende leeuwen zit te kijken, hoe je ook niet te huilen hoor!
O kijk, dat schept vooruitzichten, misschien hou ik het dan gewoon droog.
Hier ook tranen met tuiten... zit nog na te snikken....

Heeft iemand ooit de film Heart of al lioness gezien op Animal Planet?

Hier een stukje....

heart of a lionesshelaas eindigde het verdrietig....
anoniem_52617 wijzigde dit bericht op 08-08-2008 23:15
Reden: link lukte even niet...
% gewijzigd
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Andere muziek.... ik blijf huilen....
Het is maar goed dat ik alleen thuis ben...
AnneDaisyMay schreef op 08 augustus 2008 @ 23:14:

Hier ook tranen met tuiten... zit nog na te snikken....

Heeft iemand ooit de film Heart of al lioness gezien op Animal Planet?

Hier een stukje....

heart of a lionesshelaas eindigde het verdrietig....
Ja, die heb ik helemaal gezien!!! Ze hadden haar toch van welp af aan, en met een slecht einde?
koeka schreef op 08 augustus 2008 @ 22:03:

En toen kwam dus die leeuw, en die lange onderzoekende blik die kruiste met die verwachtingsvolle blik van die man die zoveel van dat beest had gehouden en zo ver had gereisd om hem nog een keer terug te zien, enneh, boehoehoeh...

.
Hahaha dat is ook precies waar Whitney een uithaal doet.
Pue liefde, dit filmpje en ik houd het ook niet droog!

Carlice, expert dat je bent, ben je zelf soms gepikeerd, omdat jouw leeuw je niet is komen opzoeken na jaren?...
Toen ik dit filmpje zag, bedacht ik me hoe fantastisch mijn vader dit gevonden zou hebben. Helaas is hij er niet meer, en toen moest ik huilen.
Rosalita :hug:
xxxRosalitaxxx schreef op 09 augustus 2008 @ 17:16:

Toen ik dit filmpje zag, bedacht ik me hoe fantastisch mijn vader dit gevonden zou hebben. Helaas is hij er niet meer, en toen moest ik huilen.

Kom eens hier jij, :hug: natuurlijk moet je dan huilen!

*aait*
Ligeia schreef op 09 augustus 2008 @ 16:58:

Pue liefde, dit filmpje en ik houd het ook niet droog!

Carlice, expert dat je bent, ben je zelf soms gepikeerd, omdat jouw leeuw je niet is komen opzoeken na jaren?...

Mooi he Lig?

Zo'n grote poes en dan knuffelen. Heerlijk lijkt me dat.
Als mij zoiets zou overkomen, zou ik erin blijven, Eleonora! :'-( Té lief gewoon!...
Dank jullie wel!
Dat filmpje spookt al een week door mijn hoofd: zo mooi!

Toen ik dit topic zag, verwachtte ik dit filmpje eigenlijk ook al.

Was ook gepost op zinfo punt nl; nieuwssite met positief nieuws.
shining schreef op 08 augustus 2008 @ 21:19:

Lief. Maar ik vind vooral die ene man leuk, lijkt me zo'n lieverd, die met dat beige overhemd aan. Leuk haar ook haha.

Heel ontroerend allemaal :)

Heb een beetje lopen zoeken op Youtube, maar er staat ook een filmpje op dat je kan zien dat die blonde man, het welpje had aangeleerd om in zijn armen te springen en dan te knuffelen. Je kan aan Christian zien dat hij dat niet is vergeten. Ik zal hem nog even zoeken:

gevonden: Christian als welpje

Elke keer als ik het reuniefilmpje kijk zit ik ook te brullen!

Het zal mij niet gebeuren, als ik mijn kat in het bos achterlaat en ik zoek haar na een jaar weer op dan kijkt ze me niet meer aan, het verwende nest (is een heilige birmaan).
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent, ook echt heel mooi....

Gezien Lig?

Heerlijk he, zo'n grote poes en dan knuffen....

Een van mijn jongenspoezen was net na de verhuizing een maand weg, meteen de eerste nacht dat we hier woonden. Hij had dus geen geurenspoor, dat daarvoor 4 jaar op een bovenwoning in Amsterdam gewoond en hij had dus geen idee van hoe het hier rook en waar wij woonden. Ik miste hem zo en ging iedere avond roepen en fluitend door de buurt. Ik stond meteen, in mijn eerste weken hier, bekend als 'dat gekke kattenvrouwtje uit Amsterdam'. Toen ik hem na een maand eigenlijk net een beetje begon op te geven zat hij ineens keihard mauwend op het dak van de schuur.

Kees! gilde ik in de telefoon. Mijn moeder had een tuterend oor en ik gooide mijn mobiel in de bosjes en rende naar mijn grote, vermagerde, cyperse jongen, die keihard naar me zat te schreeuwen. Ik leidde hem langzaam over de schutting, tot hij naar beneden kon springen, ik tilde hem op en rende in gestrekte draf naar binnen. Wat was ik blij......

Katten hechten zich aan huizen zegt men weleens maar deze knul had mij toch echt herkend hoor. Na een maand ins blaue hinein te hebben rondgedoold.
Dit is de beruchte Lion King scene ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=RXSMYQAfO8k&feature=related

Oh shit, hij staat al ergens...
Viva naar de knoppen.
Heb net het filmpje zitten kijken samen met mijn vriend,erg ontroerend en vol van liefde...
Raar hoor. Als ik het zo nuchter lees denk ik echt dat er nergens meer tranen zijn. Maar dan zet ik het filmpje aan, en jaar hoor: daar komen ze weer, terug van weggeweest *snotter snotter*
nou zelf itsman had de tranen in zijn ogen staan toen ik hem net het filmpje liet zien en die jank nooit.

behalve op bruiloften (heb ik zaterdag mogen ervaren)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven