Leuke meiden gezocht Utrecht e.o. (23 t/m 30 jaar)

20-02-2015 20:57 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is inmiddels gesloten.
Alle reacties Link kopieren
Up
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik voel me absoluut aangesproken door je berichtje!

Ik ben 23, ook aan het afstuderen, ondertussen werkzoekende en op dit moment werk ik in een sportschool.

Ik heb een druk leven, maar het ontbreekt me een beetje aan vaste vriendinnen, telkens hier en daar leer ik wat mensen kennen, maar deze blijven niet voor lang.

Het lijkt me erg leuk je te leren kennen! Hoe kunnen we contact leggen?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Iris_91, ik heb je een privé berichtje gestuurd met mijn mail adres hierin
Alle reacties Link kopieren
Hallo AK89, ik ben 26 jaar, woon net buiten Utrecht en ben een klein jaar afgestudeerd. Het lijkt me wel gezellig om in contact te komen.



Groet Greyli
Alle reacties Link kopieren
Hoi Greyli,



Leuk berichtje!

Ik probeerde je een privé berichtje te sturen, zodat ik mijn mailadres kon geven. Helaas lukte dat niet. Dit kun je wijzigen bij je profiel of je moet mij even een privé berichtje sturen.



Leuk meiden!



Groetjes, AK89
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een bericht gestuurd ;)
Alle reacties Link kopieren
Top! Ik stuur je morgen even een mail.

Iris_91 heb jij mijn mail gehad via het privé bericht?



Groetjes, AK89
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden!

Graag haak ik aan. Ben ietsje jonger, 22 jaar. Ik begin komende maandag met afstuderen in Utrecht en ben hiervoor ook verhuisd naar deze mooie stad. Verder ken ik hier helaas nog niet veel mensen, vandaar dat dit berichtje mij wel aansprak. Wijntjes, hardlopen, filmpjes, stappen; dingen die ik graag doe. Graag doe ik dit met vrienden, maar veel van hen wonen momenteel niet echt om de hoek.
Alle reacties Link kopieren
Hoi SimoneRB!



Leuk berichtje, ik zag dat ik geen privé berichtje kan sturen naar je. Als je mij een berichtje stuurt kan ik je mijn email geven. Of andersom natuurlijk



Groetjes, AK89
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels een groepmail, dus mochten er nog meer mensen uit Utrecht en omgeving aan willen haken laat het even weten :-)
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Wat een leuke berichtjes zeg!, lijkt me super leuk om met jou en ook de andere in contact te komen mijn mail is vivavriendschappen@outlook.com



Ik hoop snel iets te horen van jullie
Alle reacties Link kopieren
Hee todaysbeauty!

Zou je (kort) iets over jezelf kunnen vertellen voor we je toevoegen?
Alle reacties Link kopieren
Ja tuurlijk! Ik heb zelf net toevallig ook al een oproepje geplaatst ":)



Hee!

Ik ben zelf single van 27 en ben afgestudeerd, fulltime baan, open minded, positief, sociaal, en ambitieus.

dus zou leuk zijn als jij dat ook bent.

Het lijkt me fijn om, een groepje meiden te leren kennen, waarmee ik alles uit het leven kan halen wat er inzit, en daar een hechte vriendschap/vriendengroepje mee om kan bouwen en samen leuke dingen ondernemen, maar ook goede gesprekken mee kan voeren.

Ik hou zelf van mode (volg dan ook veel beauty en fashionblogs, maar ben geen sylvie meis type ;)) weekendjes weg, sauna, terrasjes, concertjes/festivals, uitgaan naar leuke feestjes of lekker ergens wat eten, films, lol maken, kokkerellen, sporten,cultuur, reizen en mannen



Mocht ik je leuk lijken dan kan je kan mij toevoegen op:

vivavriendschappen@outlook.com





X
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het al ja! Je bent toegevoegd :-) Ben het trouwens wel eens met je dat heel lang heen en weer mailen weinig zin heeft. Als we gewoon een keer met een groepje de binnenstad in duiken kom je er sneller achter of er een klik is!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag reageren. Ik kom ook uit utrecht omgeving, ben 25 jaar, studeer en ben ook opzoek naar wat meer gezelschap.



Mijn hobbies zijn tekenen, tv/series kijken (op de bank hangen :P ), fotografie.

Ik hoop graag wat van je te horen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Purpleflower25!



Leuk! Als je mij een privé bericht stuurt met je mail adres erin, dan voeg ik je toe aan de groeps mail! Je kunt dit doen door op mijn naam te klikken en dan privé bericht versturen.



Groetjes AK89
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik sluit mij ook graag aan. Ik ben 26, woon in utrecht en ben op zoek naar wat meer vriendschappen in de buurt. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, lekker te koken of uiteten te gaan, naar de bios te gaan of gezellig een wijntje te drinken.

AK89 ik stuur je ook een privebericht voor mijn email.
Alle reacties Link kopieren
Hii meiden!



Wat klinkt dit allemaal ontzettend gezellig! Ik ben ook net in Utrecht komen wonen en ken er eigenlijk helemaal niemand en wil graag nieuwe meiden leren kennen. Ik ben 23, ook aant afstuderen, ga nu even werken in een restaurant om gewoon wat geld binnen te krijgen maar ben daarnaast werkzoekende. Ik houdt van sporten, probeer dan ook lid te worden van een volleybal vereniging in Utrecht maar dat is allemaal niet zo makkelijk. Verder ben ik een groot fan van terrasjes en gezelligheid. Daarom lijkt t me ook leuk om jullie te ontmoeten om zo te kijken of er een leuke klik



Liefs Nicole
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nicole!



Als je mij een privé berichtje zou willen sturen is dat handig denk ik. Wij zitten inmiddels met z'n allen in een app groepje en spreken dinsdag avond voor het eerst af.



Groetjes AK89
Alle reacties Link kopieren
--
Alle reacties Link kopieren
Hi magical - mystery!



Leuk berichtje! Heb even overlegd en je bent van harte welkom

We zitten momenteel in een app groepje en hebben morgen avond voor het eerst afgesproken.



Als je mij een privé berichtje stuurt met je nummer, dan kan ik je toevoegen!



Groetjes,

AK89
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Als het nog kan wil ik me graag aansluiten bij de groep. Ik heb 27, woon in Utrecht, werk sinds een jaar en wil heel graag nieuwe meiden leren kennen. Ik hou van shoppen, koken, fitness, hardlopen en gezellig lunchen/eten/borrelen.

Zag dat jullie al een keer af hebben gesproken, maar hopelijk kan er nog 1 iemand bij . Het lijkt me erg leuk jullie te ontmoeten.



Groetjes,

Daisy
Alle reacties Link kopieren
Hoi Daisy - Utrecht!



Leuk berichtje. Ik wilde je mijn mail adres via een privé berichtje uitwisselen, maar die functie heb je niet aanstaan zie ik.

Zou je mij een privé berichtje met je mail willen sturen? Dat kan door op mijn naam te klikken.



Groetjes,

AK89
Alle reacties Link kopieren
PS: Daisy er staat bovenaan: inmiddels topic gesloten, maar dit geldt niet voor jou hoor haha ;).

We hadden alleen wel besloten dat na jouw aanmelding de groep wel compleet is als het gaat om aantallen.

Dus van je ontvang ik alsnog graag een berichtje met je mail of nummer, zodat ik je kan toevoegen in de groeps app



Groetjes,

AK 89

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven