wie heeft ook anologe tv

27-02-2015 14:50 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren analoge tv, en wil dat ook graag zo houden.Geen zin om meer te betalen.Wie ook?
Alle reacties Link kopieren
Beneden kijk ik analoog, en boven digitaal.



Wil ik dus Fox kijken moet ik naar boven.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Maar beneden ben ik zeer content, heb haarscherp beeld, en er draait nog een lekker videootje mee.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je iets waarover je tevreden bent, veranderen? Het maakt de mensen maar begerig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik was vroeger dolgelukkig met mijn Samsungetje en als de ontwikkelingen daarna stilgestaan hadden was ik daarmee perfect gelukkig gebleven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Nooit een tv gehad. Wij kijken via internet. Dan hoef je helemaal niet voor tv te betalen.
quote:chocolol schreef op 27 februari 2015 @ 16:18:

[...]





Misschien dat je het nu niet meer kan nemen, maar ik heb nog wel UPC en analoge tv hoor. Ik snap heel goed dat analoog eruit gaat, kwaliteit van digitaal is vaak een stuk beter.Dat zeg ik inderdaad, het is er nog wel maar kan je nu niet meer kiezen bij een nieuwe abbo.
Ik vond die extra afstandsbediening ook niet handig want ik had er al zoveel. Heb nu gewoon een universele afstandsbediening voor alles. Scheelt echt een hoop. Bij mijn universele kun je ook activiteiten instellen zoals "tv kijken", "dvd kijken", "muziek luisteren" etc maar dat moet ik nog een keer echt goed instellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog analoge tv. Ik kijk weinig, eigenlijk vooral journaal en een enkele keer net5 ofzo. Ik hoef niet heel veel meer dan dat. Ik baal wel dat het zenderpakket steeds verder uitgekleed wordt. Vroeger had ik ook nog BBC2, daar keek ik altijd graag naar maar dat is er al uitgegooid. BBC1 heb ik nu nog wel, maar dat levert weer minder interessante programma's (vind ik).



Ik zal ooit wel een keer overstappen. Ziggo probeert mij ook voortdurend over te halen, maar als je maar zo weinig tv kijkt levert het nog weinig voordeel op.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben zelfs geen kabel!

Kijken tv via antenna (dus 2 zenders), en voor de rest gewoon via Netflix/AppleTv/Torrent.
Ik heb een analoge tv met digitenne. Haarscherp beeld, maar de tv is 100 hertz en dat zijn veel digitale tv's ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven