Geld & Recht alle pijlers

Bewerken; een vloek of een zegen? Stem mee!

28-05-2008 09:49 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd je eigen posts kunnen bewerken; een vloek en een zegen. Maar helaaskomt het nog wel eens voor dat complete reacties worden leeggehaald of aangepast. Maar.... de mogelijkheid is er om een bepaald tijdslimiet in te stellen waarbinnen een reactie nog gewijzigd kan worden. Wat vind jij:

Bewerken; een vloek of een zegen?

Totaal aantal stemmen: 270

Ja, direct instellen dat limiet! (31%)
Mwah, ik maak mij er niet zo druk om (20%)
Nee, ik wil zelf altijd mijn reacties kunnen bewerken! (49%)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het prettig posts te kunnen bewerken, ook na langere tijd. Ik heb bijvoorbeeld pas een aantal heel oude posts verwijderd om privacyredenen. Ik denk dat ik voorzichtiger zou worden met wat ik schrijf als ik weet dat ik het niet kan wijzigen. Ik vind dat opwegen tegen het nadeel dat sommige mensen hun posts verwijderen.



Voor de leesbaarheid is het ook prettig, als je bijvoorbeeld per ongeluk een heel stuk hebt gequote.



Is het een idee die regel alleen voor de OP in te stellen? Bijvoorbeeld dat die later alleen nog via de angels kan worden aangepast of verwijderd?



dubio
anoniem_13400 wijzigde dit bericht op 05-06-2008 10:07
Reden: gewoon, omdat het kan
% gewijzigd
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen behoefte aan "regeltjes". En TO die hun post weghalen, is ook hun goed recht vind ik. Er is toch geen man overboord als een topic daardoor doodbloedt? Iemand zei het al "neem het niet zo serieus, het is een forum". Eensch.



En spelfouten editten mag, maar laten staan wat er staat ook. Anders worden we daartoe ook nog verplicht :-|

Ik snap sowieso niet dat mensen wakker kunnen liggen van andermans spelfouten.
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn tegenstrijdigheden ook...



Aan de andere kant vind ik het ook wel fijn om je post te kunnen editten. Dit omdat ik soms nogal impulsief reageer (waar ik nou op let trouwens). En ook omdat ik me aan mezelf kan ergeren als er een foutje in mijn post staat. Ook al is het maar een klein foutje, ik erger me eraan. :-$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overigens ook totaal geen moeite met spelfouten van anderen.



Ook niet echt met moeilijk leesbare texten van anderen(nou ja,soms wel)



Zoals brummetje erger ik mij wel aan mijn eigen fouten,vooral in serieuze posts.



Hoewel editten ook weer niet mijn texten foutloos maakt,want ik lees er weleens over heen,of ik weet gewoon niet beter.
Alle reacties Link kopieren
En idd, het is maar een forum.

Dan haalt iemand zijn op weg,life goes on!
Alle reacties Link kopieren
Prima hoor, de mogelijkheid moet wel blijven om spelfouten en evt toevoegingen later nog te kunnen verbeteren/toevoegen... helemaal weg dus zeker niet!
Alle reacties Link kopieren
een half uur is veel te kort.. geen tijdslimiet voor mij..
Alle reacties Link kopieren
Nee echt gewoon alles zo laten wat mij betreft....ik ga nu ook even mijn OP weghalen....zet hem wel weer terug als echt duidelijk is hoe verder....
Alle reacties Link kopieren
iry schreef op 05 juni 2008 @ 15:26:

En idd, het is maar een forum.

Dan haalt iemand zijn op weg,life goes on!
Das idd zo. :-$ Maar ik ben dan zo verdomd nieuwsgierig naar wat er had gestaan. ;-) Zeker als het een aanlokkelijke titel is.
Alle reacties Link kopieren
Oh ,maar ik ben ook wel nieuwsgierig hoor brummetje :-d



We blijven tenslotte vrouwen.
Het is en blijft in mijn ogen een openbaar forum, waar je vrij mag posten en reageren. Als iemand vindt dat zijn/haar openingspost verwijderd moet worden of aangepast, is dat zijn/haar goed recht. Ook al is het storend voor de mensen die serieus gereageerd hebben.

Wat mij betreft geen tijdslimiet!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er geen veranderingen zullen zijn, als ik kijk naar de stand van de poll op het moment dat ik dit zit te tikken...
hans66 wijzigde dit bericht op 06-06-2008 12:19
Reden: Ooooops! Taalfoutje!
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn de meeste reacties nu wel binnen gekomen.



Ik weet het,het is weekend maar ik gooi mijn vraag alvast neer voor de eerst komende werkdag.



Wat zijn jullie nu van plan met de editfunctie?
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



de afgelopen 2 weken hebben jullie kunnen stemmen op het wel/niet aanpassen van de editfunctie. Zoals Iry al aangeeft zijn de meeste reacties nu wel binnen :)



De meeste van jullie hebben op de optie 'Nee, ik wil zelf altijd mijn reacties kunnen bewerken!' gestemd. Deze uitslag houdt in dat alles blijft als het was en we geen tijdspanne gaan invoeren.



Bedankt voor het stemmen allemaal!



Groet, Nathalie
Alle reacties Link kopieren
Fijn om duidelijkheid te hebben Nathalie.



Ik ben heel tevreden met deze uitslag.





Bedankt dat je het komt melden!



(iry duikt het nachtleven weer in achter haar laptop en kan gelukkig morgen weer alle taalfouten en kromme zinnen herstellen....pfieuw..)
Alle reacties Link kopieren
Jammer...van dat achteraf altijd kunnen bewerken wordt veelvuldig misbruik gemaakt namelijk. OP's die worden leeggehaald, postings die zodanig worden bewerkt dat reacties nergens meer op slaan...



Nee, ik vind het niks. Gezegd is gezegd, klaar. En sneaky weghalen zou niet mogelijk moeten zijn
up
Alle reacties Link kopieren
Zo,even wat weggehaald X-D X-D X-D X-D X-D
Ik weet wat er stond Mormelina!



Ik weet het lekker! :cheer2: :blob :cheer2: :blob



;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven