Ervaring met Lampe Berger gezocht

31-08-2009 12:45 417 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik overweeg een Lampe Berger-lamp aan te schaffen. Voor wie het niet kent: een soort olielamp met speciale geuren voor in huis. Heeft iemand er eentje en zo ja: bevalt het of juist niet. Ik vind ze vrij duur dus vandaar dat ik eerst de ervaringen van een ander wil weten. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Lampe Berger en Ashleigh&Burwood werken wel op dezelfde manier.
Alle reacties Link kopieren
Er staat onder dat het er ook in kan/mag.

Misschien maar is gewoon proberen. Hebben we als het niet goed gaat altijd een goede reden om een nieuwe te kopen
Alle reacties Link kopieren
quote:nursejacky schreef op 20 november 2013 @ 16:31:

Er staat onder dat het er ook in kan/mag.

Misschien maar is gewoon proberen. Hebben we als het niet goed gaat altijd een goede reden om een nieuwe te kopen Ik heb wat geuren in bestelling daar, maar ik gebruik verschillende merken LB
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA heb nog 2 flessen gevonden!!!



Manlief heeft ze vrijdag opgehaald bij een winkeltje die geen LB dealer meer is maar nog wel de voorraad leeg verkoopt.

Ze hadden er nog 2
Alle reacties Link kopieren
quote:nursejacky schreef op 25 november 2013 @ 11:13:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA heb nog 2 flessen gevonden!!!



Manlief heeft ze vrijdag opgehaald bij een winkeltje die geen LB dealer meer is maar nog wel de voorraad leeg verkoopt.

Ze hadden er nog 2Zitten ze ook online?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 25 november 2013 @ 17:32:

[...]



Zitten ze ook online?



Ik ga even voor je kijken.

Maar vrees van niet. (oude mensen winkeltje die aan het afbouwen zijn)
Alle reacties Link kopieren
Nee, sorry. Hebben geen website.

Maar wil wel voor je kijken of ze nog geuren hebben die je wil hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:nursejacky schreef op 27 november 2013 @ 09:07:

Nee, sorry. Hebben geen website.

Maar wil wel voor je kijken of ze nog geuren hebben die je wil hebben.Ik heb geen echte voorkeur voor een bepaalde geur, behalve de Paris Chic, en die is online nog wel te koop. Dacht meer aan de aanbieding.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 27 november 2013 @ 17:42:

[...]



Ik heb geen echte voorkeur voor een bepaalde geur, behalve de Paris Chic, en die is online nog wel te koop. Dacht meer aan de aanbieding. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2014 15:14
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@liesbethdezeeuw: en daarom antwoord je in een topic waar al meer dan een half jaar niet is gereageerd .....

Dit riekt behoorlijk; neen, niet naar paris chic of spices of egypt, ook niet naar grapefruit, maar naar spam! Ik heb je gestaft.
Alle reacties Link kopieren
Up!



Ik heb nu een Ashleigh & Burwood lamp met Rose olie. De rose is tot nu toe niet super favoriet, maar kwam met de lamp.



De volgende olies die ik wil proberen zijn Sicilian Lemon, Woodland Walk en Wild Mint van Ashleigh & Burwood.



Ik heb begrepen dat je Lampe Berger olie in A&B branders kunt doen, heeft iemand hier ervaring mee? Als het goed bevalt dan wil ik heel graag sommige Lampe Berger geuren proberen.



Ik heb trouwens het grote voordeel dat mijn vriend bijna niets ruikt, dus daar hoef ik lekker geen rekening mee te houden .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel interesse in de ontgeurende werking, maar ben niet zo van de geurtjes en branders.

Zou een een verwarmingshangbakje met alcohol + twee druppels teatree-olie een alternatief kunnen zijn ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
je hebt ook neutrale vloeistof van Lampe Berger!
Alle reacties Link kopieren
Mijn Lampe Berger werkt niet goed meer, ik heb een nieuwe vuursteen gekocht maar deze wordt steeds koud, waar zou dat aan liggen ?
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook Farida, ik heb al eens een nieuw steentje gekocht maar dat hielp ook niet .
Alle reacties Link kopieren
ik heb dat ook gehad met een bepaalde vloeistof, de geuren die vorig jaar voorjaar uitkwamen. Bij de winkel zeiden ze dat er een productie fout inzat waardoor de vloeistof te vettig was. Verdunnen met neutrale vloeistof helpt! Dat was Soap Memories of Miss Violet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus Soap Memories ! Even neutrale vloeistof bestellen hopelijk is het probleem dan opgelost , dit is trouwens niet zo'n fijne geur maar ik maak hem toch maar op.

Verder is het een geweldig apparaat!
Alle reacties Link kopieren
ja ik ben er ook heel blij mee! Ik vind het wel een lekkere geur

Maar als je hem verdunt met de neutrale vloeistof, werkt hij weer goed!
Alle reacties Link kopieren
woon je trouwens in de buurt van Arnhem? Op winkelcentrum Kronenburg zit de winkel Aaandacht, daar verkopen ze Lampe Berger. Scheelt je weer verzendkosten :-)

Ze hebben daar wel erg veel leuke spullen, dus laat je pinpas thuis,haha
Alle reacties Link kopieren
Een neutrale vloeistof is volgens mij isopropyl alcohol.

Dat is bij de apotheek ongeveer 13 euro per liter.



http://nl.m.wikipedia.org/wiki/2-propanol
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Farida999 schreef op 27 februari 2015 @ 06:40:

Mijn Lampe Berger werkt niet goed meer, ik heb een nieuwe vuursteen gekocht maar deze wordt steeds koud, waar zou dat aan liggen ?

Had ik ook. Heb nu deze gekocht en hij gaat weer als een tierelier.







Is van Millefiori en je ziet goed op de puntjes van de ster dat hij brandt. (rode gloed)
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Maar dat is een ander merk , past die ook op de LB?
Alle reacties Link kopieren
quote:Farida999 schreef op 27 februari 2015 @ 13:59:

Maar dat is een ander merk , past die ook op de LB?Ja, zit hier ook op een LB ding.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik verkneukel me nu al! Vanmiddag zo'n 40 geurtjes testen en de lekkerste uitzoeken. Ga mijn eerste "Berger" aanschaffen. Hier in de winkel hebben ze van alle geuren monstertjes. Heerlijk!
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je ook even kijken naar de lampen van Ashleigh & Burwood. Die vind ik aparter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven