Netflix eerste maand gratis

09-02-2015 14:35 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week heb ik met skiën m'n been gebroken, aangezien ik in de zorg werk en niet mobiel ben zit ik komende weken thuis. Nu dacht ik om Netflix aan te schaffen, maar wil er niet aan vast zitten. Hoe zit het net de maand gratis. Zit er nog een addertje onder het gras of kan ik gewoon na 4 weken opzeggen.



Hoor het graag als iemand er ervaring mee heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 09 februari 2015 @ 15:13:

Dan heb je iets als een Apple TV of Google Chromecast of Wii nodig.Of gewoon een smart tv toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 09 februari 2015 @ 15:01:

Moet je er ook een kastje of zoiets voor hebben, net zoals voor HBO?

Volgens mij moesten wij daarvoor een kastje bestellen.Er moet een internetverbinding zijn, wij ontvangen het via de PS3
quote:pangea schreef op 09 februari 2015 @ 14:59:

Niks aan het handje dacht ik toen ik op 28 januari (want voor het einde van de maand) annuleerde. Is vorige week toch geld afgeschreven. Factuurdatum is de 27e van de maand dus ik had voor de 27e op moeten zeggen ipv voor 1 februari. Hier krijg je geen bericht van. Best wel een naaistreek van Netflix.



Naaistreek? Je hebt niet opgelet.

Nou en dan zit je een hele maand extra Netflix te kijken, lekker toch!
quote:AnAppleADay schreef op 09 februari 2015 @ 15:19:

[...]





Of gewoon een smart tv toch?Ja idd, smart tv is heel makkelijk. En als vriend daar kijkt kijk ik op de laptop.
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken via XBOX, gaat prima.



Nog een paar tips:

Breaking Bad

Luther

Dexter

Lost

Broadchurch (deze is echt super)
quote:Bieb2.0 schreef op 09 februari 2015 @ 17:32:

[...]





Naaistreek? Je hebt niet opgelet.

Nou en dan zit je een hele maand extra Netflix te kijken, lekker toch!



Nee, nergens stond die datum vermeld. Zelfs niet in de algemene voorwaarden, die ik heb gelezen. Heb me aangemeld en volgens de voorwaarden moest dan ook op 31 jan of 1 februari gefactureerd worden, voor mij dus precies een maand na eerste aanmelding. Er stond in mijn accountgegevens dat mijn gratis proefmaand tot 30 januari loopt, dit staat ook in de bevestigingsmail. Ik heb me op 28 januari afgemeld. Vervolgens krijg ik bericht dat mijn account per 27 februari opgezegd wordt, daar kwam ik pas achter de daadwerkelijke factureringsdatum. Dacht dat het een foutje was ofzo maar het geld is gewoon afgeschreven.



Volgensmij klopt dit dus niet. Nu vind ik een extra maand niet zo heel erg, maar als ik het had kunnen voorkomen dan had ik die 9 euro liever gespaard. In mijn ogen dus wel een naaistreek, en een waarschuwing voor to om op tijd op te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je dit nog leest Istar_.

Ik heb ook een Wii, en wil me eigenlijk zo gaan aanmelden voor Netflix.

Gewoon om achter de computer te kijken, want ik heb niet zo'n smarttv.

Maar hoe werkt het dan om via de Wii te kijken? Ik net echt een kneus wat dit soort dingen betreft...



Dank alvast
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Net flix of videoland abbo, wij twijfelen.
quote:Spininhoek schreef op 28 februari 2015 @ 14:13:

Ik hoop dat je dit nog leest Istar_.

Ik heb ook een Wii, en wil me eigenlijk zo gaan aanmelden voor Netflix.

Gewoon om achter de computer te kijken, want ik heb niet zo'n smarttv.

Maar hoe werkt het dan om via de Wii te kijken? Ik net echt een kneus wat dit soort dingen betreft...



Dank alvast

Wij hebben een Wii U, geen idee of dat anders is?

We moesten een app "installeren". Die vind je in de de Nintendoshop (weet niet hoe het officieel heet).

Bij het opstarten kiezen we in het menu Netflix en dan werkt het gewoon als Netflix op je pc.



Ik heb overigens geen smarttv.



Kom je er niet uit, laat het even weten, dan et ik de boel even aan en kijk ik wat de stappen exact zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 09 februari 2015 @ 15:13:

Dan heb je iets als een Apple TV of Google Chromecast of Wii nodig.Wij hebben gewoon een tv met internet, dus het kan ook direct op de tv. Met Samsung smart kan het geloof ik. Wij hebben een Sony bravia waar het op kan.
Alle reacties Link kopieren
Oh dank

Geen idee wat voor Wii ik heb eigenlijk.

Overgekocht op het schoolplein van een gezin wat er niks mee deed

Hier wordt er druk op Mario gespeeld, maar ik zal eens uitzoeken wat ik er mee kan qua netflix.

Ik geef wel een gil
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven