Excuses Aanbieden?

28-02-2015 15:39 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
dit is meer bedoeld om gewoon ff lekker van me af te schrijven, kan niet alles vertellen ivm herkenbaarheid.

ken al 3 jaar een vrouw, ze vroeg mij mee uit prima, wezen drinken was allemaal gezellig, blijven slapen en vanaf hier is het niet anders gegaan, bijna elke week wezen daten blijven slapen en altijd minimaal 2 dagen samen geweest.



inmiddels werd ik verliefd op haar dat wist ze, gevoelens moesten bij haar nog komen maar we gingen op deze tour vrolijk verder 3/4 maanden lang. inmiddels ging ze zich wel anders gedragen, nam ze meer afstand.. maar hier zocht ik niet zoveel achter.



totdat ik bij haar weg kwam en uit het niets genegeerd werd paar dagen lang, ze wist niet wat ze er mee moest en had tijd nodig om na te denken een week lang, in deze periode hadden we geen contact en had ze met iemand anders afgesproken. ze gaf aan dat het toch niet wederzijds was en dat er alleen vriendschap inzat.



nu ben ik zo dom geweest om die gene waarmee ze had afgesproken een bericht te sturen dat ze een dag voor die tijd nog bij mij sliep, wat ook zo was.. maar dit nam ze niet bepaald goed op natuurlijk.



Voelde me aan het lijntje gehouden omdat ze wist dat ik gevoelens voor haar had, en dat was bij haar niet zo waarschijnlijk nooit geweest, maar ze bleef maar hoop geven door af te spreken.



ze heeft wel altijd aangegeven mocht het niet werken dat ze vrienden wou blijven, mijn vraag is eigelijk moet ik mijn excuses aanbieden? gevoel is niet wederzijds en dat heb ik inmiddels geaccepteerd, heb het er wel moelijk mee gehad omdat ik echt verliefd was op haar.



laat de 'vriendelijke' reacties maar komen :D
quote:clownpipo schreef op 28 februari 2015 @ 17:59:

[...]



is voor jou het verschil tussen handwerk en penetratie zo groot? komt voor mij wel op het zelfde neer.

dus jij date met een meisje en dat meisje sliep dag ervoor nog met iemand anders maar geen seks, dat doet jou dat niks?



was ook een lage actie, emoties en verdriet speelde ook mee, ook al valt het natuurlijk niet goed te praten.Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:viva-adam schreef op 28 februari 2015 @ 16:22:

Goh, kan aan de reacties helemaal niet zien dat dit een vrouwenforum is.



Als mevrouw een man was geweest waren de rapen gaar. 'mijn relatie van vier maanden heeft er uit het niets een eind aan gemaakt en heeft gelijk een ander wijf in zijn bed'Wat een idiote veronderstelling die alleen op je eigen aannames gebaseerd is.
Als je je excuses wilt aanbieden doe dat dan. Maar alleen als Het gaat om je excuses aanbieden. Als het eigenlijk is omdat je een tegenreactie wilt, omdat je confact wilt of iets van haar verwacht, dan niet doen.



Jij maakt excuus als je vindt dat jij fout zat. Een excuus met 'ja maar wat jij deed was ook heel fout en ik was emotioneel' telt niet.



Overigens boeit het mij echt niet wie met wie seks heeft wanneer.
Alle reacties Link kopieren
quote:clownpipo schreef op 28 februari 2015 @ 17:59:

is voor jou het verschil tussen handwerk en penetratie zo groot? komt voor mij wel op het zelfde neer.

dus jij date met een meisje en dat meisje sliep dag ervoor nog met iemand anders maar geen seks, dat doet jou dat niks?Je had dus wél seks met haar? Of telt het voor jou alleen als seks als er penetratie is geweest?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 28 februari 2015 @ 18:04:

Oh wacht, je had het wel besproken en zij zou nadenken en ging vervolgens in de negeer modus. Dan ben ik het eens met kerol; je mist er niks aan.

we hebben het in het begin besproken, toen zei ze dat ze wel gevoelens had maar nog niet verliefd was en dat dit nooit zomaar bij haar komt, we hadden wel afgesproken dat we alleen met elkaar zouden daten.



ik was bij haar geweest, gezellig weekend gehad (naar mijn gevoel) toen uit het niets kwam de negeer modus, terwijl er niks besproken was en ik van niks wist. ondertussen was het voor haar al duidelijk maar durfde ze niks te zeggen (aan het lijntje houden dus)



er is inderdaad voorspel en alles geweest maar geen penetratie, dus wel soort van seks.



maar dat maakt verder ook niet uit, ik geef het nog ff tijd en bied dan mijn excuses aan, verder verwacht en wil ik ook niks meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:clownpipo schreef op 28 februari 2015 @ 17:59:

[...]



is voor jou het verschil tussen handwerk en penetratie zo groot? komt voor mij wel op het zelfde neer.

dus jij date met een meisje en dat meisje sliep dag ervoor nog met iemand anders maar geen seks, dat doet jou dat niks?



was ook een lage actie, emoties en verdriet speelde ook mee, ook al valt het natuurlijk niet goed te praten.Het gaat mij er meer om dat het geen volwaardige (seksuele) relatie was, ze hield duidelijk de boot af. En dan zoiets wel insinueren vind ik laag, ja. Maar dat geef je zelf ook toe.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven