Hoe herstel je een contact?

27-02-2015 17:17 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Wanderer90 schreef op 28 februari 2015 @ 08:46:



Over mijn topic: ze gaf aan dat het niet meer werkt. Dat kwam omdat ik iets te veel aandacht vroeg op whatsapp. Daar kan ik heel goed inkomen, en ik heb daar van geleerd want ik besef dat ik gewoon niet goed bezig was. Natuurlijk zou ik iemand met rust laten als diegene zegt "laat me met rust". Maar zo erg is het nou ook weer niet gegaan, dat ze zo overstuur was en dat ze me haat of iets.



.

Mwah, ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik gewoon nog zin heb in contact, geen oversture of boze gevoelens zat dan had ik je niet overal op geblokkeerd

Dat blokkeren is meestal wel een goed signaal dat iemand he-le-maal klaar met je is.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister ook zoiets meegemaakt. Ik heb 2 weken geleden met een gozer een date gehad en hij bleef maar appen. Gister duidelijk geweest dat ik niet geïnteresseerd bent een eerlijk opgebiecht dat ik een andere date heb gehad. Ik werd na een date beschuldigd van vreemd gaan, dat alle vrouwen hetzelfde zijn etc etc, en dat hij het wel wist omdat hij mij vaak op de dating site online zag en niet veel apte.



Hij liep te hart van stapel. Nadat ik heb geblokt heb op de app ging hij smsen. Toen was ik er helemaal klaar mee. Dit is heel vermoeiend en niet aantrekkelijk. Ze is je niets schuldig, geen verantwoordelijk niets
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Mensen liegen de hele dag door. Ook over hoe ze een date ervaren hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic mag gesloten worden.
Alle reacties Link kopieren
dus je gaat nu geen contact met haar opnemen? hij heeft wel een punt trouwens, heb het zelf meegemaakt dat ze zeiden dat het gezellig was maar dat daar achteraf niks van klopte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven