Mode & Beauty alle pijlers

Welk merk / kleur lippenstift?

26-02-2015 06:45 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik vraag me af welk merk / kleur lippenstift jullie gebruiken?



Ik ben zelf enorm fan van de lijn Pupa Velvet Matt, maar er zit hier geen verkooppunt in de buurt en lippenstift via internet bestellen durf ik niet zo goed.



Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou erg van een natuurlijk kleurtje op mijn lippen, dus gebruik het liefst mijn clinique chubby stick in de kleur mega melon.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 februari 2015 @ 07:48:

[...]



Je bedoelt de Rimmel provocalips, die is inderdaad net uit.



http://veracamilla.nl/201 ... hr-kiss-proof-lip-colour/Beetje late reactie maar die is het volgens mij idd. Zou dat iets zijn als er een mooie kleur tussen zit?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Die lang houdbare lipsticks drogen je lippen toch hartstikke uit?



Heeft hier iemand ervaring met lipsticks van lancome?
Alle reacties Link kopieren
quote:moonlight schreef op 01 maart 2015 @ 00:36:

Die lang houdbare lipsticks drogen je lippen toch hartstikke uit?

Ik weet het niet, nog nooit eentje gehad. Bij die ik hieronder aangaf, daar zit ook lipgloss bij dus dat zal het droge effect wel opheffen denk ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik lees ook vaak goede dingen over het merk Mac. Voor zover ik heb gezien hebben zij juist veel donkere kleuren. Of ze de kleur die jij wil ook hebben weet ik niet, zou je even op de site moeten kijken.
Alle reacties Link kopieren
wet and wild (dubieuze naam, ik weet het) sugar plum fairy, een dupe van mac rebel. Als ik die draag krijg ik heel veel complimentjes en ik vind hem zelf ook supermooi. Verder vind ik amarant van kiko cosmetics ook fantastisch. En natuurlijk veel rood, l'oreal pure red laetitia bv, ook een prachtig kleur. Of als ik zin heb mac ruby woo, die blijft mooi.

Ik draag echt altijd lippenstift, kan niet zonder hoor!
Yves saint Laurent rouge pur couture the mats 207
Ik heb een ontzettende hekel aan lippenstift, het plakt, gaat op je tanden zitten en bovenal vind ik het altijd zoooooo lelijk staan.



Is er geen kapper die een Pupa verkoop punt heeft in de buurt? Hier namelijk wel. Ik heb zelf ook online bij pupa besteld en prima verlopen. Ze zitten in Heerenveen, je kunt het er ook zelf ophalen als je in de buurt woont.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag de laatste tijd ook veel lippencils van maybelline, color drama heten die. Mooie dekking en niet duur. Ik vind vooral red essential en pinc so chic erg mooi.
Ik heb altijd rode lippenstift op (zelfs op het schoolplein ). Ik kijk meestal welke in de reclame zijn, vind ze vaak nogal duur! Hebben jullie ook wel eens van die lippenstift die in de groefjes boven je bovenlip gaan zitten? Lijkt zo lelijk!

Gebruik nu superstay van Maybellinne. Op zich wel tevreden, maar halverwege de dag wordt het wat korrelig en moet ik eerst alles eraf halen voordat ik nieuwe opbreng. Die van H&M heb ik ook veel goeds over gelezen. Binnenkort die maar eens bestellen
Alle reacties Link kopieren
ja, for audrey van HenM is erg mooi
Alle reacties Link kopieren
Lanah1980 Lippenstift zou niet in de groefjes moeten kruipen als je een lippenpotlood koopt. Zelf vind ik de wasachtige doorzichtige lippenpotloden van de Bodyshop of Rimmel het meest fijn.
Bedankt voor de tip! Hou er niet van als je echt zo'n randje ziet zitten, maar die jij bedoelt zijn (bijna) onzichtbaar? Het proberen waard iig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lanah1980 schreef op 13 april 2015 @ 16:48:

Bedankt voor de tip! Hou er niet van als je echt zo'n randje ziet zitten, maar die jij bedoelt zijn (bijna) onzichtbaar? Het proberen waard iig!Hier heb je een link van de Rimmel lipliner: http://www.beautylab.nl/rimmel-transparante-lipliner/

Ik heb net met die van de Bodyshop een streepje op mijn hand gezet en als je van heel erg dichtbij kijkt zie je een heel licht streepje. Toen ik mijn hand op mijn bureau had zag ik het streepje al niet meer zitten. Vrijwel onzichtbaar en die van Rimmel is ook nog eens niet te prijzig.
Alle reacties Link kopieren
Mac
quote:blije-bij schreef op 13 april 2015 @ 18:13:

[...]

Hier heb je een link van de Rimmel lipliner: http://www.beautylab.nl/rimmel-transparante-lipliner/

Ik heb net met die van de Bodyshop een streepje op mijn hand gezet en als je van heel erg dichtbij kijkt zie je een heel licht streepje. Toen ik mijn hand op mijn bureau had zag ik het streepje al niet meer zitten. Vrijwel onzichtbaar en die van Rimmel is ook nog eens niet te prijzig.Wat lief dat je een linkje hebt geplaatst! Ga deze week meteen zo'n potloodje halen
Alle reacties Link kopieren
Chanel is top!! wel duur 33,50, maar blijft wel super zitten en de kleur is mooi! ik heb fel roze!
Ik heb de chubby stick van clinique en no7



Verder de 8h gloss van l'oreal, nude tint.



En de felrode van zowel mac als Chanel draag ik regelmatig

Ik heb ook nog een koel rode van dior die ik niet mooi vind, is blauw-rood. Zo'n koele rood, echt niet mooi.



Op zich ben ik meer van de gloss.

Zoals de juicy tubs enzo.



Jammergenoeg blijven die nooit heeeel lang zitten. Maar ik smeer gerust de hele dag door :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven