Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Een aantal oppositieleden betwijfelen of Nemcov in opdracht van Putin werd vermoord:



http://www.nu.nl/buitenla ... sche-oppositieleider.html



Als Putin niet verweten kan worden dat Nemcov werd vermoord, is hij wel schuldig aan het klimaat dat dergelijke moorden en zware straffen voor zogenaamde economische delicten, gewoonste zaken van de wereld zijn. Dan kun je de Russische media en vooral Russische staatsmedia met een vrachtwagen zout nemen. Iemand die dus voor Oekraïne is wordt een verrader genoemd, maar is dat dan ook waar? En in hoeverre is Rusland dan te vertrouwen?



Volgens Pravda wil Putin die moord onderzoeken, overigens:



http://www.pravda.ru/news ... 02-2015/1250552-nemcov-0/
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
http://english.pravda.ru/ ... 5/129932-boris_nemtsov-0/



Ik begin meer te twijfelen aan de betrokkenheid van Putin aan de moord van Nemcov. De berichtgeving van Pravda valt mij op.



"Apparently, the majority of American media outlets are about to explode with headlines about Vladimir Putin's "murderous" regime and his "methods" of dealing with the opposition. Obviously, this version will be on the front pages of European publications as well. It is also obvious that the organizers of the upcoming protest march in Moscow on March 1 will be talking about it too, Pravda.Ru reports."



Sorry, Putin, maar daar heb je wel zelf aan bijgedragen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 28 februari 2015 @ 17:58:





...............................................





Volgens Pravda wil Putin die moord onderzoeken, overigens:



http://www.pravda.ru/news ... 02-2015/1250552-nemcov-0/reactie missie M.:Die "rare kriebeltjes" in dat bericht kan ik niet lezen. Wel heb ik onderstaand bericht gevonden. Ik neem aan dat de auto gestolen is omdat men deze achter liet vlakbij een metrostation.



Auto schutter Nemtsov gevonden in Moskou'



[foto:© Copyright ANP 2015 'Auto schutter Nemtsov gevonden in Moskou']



MOSKOU (ANP) - In het centrum van Moskou is een auto gevonden die mogelijk is gebruikt bij de moord op oppositiepoliticus Boris Nemtsov. Het gaat om een witte auto met kentekenplaten uit Ingoesjetië, een Russische autonome republiek in de Kaukasus. Dat meldden Russische media zaterdag.



De auto was achtergelaten vlak bij het metrostation Smolensk, zo'n 2,5 kilometer hemelsbreed van de plek waar Nemtsov werd doodgeschoten. De politicus zou vanuit een witte auto zijn doodgeschoten. De politie heeft de omgeving afgezet en doorzoekt de wagen.



Eerder had de politie twee andere auto's opgespoord, maar de bestuurders bleken niets met de schietpartij te maken te hebben. Er wordt nog naar twee andere auto's gezocht, aldus de Russische zender LifeNews op gezag van politiebronnen. Op camerabeelden is te zien welke auto's er ten tijde van de schietpartij reden op de brug waar de moord plaatsvond.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Machinevertaling van



http://www.pravda.ru/news ... 02-2015/1250552-nemcov-0/



uit het Russisch:



De begrafenis van Boris Nemtsov gehouden op 3 maart Troekurov begraafplaats

2015/02/28 | Bron: Om Pravda.Ru



Oppositionele Boris Nemtsov, die werd gedood in het centrum van Moskou, zal worden begraven op de begraafplaats Troekurov dinsdag.



"Funeral Nemtsov gepland voor dinsdag, 99% dat het kerkhof zal Troekurov" - zei de secretaris van de RPR-Parnassus Constantijn Merzlikin.



Hij zei dat de burgerlijke begrafenis van de overledene zal worden gehouden in het Sacharov Centrum 10:00-14:00.



Om Pravda.Ru herinnert chtoBoris Nemtsov werd doodgeschoten op zaterdagavond in het centrum van Moskou op de grote rivier de Moskou brug. Unidentified schot in de oppositie minstens zeven of acht keer uit de auto. President Vladimir Poetin heeft de opsporing van het misdrijf onder zijn persoonlijke controle.



TFR heeft de mogelijke oorzaken van de moord beleid genoemd. Onder de versies - een politieke provocatie, wraak islamitische extremisten en Oekraïense parcours.



Nemtsov collega's geloven dat zijn moord politiek gemotiveerd was, "Interfax" verslagen.



Advocaat "Fonds ter bestrijding van corruptie", een lid van de Progress Party Liefde Sable in zijn microblog op Twitter schreef dat de mars geheugen van Boris Nemtsov gehouden op 1 maart van 15:00 op het gebied van Chinatown.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 28 februari 2015 @ 20:06:



Om Pravda.Ru herinnert chtoBoris Nemtsov werd doodgeschoten op zaterdagavond in het centrum van Moskou op de grote rivier de Moskou brug. Unidentified schot in de oppositie minstens zeven of acht keer uit de auto. President Vladimir Poetin heeft de opsporing van het misdrijf onder zijn persoonlijke controle.



TFR heeft de mogelijke oorzaken van de moord beleid genoemd. Onder de versies - een politieke provocatie, wraak islamitische extremisten en Oekraïense parcours.



Nemtsov collega's geloven dat zijn moord politiek gemotiveerd was, "Interfax" verslagen.

.



Oh gelukkig. Poetin heeft de opsporing van dit misdrijf onder zijn persoonlijke controle.

Dat is een hele opluchting. Vooral voor Poetin zelf en voor zijn aanhangers.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 28 februari 2015 @ 22:37:

[...]





Oh gelukkig. Poetin heeft de opsporing van dit misdrijf onder zijn persoonlijke controle.

Dat is een hele opluchting. Vooral voor Poetin zelf en voor zijn aanhangers.



Inderdaad



Mocht hij tijd over hebben, misschien dat hij nog even naar het dossier MH-17 kan kijken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook niet dat Putin de moord van Nemcov zou moeten onderzoeken. Ofwel hij is schuldig aan die moord, ofwel hij is schuldig aan het klimaat waarin dergelijke moorden normaal zijn. En nou komt Putin met zijn krokodillentranen.



Ik sluit niet uit dat Putin medeplichtig is, maar dat hij dat alleen ontkent. Hij gooit een rookgordijn op. Zo ook met Oekraïne: hij is medeplichtig aan het Oekraïense conflict, maar zegt dat hij niet schuldig is daaraan. Feitelijk hebben de FSB en de GRU het conflict veroorzaakt.



Als Putin echt onschuldig is, jammerdebammer voor hem, maar hij heeft hoe dan ook meegewerkt aan het klimaat waarin dat soort moorden normaal zijn.



Ik denk - net zoals Hollebollegijs en Donkeyshot - dat er heel veel waarheden zullen worden verdraaid, precies wat Rusland het westen verwijt over Oekraïne. Iets met pot, ketel en zwart!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 februari 2015 @ 22:42:

[...]





Inderdaad



Mocht hij tijd over hebben, misschien dat hij nog even naar het dossier MH-17 kan kijken.Wat een grote onzin. Dat dossier van de MH17 had hij best willen bekijken denk ik. Hij pleitte juist voor een onafhankelijk onderzoek. Ben eens realistisch, de ramp met de MH17 had voorkomen kunnen worden als Oekraïne het luchtruim gesloten had toen het gesloten moest zijn. Ik twijfel er niet aan dat separatisten geschoten hebben omdat ze dachten dat het een militair vliegtuig was. Maar diegene die wisten dat het een burgertoestel was en niets ondernamen om hen te waarschuwen vind ik vele malen erger. Je stuurt nu toch ook geen toeristen over een ander gevaarlijk gebied.



De ramp had voorkomen kunnen worden als de "mannen van ons" de waarschuwing serieus genomen hadden en daarom de luchtvaart had gewaarschuwd.Die briefing was niet zomaar een theekransje. De ramp met de MH17 was misschien niet gebeurd als Guy niet het volk in Kiev had opgehitst om het gevecht te vechten voor de EU terwijl een groot deel juist niet naar de EU wil.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 28 februari 2015 @ 22:54:

Ik vind ook niet dat Putin de moord van Nemcov zou moeten onderzoeken. Ofwel hij is schuldig aan die moord, ofwel hij is schuldig aan het klimaat waarin dergelijke moorden normaal zijn. En nou komt Putin met zijn krokodillentranen.



Ik sluit niet uit dat Putin medeplichtig is, maar dat hij dat alleen ontkent. Hij gooit een rookgordijn op. Zo ook met Oekraïne: hij is medeplichtig aan het Oekraïense conflict, maar zegt dat hij niet schuldig is daaraan. Feitelijk hebben de FSB en de GRU het conflict veroorzaakt.



Als Putin echt onschuldig is, jammerdebammer voor hem, maar hij heeft hoe dan ook meegewerkt aan het klimaat waarin dat soort moorden normaal zijn.



...........................!Soheey...dus als Pietje niet gemoord heeft dan is hij toch schuldig vanwege het "klimaat" waarin moorden normaal is.

Echt...het word hier hoe langer hoe gekker. Zelfs bij de grootste maffia is moord niet normaal....dus hoezo is er een "klimaat" waarbij dat wel normaal is? Moord is niet normaal.



Als Poetin dus onschuldig is is hij volgens jou toch schuldig vanwege het klimaat? Jammerdebammer??? Wat een domme praat...nee wat een enge praat.



Als ik in het nieuws vertel dat ik denk dat Hollebollegijs me gaat vermoorden....dan weet ik heel zeker dat Hollebollegijs dat niet gaat doen en niet wil dat het gebeurd omdat hij dan direct de enige verdachte zal zijn.



Als je het toch over het klimaat wil hebben....Welk klimaat heeft Guy Verhofstadt dan gecreeert als hij het volk oproept om te vechten en niet op te geven tot dat ze gewonnen hebben? Nou? Wanneer heeft iemand gewonnen bij een gevecht? Als de ander KO ligt?



In Oost-Oekraïne is oorlog, dat is niet echt een goed klimaat om met toeristen over te vliegen als je weet dat er vliegtuigen omlaag zijn geschoten..Maar over dat klimaat hoor ik je niet als ik vind dat toeristen daar voor beschermd hadden moet zijn en weg moeten blijven?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 01 maart 2015 @ 00:17:

[...]





Wat een grote onzin. Dat dossier van de MH17 had hij best willen bekijken denk ik. Hij pleitte juist voor een onafhankelijk onderzoek. Ben eens realistisch, de ramp met de MH17 had voorkomen kunnen worden als Oekraïne het luchtruim gesloten had toen het gesloten moest zijn. Ik twijfel er niet aan dat separatisten geschoten hebben omdat ze dachten dat het een militair vliegtuig was. Maar diegene die wisten dat het een burgertoestel was en niets ondernamen om hen te waarschuwen vind ik vele malen erger. Je stuurt nu toch ook geen toeristen over een ander gevaarlijk gebied.







Tot op zekere hoogte hoogte ben ik dat met je eens, echter ik vermoed dat men zich destijds niet kon voorstellen dat iemand het in zijn hersens zou halen om een BUK raket af te schieten op een verkeersvliegtuig.

Ik vind het ook nogal ernstig dat iemand zware luchtdoelraketten levert aan mensen die er kennelijk niet mee om kunnen gaan.

En ik vind het ook nogal erg dat iemand een zware luchtdoelraket afvuurt op een kennelijk niet geidentificeerd toestel, terwijl iedereen weet dat er over dat gebied dagelijks tientallen civiele toestellen vliegen. Een civiel toestel heeft een transponder die aangeeft dat het een civiel toestel is, en een getraind militair kan dat signaal opvangen en concluderen dat het geen militair toestel is.

Dus óf een getraind iemand heeft een enorme fout gemaakt, of een ongetraind iemand heeft de trekker overgehaald. Dan neem je dus een enorm en onaanvaardbaar risico dat je het verkeerde doel raakt.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 01 maart 2015 @ 00:43:

[...]





Tot op zekere hoogte hoogte ben ik dat met je eens, echter ik vermoed dat men zich destijds niet kon voorstellen dat iemand het in zijn hersens zou halen om een BUK raket af te schieten op een verkeersvliegtuig.

Ik vind het ook nogal ernstig dat iemand zware luchtdoelraketten levert aan mensen die er kennelijk niet mee om kunnen gaan.

En ik vind het ook nogal erg dat iemand een zware luchtdoelraket afvuurt op een kennelijk niet geidentificeerd toestel, terwijl iedereen weet dat er over dat gebied dagelijks tientallen civiele toestellen vliegen. Een civiel toestel heeft een transponder die aangeeft dat het een civiel toestel is, en een getraind militair kan dat signaal opvangen en concluderen dat het geen militair toestel is.

Dus óf een getraind iemand heeft een enorme fout gemaakt, of een ongetraind iemand heeft de trekker overgehaald. Dan neem je dus een enorm en onaanvaardbaar risico dat je het verkeerde doel raakt.Ik gok op ongetraind. Omdat er al meerdere toestellen uit de lucht waren geschoten denk ik dat een ongetraind persoon dacht dat hij wist wat hij deed. De Anthonov is omlaag geschoten met materiaal dat heel hoog gaat. En dat is tijdens de briefing mee gedeeld. Dus onzin dat vliegtuigen boven een bepaalde hoogte veilig zouden zijn. Men was op de hoogte van het gevaar.



Als ik een vliegtuig heel hoog in de lucht zie kan ik alleen een stipje zien. Ik denk ook dat het in één tel is gebeurd, en die kogel fluit je niet terug als die eenmaal afgevuurd is. Ba'h ik moet er niet aan denken.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 01 maart 2015 @ 00:34:

Soheey...dus als Pietje niet gemoord heeft dan is hij toch schuldig vanwege het "klimaat" waarin moorden normaal is.

Echt...het word hier hoe langer hoe gekker. Zelfs bij de grootste maffia is moord niet normaal....dus hoezo is er een "klimaat" waarbij dat wel normaal is? Moord is niet normaal.Wij vinden moord niet normaal. Toen Theo van Gogh werd vermoord, vonden wij dat niet normaal. In maffiakringen worden mensen geliquideerd. In Rusland zijn politieke moorden en politieke gevangenisstraffen wel normaal. Als moord daar niet normaal is, waarom werden Litvinenko en Politkovskaja vermoord?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 01 maart 2015 @ 00:43:

[...]





Tot op zekere hoogte hoogte ben ik dat met je eens, echter ik vermoed dat men zich destijds niet kon voorstellen dat iemand het in zijn hersens zou halen om een BUK raket af te schieten op een verkeersvliegtuig.

Ik vind het ook nogal ernstig dat iemand zware luchtdoelraketten levert aan mensen die er kennelijk niet mee om kunnen gaan.

En ik vind het ook nogal erg dat iemand een zware luchtdoelraket afvuurt op een kennelijk niet geidentificeerd toestel, terwijl iedereen weet dat er over dat gebied dagelijks tientallen civiele toestellen vliegen. Een civiel toestel heeft een transponder die aangeeft dat het een civiel toestel is, en een getraind militair kan dat signaal opvangen en concluderen dat het geen militair toestel is.

Dus óf een getraind iemand heeft een enorme fout gemaakt, of een ongetraind iemand heeft de trekker overgehaald. Dan neem je dus een enorm en onaanvaardbaar risico dat je het verkeerde doel raakt.



Niemand ging daar vanuit, buiten dat nog steeds niet duidelijk is wie wat wist of had moeten weten.

Wij baseren ons voornamelijk op artikelen uit de kranten, tijdschriften en informatie uit de media maar een compleet plaatje hebben we niet.

Niemand kan op dit moment met 100% zekerheid zeggen of Malaysia Airlines als indiener van het vluchtplan verantwoordelijk is, Kiev of de KLM die ook passagiers op die vlucht had of misschien wel de AIVD



Een ding is glashelder geworden, er is gewoon geen duidelijke procedure wie wat bepaalt bij een vliegroute over onveilig gebied, dit is vermoedelijk een mondiaal probleem want in dezelfde periode vlogen 800 vluchten van 70 maatschappijen over dat gebied.



Er is uiteindelijk maar een dader en dat is de schutter, vanuit een vliegtuig op 11 km hoogte gaat geen enkele dreiging uit, een acute noodzaak om te schieten was er dus niet en een van de eerste instructies bij werken met wapensystemen is "bij twijfel NIET schieten" door toch te schieten namen ze het risico een onschuldig doelwit te treffen.



Overigens geloof ik ook niet in opzet, meer overmoed, onduidelijke instructies en misschien wel een gebrek aan training.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 01 maart 2015 @ 00:34:

[...]





Soheey...dus als Pietje niet gemoord heeft dan is hij toch schuldig vanwege het "klimaat" waarin moorden normaal is.

Echt...het word hier hoe langer hoe gekker. Zelfs bij de grootste maffia is moord niet normaal....dus hoezo is er een "klimaat" waarbij dat wel normaal is? Moord is niet normaal.



Als Poetin dus onschuldig is is hij volgens jou toch schuldig vanwege het klimaat? Jammerdebammer??? Wat een domme praat...nee wat een enge praat.



Als ik in het nieuws vertel dat ik denk dat Hollebollegijs me gaat vermoorden....dan weet ik heel zeker dat Hollebollegijs dat niet gaat doen en niet wil dat het gebeurd omdat hij dan direct de enige verdachte zal zijn.



Als je het toch over het klimaat wil hebben....Welk klimaat heeft Guy Verhofstadt dan gecreeert als hij het volk oproept om te vechten en niet op te geven tot dat ze gewonnen hebben? Nou? Wanneer heeft iemand gewonnen bij een gevecht? Als de ander KO ligt?



In Oost-Oekraïne is oorlog, dat is niet echt een goed klimaat om met toeristen over te vliegen als je weet dat er vliegtuigen omlaag zijn geschoten..Maar over dat klimaat hoor ik je niet als ik vind dat toeristen daar voor beschermd hadden moet zijn en weg moeten blijven?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 01 maart 2015 @ 09:14:

[...]





Niemand ging daar vanuit, buiten dat nog steeds niet duidelijk is wie wat wist of had moeten weten.

Wij baseren ons voornamelijk op artikelen uit de kranten, tijdschriften en informatie uit de media maar een compleet plaatje hebben we niet.

Niemand kan op dit moment met 100% zekerheid zeggen of Malaysia Airlines als indiener van het vluchtplan verantwoordelijk is, Kiev of de KLM die ook passagiers op die vlucht had of misschien wel de AIVD



Een ding is glashelder geworden, er is gewoon geen duidelijke procedure wie wat bepaalt bij een vliegroute over onveilig gebied, dit is vermoedelijk een mondiaal probleem want in dezelfde periode vlogen 800 vluchten van 70 maatschappijen over dat gebied.



Er is uiteindelijk maar een dader en dat is de schutter, vanuit een vliegtuig op 11 km hoogte gaat geen enkele dreiging uit, een acute noodzaak om te schieten was er dus niet en een van de eerste instructies bij werken met wapensystemen is "bij twijfel NIET schieten" door toch te schieten namen ze het risico een onschuldig doelwit te treffen.



Overigens geloof ik ook niet in opzet, meer overmoed, onduidelijke instructies en misschien wel een gebrek aan training.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 01 maart 2015 @ 08:54:

[...]



Wij vinden moord niet normaal. Toen Theo van Gogh werd vermoord, vonden wij dat niet normaal. In maffiakringen worden mensen geliquideerd. In Rusland zijn politieke moorden en politieke gevangenisstraffen wel normaal. Als moord daar niet normaal is, waarom werden Litvinenko en Politkovskaja vermoord?Dus geen klimaat voor burgertoestellen als "politiek doelwit" over te laten vliegen..

Moord is niet normaal en mag nooit normaal gevonden worden. Alleen in Rusland? Kijk eens naar het aantal moorden in Oekraïne. Het land dat wij steunen zodat ze wapens kunnen betalen om mensen dood te schieten.



Wat denk je waarom Edward Snowden ondergedoken zit? Bekijk de documentaire over Snowden. De rillingen lopen over je rug. En hij is niet gevlucht voor Rusland



Heb je enig idee waar de vorige president van Oekraïne ondergedoken zit? Ik las dat hij gevlucht is naar Rusland. Gevlucht voor...?? Niet voor Rusland denk ik. Hij weigerde op het laatste moment "het contract" met Guy te ondertekenen. Eng hé Stel dat een sjeik naar Mark Rutte komt en hem zegt wat hij moet ondertekenen.



Oorlog is ook niet normaal maar er word gemoord. Als we dat normaal gaan vinden dan hoeven er geen kransen gelegd te worden bij het monument van oorlogsslachtoffers.
LOEP ME MAAR aub.
Ik heb familie in het Russische leger en 'ongetrainde' soldaten bestaan niet. Om met een BUK overweg te kunnen, heb je minstens een half jaar training nodig. Dus iemand die zomaar even op het stoeltje wordt gezet en dan wordt opgedragen om op een knopje te drukken, vind je echt niet.



MIssie, jij zegt dat het grootste deel van de Oekrainse bevolking niet naar de EU wil. Heb je cijfers? Is het oostelijke gedeelte van de rebellen 'het grootste deel'?

En de voormalige president van de Oekraine zit gewoon in een datsha/hotelletje vlakbij Moskou.



Ik denk niet dat Poetin opdracht heeft gegeven voor de moord. Maar ik denk wel dat hier Poetinaanhangers achter zitten. Of lui uit Oost-Oekraine die een stelletje huurmoordenaars uit de Kaukasus hebben gepaaid. En dat is handig, want dan krijgen de huurmoordenaars uit de Kaukasus de schuld.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 01 maart 2015 @ 10:17:

Ik heb familie in het Russische leger en 'ongetrainde' soldaten bestaan niet. Om met een BUK overweg te kunnen, heb je minstens een half jaar training nodig. Dus iemand die zomaar even op het stoeltje wordt gezet en dan wordt opgedragen om op een knopje te drukken, vind je echt niet. We weten nog steeds niet met zekerheid wie die BUK heeft afgeschoten, en ook niet waar die BUK vandaan kwam. Kennelijk ga jij er van uit dat het Russische beroepsmilitairen waren (die kans lijkt mij ook groot) maar er is ook een scenario dat het een op het Oekraïnse leger buitgemaakte BUK installatie was die door de separatisten werd bediend. En als het toch getrainde beroeps waren, hoe is het dan verklaarbaar dat ze een civiel toestel neerhaalden ? Dan zijn ze juist getraind om dat soort fouten niet te maken. Zoals HBG al zei: "bij twijfel, niet schieten". En zeker niet als het gaat om een vliegtuig dat, gezien de vlieghoogte, onmogelijk als een acute bedreiging kon worden gezien.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 01 maart 2015 @ 10:17:

Ik heb familie in het Russische leger en 'ongetrainde' soldaten bestaan niet. Om met een BUK overweg te kunnen, heb je minstens een half jaar training nodig. Dus iemand die zomaar even op het stoeltje wordt gezet en dan wordt opgedragen om op een knopje te drukken, vind je echt niet.





Ik heb in mijn diensttijd ook met speciale wapens geschoten.

Na een week kon ik mijn tent opzetten, na 3 maanden wist ik hoe ik een mortier afschoot en na 12 maanden was ik er echt goed in.

Je bent als soldaat niet in alle fases van je diensttijd goed getraind en goed mogelijk dat de schutters een basis training richten en schieten hadden gehad en de rest nog moest volgen.



Ze zijn er zelf vermoedelijk vreselijk van geschrokken, voor een militair is het onbedoeld maken van burgerslachtoffers een nachtmerrie.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Missie, moord is niet normaal, en politieke moorden ook niet. Niet op Litvinenko, niet op Politkovskaja en niet op Nemcov. Het gaat er bij mij om dat er in Rusland of in opdracht van Rusland mensen worden vermoord die een andere mening op na houden dan Putin. Wie belangrijk is en wie publiekelijk tegen Putin is, loopt gevaar. In dat klimaat zijn dergelijke moorden normaal. Omdat ikzelf moorden niet normaal vind (welke moord dat ook is, en wat het motief is voor die moord), vind ik het klimaat ook niet normaal. Daarbinnen zijn moorden wel normaal. En ik vind dat dan ook verderfelijk. Putin heeft dat klimaat gecreëerd en als er iemand daarbinnen vermoord wordt, valt de verdenking snel op Putin, of dat nu terecht is of niet.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 01 maart 2015 @ 12:42:

Missie, moord is niet normaal, en politieke moorden ook niet. Ik lees het niet maar laat me raden Missie komt weer met een JA MAAR en uiteindelijk is het de schuld van Guy Verhofstadt en van Baalen



Op FOK stond een lijst met politieke moorden onder Poetin, of het compleet is weet ik niet maar als Poetin ook in deze onderzoeken

zelf de regie in handen heeft genomen snappen jullie wel dat er GEEN veroordelingen zijn gevolgd of incidenteel een schutter maar geen opdrachtgevers.



Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 01 maart 2015 @ 12:53:

[...]





Ik lees het niet maar laat me raden Missie komt weer met een JA MAAR en uiteindelijk is het de schuld van Guy Verhofstadt en van Baalen Raden over wat missie gezegd kan hebben?? En dan de schuld in de schoenen schuiven bij iemand die ook maar "word geraden"? En dat voor een Hollebollegijs die altijd de bron vermeld wil hebben? En met feiten alleen iets kan? Als je iets niet weet moet je niet gaan raden. De mond vol over "plotters" en hun complottheorie? Doe normaal discusieren. Praat tégen mij, maar niet over mij....en anders...gebruik je eigen "spreuk" als raadgever.:quote:hollebollegijs schreef op 01 maart 2015 @ 09:14:

[...]





............... "bij twijfel NIET schieten"................



........................
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 01 maart 2015 @ 10:17:

.........................................



MIssie, jij zegt dat het grootste deel van de Oekrainse bevolking niet naar de EU wil. Heb je cijfers? Is het oostelijke gedeelte van de rebellen 'het grootste deel'?





.......................Groot deel, niet grootste deel. Cijfers? quote:hollebollegijs schreef op 27 februari 2015 @ 12:29:

[...]





..........................



Als de cijfers kloppen wilde zo'n 50% van de bevolking aansluiting bij EU / westen en 50% een economie meer gericht op Rusland

Inmiddels is de zaak zo geëscaleerd dat "samen verder in een land" onmogelijk is geworden, ik denk dat een federatie zoals Bosnië-Herzegovina nog de beste optie is.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 01 maart 2015 @ 12:53:

[...]





Ik lees het niet maar laat me raden Missie komt weer met een JA MAAR en uiteindelijk is het de schuld van Guy Verhofstadt en van Baalen



...........................



Wie is van Baalen?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 01 maart 2015 @ 12:42:

.......................... Wie belangrijk is en wie publiekelijk tegen Putin is, loopt gevaar. In dat klimaat zijn dergelijke moorden normaal. .....................Onderstaand persoon kan niet eens naar een interview op een school verschijnen.



http://youtu.be/7PxEuYUUMJI



http://youtu.be/OC3TrGa-Wxw
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven